ایلان ماسک

دانلود‌های اپ توییتر از زمان تغییر به ایکس ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده است


توییتر زمانی مرکز جهان اخبار و به‌روزرسانی‌های اجتماعی شخصی کاربران بود، اما از زمان تغییر نام تجاری آن به ایکس توسط ایلان ماسک، تعداد دانلود‌های اپلیکیشن آن با کاهش قابل‌توجهی مواجه شده است. براساس گزارش جدید شرکت Apptopia، میزان دانلودهای اپ این شبکه اجتماعی در عرض دو ماه پس از تغییر نام آن تقریباً ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده که پایین‌ترین نقطه آن در بیش از یک دهه گذشته است.

همچنین در ادامه این گزارش گفته شده که نسخه وب ایکس که از طریق لینک twitter.com قابل دسترس است، شاهد کاهش ترافیک بوده و بازدیدهای جهانی آن در ماه آگوست نسبت به سال قبل ۱۰ درصد کاهش یافته است. از سال ۲۰۱۱ تاکنون، ماهانه ۱۵ تا ۳۰ میلیون کاربر جدید به توییتر پیوسته‌اند. بااین‌حال، داده‌های گزارش Apptopia نشان می‌دهد که ایکس تنها ۱۰ میلیون کاربر جدید را بین آگوست و سپتامبر امسال به خود جذب کرده است.

ادامه مطلب
ال جی از یک ماشین لباسشویی با قابلیت‌های هوش مصنوعی رونمایی کرد

کاهش تعداد کاربران فعال ایکس؛ آیا برنامه‌های ماسک عملی می‌شوند؟

دانلود‌های اپ توییتر از زمان تغییر به ایکس ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده است ۷

جذابیت روبه‌افول X فقط به میزان دانلودهای آن ختم نمی‌شود و این اپلیکیشن از نظر حفظ کاربران خود نیز عملکرد مناسبی نداشته است. در ماه جولای، تعداد کاربران فعال روزانه آن به ۲۵۳ میلیون رسید و اکنون در ماه سپتامبر تعداد آن‌ها ۲۴۹ میلیون کاربر اعلام شده است.

در‌زمینه تعداد کاربران فعال ماهانه نیز روند مشابهی دیده می‌شود و میزان آن از ۳۹۸ میلیون به ۳۹۳ میلیون در بازه زمانی مشابه کاهش پیدا کرده است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
آمازون فناوری احراز هویت با اسکن کف دست را به سازمان‌ها می‌آورد

ارقام این گزارش برنامه‌های آینده ایلان ماسک را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد؛ زیرا او قبلاً ادعا کرده بود که تا سال ۲۰۲۴، شبکه اجتماعی ایکس به تعداد یک میلیارد کاربر ماهانه می‌رسد. هرچند پس از تصاحب این شرکت توسط ماسک در اکتبر سال گذشته میزان دانلود و استفاده از آن افزایش پیدا کرده بود، اما اکنون کاملاً واضح است که این روند ادامه ندارد. ماسک همچنین چندی قبل به احتمال شکست این شبکه اجتماعی اشاره کرده بود.





منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments