فاطمه حمامی؛ گنجی که در دل کویر نهفته است

فاطمه حمامی؛ گنجی که در دل کویر نهفته است


فاطمه حمامی نقاش پرتوانی که معلولیتش مانع هنر و شکوفایی او نشد، در اینستاگرامش آرزو کرده بود که وقتی کریستیانو رونالدو به تهران می‌آید بتواند او را ببیند آرزویی که  با حضور کاروان فوتبال النصر در تهران محقق شد

فاطمه حمامی نقاش پرتوانی که معلولیتش مانع هنر و شکوفایی او نشد، در اینستاگرامش آرزو کرده بود که وقتی کریستیانو رونالدو به تهران می‌آید بتواند او را ببیند آرزویی که  با حضور کاروان فوتبال النصر در تهران محقق شد و با هماهنگی‌هایی که صورت گرفت، فاطمه حمامی روز گذشته پس از حضور در باشگاه پرسپولیس، راهی هتل محل اقامت تیم فوتبال النصر شد و با رونالدو دیدار کرد.

 

1695182356 317 فاطمه حمامی؛ گنجی که در دل کویر نهفته است
دیدار فاطمه حمامی با رونالدو

 

آخرین مطالب
ادامه مطلب
عکس‌| تیپ متفاوت و عربی نیمار برای روز عربستان » اصفهانیا

او تابلوهایی که از وی نقاشی کرده بود را به ستاره بین‌المللی فوتبال جهان هدیه کرد و با او عکسی به یادگاری گرفت. رونالدو نیز پیراهن شماره ٧ خود را امضا و به فاطمه حمامی اهدا کرد. توان‌یاب سفید شهری  دختری هنرمند که بر ناتوانی جسمی باهوش و ذکاوتش   غلبه کرده است کسی که  هنرمندان در مقابل هنرش سر تعظیم فرود آوردند و ستاره فوتبال جهان را نیز به تحسین واداشت.

فاطمه حمامی متولد ۱۲ بهمن ۱۳۶۷ در سفید شهر است، شهری که به طلای سفیدش (پنبه) معروف است. شهری با مردمان خونگرم و مهربان شهر سفید شهر  از توابع آران و بیدگل است. در دل این شهر گنجی نهفته است که روز گذشته ستاره فوتبال جهان کریستین رونالدو نیز به تحسین واداشت. دختری  ۳۰ساله با ۸۵درصد معلولیت حرکتی ولی. دارای توانایی ذهنی بسیار شگفت‌انگیز. این دختر معلول  حرکتی ۸۵درصد  ، ظرفیت نهفته‌ای برای شهرش به شمار می‌آید. دختر کویر، باهوش و اراده قوی خود آثاری خلق می‌کند که هر بیننده‌ای را به شگفتی می‌آورد. فاطمه  ناتوان جسمی اما نقاشی چیره‌دست، با انگشتان پای خود تصاویری هنرمندانه و ظریف    از چهره‌ها می‌کشد که به‌راستی گویا عکسی زیبا با دوربینی گران‌بها گرفته شده است.

ادامه مطلب
قضاوت فغانی در یک‌هشتم‌ نهایی جام ملت‌ها » اصفهانیا

فاطمه حمامی 

او به علت نرسیدن اکسیژن در بدو تولد دچار نقص اعضای حرکتی بدن می‌شود. وی که از دوران طفولیت به نقاشی علاقه نشان می‌دهد توسط معلم کلاس اولش خانم حلاج این استعدادش  کشف می‌شود و بعد از آن زیر نظر استاد سعید بوجار یکی از مربیان بهزیستی آموزش در این زمینه را فراگرفته و بعد از آن زیر نظر استاد مهدی رعیت هنر چهره‌نگاری را فرامی‌گیرد. این هنرمند توانا نمایشگاهی در کنار منزل دایر کرده که تماشای آن هر بیننده‌ای را به تحسین وامی‌دارد. این توان‌یاب حرکتی با جهان اطرافش توسط وب‌سایت، تلگرام و اینستاگرام ارتباط دارد به‌طوری‌که شهرت جهانی پیدا کرده است و حالا دیدار او با رونالدو در رسانه‌ها بازتاب گسترده‌ای داشته است و دیگر کشورها متقاضی هنر این نقاش چیره‌دست  و دایر نمودن نمایشگاه در کشوری‌های مختلف هستند. ولی فاطمه عرق وطن‌دوستی خود را فدای این پیشنهاد وسوسه‌انگیز نکرده است و تلاش در عرضه هنر خود  و آموزش هنرجو در کشور عزیزش ایران  را دنبال می‌کند. مدیر برنامه‌های فاطمه دراین‌خصوص می‌گوید: بزرگ‌ترین آرزوی فاطمه  داشتن  نمایشگاهی بزرگ در کشورش  است تا  بتواند  این هنر  خود را به جوانان وطنش آموزش دهد. دیدن این نقاش توان‌یاب،  امید به زندگی را در دل هر جوان ایرانی چندبرابر می‌کند و الگوی بسیاری از جوانان جویای کار می‌شود.

ادامه مطلب
هدف بزرگی در جام ملت‌های آسیا داریم » اصفهان امروز آنلاین



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments