سخت‌ترین بازی‌های چند نفره که می‌توانید تجربه کنید - ویجیاتو

سخت‌ترین بازی‌های چند نفره که می‌توانید تجربه کنید


بازی کردن با دوستان و حتی غریبه‌ها باید یک کار آرامش‌بخش و مفرح باشد؛ ولی این بازی‌ها چیزی جز سردرد ندارند. البته خب شاید این موضوع فقط در مورد بازیکنان جدید باشد؛ ولی خب چندین مورد از سخت‌ترین بازی‌های چند نفره بیشتر از شادی، عصبانیت ایجاد می‌کنند. با این وجود هیچ حسی بهتر از پیروزی در این عناوین نیست.

مهم نیست به چه دلیلی، می‌خواهد سرعت باشد، تاکتیکی و استراتژیک و یا حتی مشکلات کدنویسی بازی، در هر صورت این بازی‌ها باعث عصبانیت شما خواهند شد. تا موقعی که بازی را به خوبی یاد نگیرید هم این خشم با شما باقی می‌ماند. پس اگر شما هم دوست دارید که با این سخت‌ترین بازی‌های چند نفره آشنا شوید، در ادامه با ویجیاتو همراه باشید.

New World


سخت‌ترین بازی‌های چند نفره که می‌توانید تجربه کنید ۸۲

این بازی MMO بازیکنان را بدون هیچ آموزشی به قلب بازی پرتاب می‌کند. این موضوع یک اشتباه نیست و بخشی از زیبایی بازی این است که خودتان باید آن را کشف کنید. سبک بقایی که درون بازی نهفته است باعث می‌شود که شما برای زنده ماندن در طول بازی دائما در حال جنگ باشید. این بازی به این دلیل بخشی از سخت‌ترین بازی‌های چند نفره است که شما را کاملا آزاد می‌گذارد تا خودتان روش بازی را پیدا کنید. هیچ راهنمایی و یا حتی پیشنهادی هم وجود ندارد و مسئولیت تمامی اتفاقات بازی با خودتان است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
گلکسی S23 FE با تراشه یکسان، ظاهراً بسیار قوی‌تر از گلکسی S22 است

Sea Of Thieves


سخت‌ترین بازی‌های چند نفره که می‌توانید تجربه کنید - ویجیاتو
سخت‌ترین بازی‌های چند نفره که می‌توانید تجربه کنید ۸۳

اگر شما هم دوست دارید که کمی از بازی‌های شوتر و یا فانتزی و قرون وسطایی فاصله بگیرید، ما به شما دریا را پیشنهاد می‌کنیم. در بازی Sea of Thieves شما به عنوان یک دزد دریایی دل به دریا می‌زنید و سعی می‌کنید که در این دنیا خشن جای خود را پیدا کنید. بازی‌های زیادی نیستند که نبرد دریایی دارند، آن‌هایی هم که دارند معمولا این نبردها را خیلی خاص و مفرح نشان نمی‌دهند. با این حال این بازی کاری می‌کند که یک سبک ساده به یک تجربه فراموش‌نشدنی تبدیل شود. شما هم می‌توانید این بازی را به صورت تکی بازی کنید و هم می‌توانید با دوستانتان یک کشتی را مدیریت کنید.

این بازی هم مشابه دیگر بازی‌های MMO است و مثل همان بازی‌های یادگیری‌اش سخت است. تنها کار شما در بازی مبارزه نیست و می‌توانید زمان زیادی را صرف زیبایی کشتی و یا شخصی‌سازی خودتان کنید. البته خب لازم به ذکر است که بیشتر آپدیت‌های بازی حول سیستم مبارزه می‌چرخد تا این شخصی‌سازی‌ها.

Tom Clancy’s Rainbow Six Siege


سخت‌ترین بازی‌های چند نفره که می‌توانید تجربه کنید - ویجیاتو
سخت‌ترین بازی‌های چند نفره که می‌توانید تجربه کنید ۸۴

یادگیری بازی Rainbow Six: Siege خیلی سخت است. شما برای ماهر شدن در این بازی باید نکات خیلی زیادی را یاد بگیرید. در این بازی همکاری تیمی حرف اول را می‌زند و شما باید بتوانید که به خوبی با دوستان و یا غریبه‌های دیگر در تیم خود ارتباط برقرار کنید. چندین ساعت اول بازی خیلی سخت می‌گذرد، ولی وقتی که بازی را یاد بگیرید، خواهید دید که چقدر تجربه آن لذت‌بخش است.

ادامه مطلب
مورد شگفت ماشین لباسشویی ال‌جی؛ مصرف 3.7 گیگابایت اینترنت روزانه!

تیم‌های درون بازی معمولا پنج‌نفره هستند؛ ولی خب در رویدادهای مختلف ممکن است حالت‌های مختلف دیگری هم به آن اضافه شود. این موضوع را هم باید ذکر کنم که شما ممکن است توسط هم‌تیمی‌هایتان هم کشته شوید. پس تنها نباید بر روی محل قرارگیری دشمنانتان تمرکز کنید؛ باید حواستان باشد که یک تیر خودی هم نصیبتان نشود.

Counter-Strike


سخت‌ترین بازی‌های چند نفره که می‌توانید تجربه کنید - ویجیاتو
سخت‌ترین بازی‌های چند نفره که می‌توانید تجربه کنید ۸۵

این لیست واقعا بدون حضور افسانه‌ای‌ترین بازی شوتر تاریخ حقیقتا ناقص بود. بازیکنان خیلی زیادی هستند که برخی از نقشه‌های این بازی را بهتر از نقشه شهر خودشان می‌شناسند. استفاده از سلاح‌های مختلف این بازی به مهارت زیادی نیاز دارد و یادگیری آن‌ها خودش یک چالش خیلی بزرگ است. عناوین اولیه این مجموعه خیلی قوی و در عین حال ساده بود. با انتشار نسخه‌های جدیدش هم، مثل CS: GO بازی پیچیده‌تر شد و یادگیری آن‌ هم سخت‌‌تر شد. اگر در این بازی مهارت زیادی دارید، می‌توانید ادعا کنید که در بازی‌های شوتر حقیقتا توانمند شده‌اید.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

Keep Talking And Nobody Explodes


سخت‌ترین بازی‌های چند نفره که می‌توانید تجربه کنید - ویجیاتو
سخت‌ترین بازی‌های چند نفره که می‌توانید تجربه کنید ۸۶

برخی از مواقع، شما دوستانتان زیاد طرفدار بازی‌های شوتر و یا نقش‌آفرینی نیستید؛ به هر حال سلیقه همه یکی نیست. اگر به دنبال یک بازی فکری و چند نفره هستید برایتان یک خبر خیلی خوب داریم. با اختلاف خیلی زیادی، یکی از سخت‌ترین بازی‌های چند نفره Keep Talking And Nobody Explodes است. شما باید با یک بازیکن دیگر همکاری کنید تا به کمک هم یک بمب را خنثی کنید. نکته سخت داستان این است که فقط یکی از شما می‌تواند این بمب پیچیده را ببیند.

ادامه مطلب
محققان: مرگ‌ ناشی از بیماری‌های قلبی در دوران کرونا در 30 سال قبل بی‌سابقه بوده است

وظیفه بازیکن دیگر این است که به خوبی گوش کند و راهنمایی‌های دیگری را عملی کند. این بازی به شدت نیاز دارد که شما مهارت خیلی زیادی در زمینه ارتباط با هم و کار تیمی داشته باشید، وگرنه همگی منفجر خواهید شد. خوبی این بازی این است که شما می‌توانید از طریق هر پلتفرمی، حتی موبایل، با دوستتان در یک پلتفرم دیگر بازی کنید.

Escape From Tarkov


سخت‌ترین بازی‌های چند نفره که می‌توانید تجربه کنید - ویجیاتو
سخت‌ترین بازی‌های چند نفره که می‌توانید تجربه کنید ۸۷

بازی Escape From Tarkov یک بازی خشن و کلاسیک شوتر است و که هیچ جای شوخی‌ای ندارد. قوانین بازی هم مشابه عناوین MMO قدیمی است؛ اگر بمیرید، تمامی وسایلی که جمع کرده بودید را از دست خواهید داد. بازی در شهر تارکوف اتفاق می‌افتد و درون این شهر یک جنگ بین دو جبهه مختلف وجود دارد. هدف شما این است که در این شهر زنده بمانید و تا جایی که می‌توانید وسایل و پول جمع کنید. نسخه کامل بازی هنوز منتشر نشده است، ولی با این حال طرفداران بازی‌های شوتر عاشق این عنوان شده‌اند. این بازی از سال ۲۰۱۷ در حالت Early Access است و معلوم نیست که کی قرار است نسخه کامل آن وارد بازار شود.

Dota 2


سخت‌ترین بازی‌های چند نفره که می‌توانید تجربه کنید - ویجیاتو
سخت‌ترین بازی‌های چند نفره که می‌توانید تجربه کنید ۸۸

شاید بازی Dota 2 خیلی هم پیچیده نباشد، ولی دلیل حضورش در میان بقیه سخت‌ترین بازی‌های چند نفره این است که تبدیل شدن به یک بازیکن معمولی در این بازی خودش خیلی طول می‌کشد. این بازی استراتژیک بیش از ۱۰۰ شخصیت مختلف دارد و هر کدام از آن‌ها نقاط قوت و ضعف مخصوص خودشان را دارند. سختی اصلی بازی این است که باید یاد بگیرید که با هر کدام از آن‌ها، چگونه بازی کنید.

ادامه مطلب
مدیرعامل آرم می‌ترسد انسان‌ها کنترل هوش مصنوعی را از دست بدهند

علاوه بر تمامی این‌ها، Dota 2 یک بازی تیمی است. شما تنها به مهارت بازی نیاز ندارید، بلکه باید به خوبی با تیم خود ارتباط برقرار کنید و نقشه حمله بچینید. این بازی از آن عناوینی نیست که به سادگی درونش به پیروزی برسید.

StarCraft II


سخت‌ترین بازی‌های چند نفره که می‌توانید تجربه کنید - ویجیاتو
سخت‌ترین بازی‌های چند نفره که می‌توانید تجربه کنید ۸۹

بازی StarCraft 2 از آن بازی‌هایی است که نیاز دارد که شما تمرکز خیلی زیادی بر روی مدیریت اجزا کوچک یک سیستم داشته باشید.بازی سرعت خیلی زیادی دارد و شما همیشه باید تمرکز کامل داشته باشید. این مسئله که بتوانید چندین کار را به صورت هم‌زمان انجام دهید یک موضوع الزامی برای این بازی محسوب می‌شود. این بازی مخصوص گیمرهایی است که به دنبال یک عنوان استراتژیک رقابتی هستند و از چالش ترسی ندارند. شاید این بازی یکی از سخت‌ترین بازی‌های چند نفره باشد، ولی با این وجود یکی از پرطرفدارترین عناوین استراتژیک امروزی است؛ هرچقدر هم که قدیمی باشد.

Hunt: Showdown


سخت‌ترین بازی‌های چند نفره که می‌توانید تجربه کنید - ویجیاتو
سخت‌ترین بازی‌های چند نفره که می‌توانید تجربه کنید ۹۰

سبک این بازی شوتر اول‌شخص است و شما هم به صورت تکی و هم چند نفره می‌توانید بازی کنید. اگر قسمت Bounty Hunter را بازی کنید، با بازیکنان دیگر باید یک سری از اهداف را شکار کنید. این قسمت بیشتر حالت داستانی دارد که می‌توانید با دوستان خود بازی کنید. برای این قسمت نیاز دارید که همکاری خیلی خوبی با بقیه داشته باشید و مهارت بقا کافی برای فضا بازی هم داشته باشید.

ادامه مطلب
هیئت مدیره قبلی OpenAI انگارً سم آلتمن را انسانی فریبکار برداشت می‌کرد

شما در این بازی وقتی برنده می‌شوید که بتوانید از نقشه خارج شوید. شما باید سعی کنید که به اندازه کافی زنده بمانید و در این مدت اهداف متعددی را شکار کنید. در این بازی گیم مود بتل رویال هم وجود دارد و می‌توانید این سبک محبوب را در Hunt: Showdown هم تجربه کنید. سرعت بازی خیلی بالاست و اتفاقات خیلی زیادی در بازه ۱۵ دقیقه‌ای آن می‌افتد، پس بهتر است که آماده باشید.

EVE Online


سخت‌ترین بازی‌های چند نفره که می‌توانید تجربه کنید - ویجیاتو
سخت‌ترین بازی‌های چند نفره که می‌توانید تجربه کنید ۹۱

بازی EVE: Online ثبات خیلی زیادی دارد؛ ولی با این حال این بازی می‌تواند سخت‌ترین و پیچیده‌ترین بازی MMO کل تاریخ باشد. فضا غیردوستانه و بسیار سخت بازی می‌تواند تمامی بازیکنان تازه‌وارد را دور کند و فقط افرادی که توانایی کافی برای این بازی را دارند، درونش دوام می‌آورند. شما از همان ابتدا بازی به درون یک کهکشان بزرگ پرتاب می‌شوید و باید خودتان مهارت‌های لازم را یاد بگیرید. تازه اگر تصمیم بگیرید تنهایی بازی کنید کارتان سخت‌تر هم می‌شود. برای همین هم به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر می‌خواهید این بازی را شروع کنید، حتما از همان اول به یک گروه ملحق شوید. این بازی یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین عناوین MMO موجود است و اگر بتوانید آن را یاد بگیرید دیگر از بازی‌های ساده دیگر لذت نخواهید برد.



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments