دوره‌های آموزشی پروداکت رود راهگشای ارتقای آموزش مدیریت محصول در ایران

دوره‌های آموزشی پروداکت رود راهگشای ارتقای آموزش مدیریت محصول در ایران


سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مجموعه پروداکت رود به عنوان یکی از تازه‌ترین، اما پویاترین شرکت‌های فعال آموزش مدیریت محصول در ایران تاکنون و در کمتر از ۶ ماه از آغاز سال ۱۴۰۲ توانسته دو دوره موفق از آموزش مدیریت محصول را در ایران، با توجه به نیاز روز دنیا برگزار کند و اکنون ثبت نام بوت کمپ سوم مدیریت محصول این مجموعه در حال انجام است.

پروداکت رود، راهگشای شکاف کمبود دوره‌های آموزشی مدیریت محصول

طی سالیان اخیر ایران با صنعت رو به رشد فناوری و اکوسیستم استارتاپی رو به رشدش، تقاضای فزاینده‌ای برای مدیران محصول ماهر را تجربه کرده است. با این حال، تا همین اواخر، این کشور با کمبود دوره‌های آموزشی مدیریت محصول با کیفیت بالا، دست و پنجه نرم می‌کرد و علاقه‌مندان به مدیریت محصول اغلب کمبود دوره‌های آموزشی موثر و عملی را در این زمینه حس می‌کردند. اکنون مجموعه پروداکت رود به عنوان یکی از فعالان آموزش مدیریت محصول در کمتر از ۶ ماه توانسته راهگشای شکاف کمبود دوره‌های آموزش مدیریت محصول را رفع کند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
سطح یخ دریا در جنوبگان، به کمترین حد در زمستان‌ها رسیده است

علاوه بر این پروداکت رود خدمات B2B هم ارائه می‌دهد. در این راستا پروداکت رود به سازمان‌ها و استارتاپ‌ها کمک می‌کند تا بتوانند تیم محصول بسازند یا محصول خود را بهبود دهند. در کنار این فعالیت‌ها، مجموعه پروداکت رود محصولات دیگری هم در زمینه ارتقای آموزش مدیریت محصول دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به مینی کورس‌ها و آموزش‌های رایگان مختلف برای ارتقای تجربه در این زمینه از جمله پادکست پروتاک اشاره کرد.

پروداکت رود؛ پیشگام در آموزش مدیریت محصول به شکل استاندارد

مدیران و موسسان مجموعه پروداکت رود که خود تجربه سال‌ها فعالیت به عنوان مدیر محصول در شرکت‌های بزرگ ایرانی را داشته‌اند، از آغاز سال ۱۴۰۲ اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش مدیریت محصول در قالب بوت کمپ کرده‌اند تا بتوانند به روز‌ترین آموزش‌های لازم برای این تخصص را به علاقه‌مندان این حوزه، چه افرادی که به تازگی با این حوزه آشنا شده‌اند و می‌خواهند فعالیتشان را شروع کنند و چه متخصصان که به دنبال ارتقای سطح دانش خود هستند، فراهم کند تا به این شیوه شکاف آشکار در چشم انداز آموزشی مدیریت محصول را از بین ببرند.

به نوعی می‌توان گفت بوت کمپ آموزشی مدیریت محصول پروداکت رود تاکنون توانسته چراغ راه تعالی برای علاقه‌مندان به این حوزه باشد چون این شرکت با تعهد به ارائه دوره‌های تخصصی مدیریت محصول می‌خواهد چشم انداز آموزش مدیریت محصول را در ایران متحول کند و آمار چشمگیر ثبت نام در دوره‌های آموزش مدیریت محصول پروداکت رود گویای داستان موفقیت این شرکت و مدیران آن است.

ادامه مطلب
تبلت وان پلاس پد پرو با چیپ اسنپدراگون 8 نسل 3 معارفه شد_اصفهانیا

از زمان آغاز به کار پروداکت رود، در مجموع دو بوت کمپ آموزشی برگزار شده است، که بیش از ۴۰ یادگیرنده مشتاق را که علاقه‌مندان به سفر مدیریت محصول بودند را آموزش داده است و اکنون ثبت نام سومین بوت کمپ مدیریت محصول پروداکت رود در حال انجام است.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

این شرکت با افتخار گزارش می‌دهد که با حضور یک تیم پرشور از منتورها و مدرسان متخصص، تاکنون ۱۰۰ درصد از فارغ‌التحصیلان این بوت کمپ‌ها توانسته‌اند دوره‌های خود را با موفقیت بگذارند و اکنون بخش عمده آن‌ها فعالیتشان را در حوزه مدیریت محصول در شرکت‌های پررونق بخصوص اکوسیستم پررونق فناوری و استارتاپی شروع کرده‌اند.

گزارش ۶ ماه نخست ۱۴۰۲ پروداکت رود

در گزارش ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۲ پروداکت رود نکات جالبی به دست آمده است که در ادامه بخشی از ‌آن‌ها را به اختصار بررسی کرده‌ایم.

نمودار زیر رشد شرکت‌کنندگان در هر دوره از بوت‌کمپ پروداکت‌رود در ۳ دوره نشان می‌دهد.

پیش زمینه افرادی که در پروداکت رود شرکت کرده‌اند

از نکات جالب دیگر گزارش ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ پروداکت رود می‌توان به آن اشاره کرد پیش زمینه کاری افراد حاضر در بوت کمپ است. همان‌طور که در نمودار زیر هم قابل مشاهده است در دو دوره قبلی پروداکت رود ۲۰ درصد حاضران در حوزه تکنولوژی، ۳۵ درصد در حوزه کسب و کار، ۱۰ درصد در حوزه بازاریابی و ۴ درصد در حوزه دیزاین فعال بودند و باقی افراد بخشی دانشجویانی بودند که به دنبال کشف نقشه راه موفقیت کاری بودند و باقی هم در حوزه‌های دیگر فعالیت داشته‌اند.

1695714340 993 دوره‌های آموزشی پروداکت رود راهگشای ارتقای آموزش مدیریت محصول در

بوت کمپ مدیریت محصول پروداکت رود جذاب برای همه

یکی دیگر از نکات گزارش پروداکت رود نشان می‌دهد که ۵۵ درصد از افراد شرکت‌کننده در دوره‌های آموزشی پروداکت رود قبل از شرکت در این دوره مشغول به کار بوده‌اند و ۳۰ درصد هم در فرایند مصاحبه شغلی در زمینه مدیریت محصول بوده‌اند. برای مطالعه گزارش کامل ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ پروداکت رود می‌توانید به سایت پروداکت رود مراجعه کنید.

1695714340 793 دوره‌های آموزشی پروداکت رود راهگشای ارتقای آموزش مدیریت محصول در

وجه تمایز دوره‌های آموزشی مدیریت محصول پروداکت رود

پروداکت رود علاوه بر این که توانسته بوت کمپ تخصصی این حوزه را به شکل کاملا استاندارد جهانی برگزار کند مزایا و وجوه تمایز خاصی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است:

ادامه مطلب
بزرگ‌ترین موتورسیکلت برقی دنیا با برد ۷۲۰ کیلومتر معارفه شد + ویدیو_اصفهانیا

امکان یادگیری عملی مدیریت محصول

یکی از وجوه مزیتی دوره‌های آموزشی پروداکت رود این است که علاوه بر آموزش اصول کلی به صورت شفاهی که آنلاین برگزار می‌شود، به یادگیری عملی هم تاکید دارد، به‌طوری که دانشجویان حاضر در این دوره‌ها می‌توانند روی محصول واقعی و مطالعات موردی کار کنند. نکته مهم این است که این محصولات همگی محصولات شرکت‌هایی بودند که پروداکت رود به آن‌ها مشاوره محصول داده تا بتوانند محصول خود را ارتقا دهند. به طور کلی شرکت‌کنندگان بوت کمپ با ورود به این دوره حتی قبل از این‌که وارد دنیای حرفه‌ای شوند، تجربیات ارزشمندی به دست می‌آورند. و تاکنون دانشجویان حاضر شده در دوره‌های بوت کمپ پروداکت رود روی سه محصول پلتفرم آموزش پروداکت رود، فروشگاه اینترنتی ریشه دار، محصول مای سیلو  به صورت عملی کار و تجربه کسب کرده‌اند.

ادامه مطلب
10 فیلم جنگی پادآرمانشهری جذاب_اصفهانیا

حضور مستمر مدرسان و منتورهای حرفه‌ای صنعت مدیریت محصول

از دیگر مزایای دوره‌های مدیریت محصول پروداکت رود می‌توان به حضور منتورها، مدرسان و داوران با مهارت در این دوره‌ها اشاره کرد. شایان ذکر است تعداد منتورها، مدرسان و داوران حاضر در هر دوره رو به رشد است و این نشان از امکان گرفتن مشاوره و منتورشیپ بهتر برای دانشجویان این دوره دارد.

مدرس و موسس پروداکت رود، شراره عزت نژاد، خود یکی از فعالان اصلی این صنعت است که سابقه درخشانی در زمینه مدیریت محصول در شرکت‌های برتری همچون دیجی‌کالا، علی بابا و .. را در کارنامه کاری خود داشته است.

در نمودار زیر می‌توانید رشد حضور منتورها و مدرسان در هر دوره از بوت‌کمپ پروداکت‌رود در ۲ دوره را مشاهده کنید.

1695714340 80 دوره‌های آموزشی پروداکت رود راهگشای ارتقای آموزش مدیریت محصول در

امکان شبکه سازی دیگر مزیت رقابتی این دوره

پروداکت رود تاکنون توانسته علاوه بر برگزاری دوره آموزش مدیریت محصول، با برگزاری دوره‌های کتابخوانی خود یک جامعه خوب از علاقه‌مندان به حوزه مدیریت محصول را در کنار هم جمع کند تا افراد با حضور در این دوره‌ها بتوانند علاوه بر آموزش، شبکه‌سازی کنند، با یکدیگر همکاری کنند و از یکدیگر بیاموزند و یک اکوسیستم حمایتی برای مدیران محصول نوپا ایجاد کنند.

ادامه مطلب
سرفیس پرو تازه با نمایشگر OLED و اسنپدراگون ایکس معارفه شد_اصفهانیا

آینده‌ای روشن برای آموزش مدیریت محصول در ایران

شراره عزت نژاد مدیر پروداکت رود امیدوار است با فعالیت پروداکت رود، آینده آموزش مدیریت محصول در ایران بهبود یابد. او در خصوص اهمیت آموزش به روز و استاندارد در این حوزه می‌گوید: «از آنجایی که تقاضا برای مدیران محصول ماهر همچنان در حال رشد است، شرکت ما به ارائه بهترین آموزش خود ادامه می‌دهد تا دانشجویان را با مهارت‌ها و دانش مورد نیاز برای برتری در این زمینه مجهز کند و آینده روشنی را برای آموزش مدیریت محصول در ایران رقم بزند.» علاقه‌مندان به آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه پروداکت رود و دوره‌های آموزش مدیریت محصول، دریافت گزارش جامع ۶ ماهه این شرکت  یا ثبت نام در سومین بوت کمپ مدیریت محصول این مجموعه می‌توانند به www.productroad.org مراجعه کنند.



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments