تلویزیون ردمی A75 2024 معرفی شد؛ مشخصات + قیمت

تلویزیون ردمی A75 2024 معرفی شد؛ مشخصات + قیمت


ردمی در بازار چین و بازار جهانی تلویزیون‌های زیادی را عرضه کرده است و در اوایل سال جاری میلادی هم مجموعه‌ای از تلویزیون‌های جدید خود مانند A43 ،A32 و A65 را معرفی کرد. حالا این برند از تلویزیون A75 ۲۰۲۴ رونمایی کرده است. همان‌طور که می‌توان از نام تلویزیون ردمی A75 2024 حدس زد، با نمایشگر ۷۵ اینچ اینچی روبه‌رو هستیم که رزولوشن ۴K و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز دارد.

مشخصات و قیمت تلویزیون ردمی A75 2024

تلویزیون ردمی A75 طراحی ممتاز و بدون حاشیه را به ارمغان می‌آورد و بدنه‌‌ای فلزی صفحه نمایش ۷۵ اینچ آن را در بر گرفته است. همان‌طور که گفتیم، رزولوشن پنل این تلویزیون ۴K است و از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. دقت رنگِ «دلتا E» آن کمتر از ۲ است و می‌تواند تا ۱.۰۷ میلیارد رنگ را نمایش دهد.

ادامه مطلب
اینترنت 5.5G به گمان زیادً به‌زودی برای تلفنهای هوشمند شیائومی از راه می‌رسد
تلویزیون ردمی A75 2024 معرفی شد؛ مشخصات + قیمت ۷

تلویزیون ردمی A75 2024 به دو اسپیکر ۱۰ واتی مجهز شده است که درمجموع ۲۰ وات صدا تولید می‌کنند. این مقدار حجم صدا برای یک تلویزیون مناسب محسوب می‌شود و برای ارائه صدای واضح و بلند کافی به نظر می‌رسد. ردمی همچنین برای افزایش صدای بم این تلویزیون، دو کانال هوا در آن جای داده است.

ردمی این تلویزیون را به تراشه چهار هسته‌ای A35 مجهز کرده که با ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراهی می‌شود. علاوه‌براین، این تلویزیون از وای‌فای دوبانده با فرکانس ۵ گیگاهرتز و ۲.۴ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
کال آو دیوتی، آخرین سنگر ایکس باکس و گیم‌بعد!_اصفهانیا

درحال‌حاضر تلویزیون ردمی A75 2024 تنها در بازار چین عرضه شده و هنوز مشخص نیست که چه زمانی به بازار جهانی می‌آید. این محصول ۴۱۲ دلار قیمت دارد و از طریق وب‌سایت رسمی شیائومی و Jingdong برای فروش در دسترس است.



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments