پرواز شهاب زاهدی در جدول آقای گلی » اصفهان امروز آنلاین

پرواز شهاب زاهدی در جدول آقای گلی » اصفهان امروز آنلاین


به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین، شهاب زاهدی در ابتدای کارش در پرسپولیس شرایط سختی را با فشار هواداران تجربه کرد. پرسپولیس در لیست خروجی خود عیسی آل‌کثیر، شیخ دیاباته، لئاندرو پریرا و مهدی عبدی را داشت و تا چندی پیش شهاب تک مهاجم تخصصی قرمزها بود.

زاهدی که در چهار مسابقه لیگ برتری و دو بازی آسیایی در گلزنی ناکام مانده بود، در بازی هفته هفتم مقابل گل گهر بالاخره پایش به گلزنی باز شد و با یک گل زیبا و فوق العاده ثابت کرد شم گلزنی خوبی دارد و می‌تواند مهاجم موثری باشد.

او حالا در قزوین هم ستاره تیمش بود و با زدن یک گل با ضربه سر، یک گل زیبا با کنترل و حرکت پا به توپ و در نهایت ضربه پنالتی هت‌تریک کرد تا در جدول گلزنان چهار گله بشود.

ادامه مطلب
به رنگرز گفتم گرایی با این وضعیت در المپیک به کار نمی‌آید/وسط نکونام و خطیر را گرفتم چون برای من پرسپولیسی، هوادار کف خیابان مهم است!

شهاب با این هت‌تریک از بازیکنان سه گله‌ای مثل جواد محمدی، ریکانی، کاظمینی و جعفری و همچنین دوگله‌های سرشناسی چون عبدی، مغانلو و آل‌کثیر پیشی گرفت و با یک گل کمتر نسبت به رضا اسدی در رده دوم بهترین گلزنان جای گرفت تا رسما وارد رقابت آقای گلی بشود.

۲۵۱۲۵۱



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments