اهدای 6 قطعه قبض قدیمی آب بهاء به گنجینه و مرکز اسناد آبفای استان اصفهان

اهدای ۶ قطعه قبض قدیمی آب بهاء به گنجینه و مرکز اسناد آبفای استان اصفهان


کارشناس خدمات مشترکین آبفای نجف آباد تعداد ۶ قطعه قبض قدیمی آب بهاء را به گنجینه و مرکز اسناد شرکت اهداء کرد. این قبض های قدیمی را که متعلق به منزل آقای مهدی انتشاری است،

اصفهان امروز: کارشناس خدمات مشترکین آبفای نجف آباد تعداد ۶ قطعه قبض قدیمی آب بهاء را به گنجینه و مرکز اسناد شرکت اهداء کرد. این قبض های قدیمی را که متعلق به منزل آقای مهدی انتشاری است، خانم اعظم انتشاری در بین اسناد منزل پدری یافته و جهت نگهداری و نمایش به گنجینه و مرکز اسناد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اهداء کرده است. قبض های یاد شده مربوط به کارکرد کنتور آب مشترک شماره ۲۶۲۳ در سال های ۱۳۵۰ تا ۱۳۵۲ است و لوگو(نماد شهرداری نجف آباد)  و همچنین عبارت های «شهرداری نجف آباد» ، «سازمان آب» و «برگ تشخیص آب» در بالای آن درج شده است.

ادامه مطلب
چشمان بسته روی گردشگری سلامت اصفهان » اصفهانیا

1699204988 687 اهدای 6 قطعه قبض قدیمی آب بهاء به گنجینه و 

از دیگر اطلاعات موجود در این قبض‌ها می توان به شماره چاه تامین کننده آب، آخرین روز مهلت پرداخت(یک ماه پس از تاریخ صدور قبض) و مبلغ ۱۰۰ ریال بابت وصل مجدد انشعاب اشاره کرد. نشانی مشترک نیز بر اساس نام خیابان، کوی و کاشی (پلاک) درج شده است. بررسی های اولیه این ۶  قبض نشان می دهد در سال های یاد شده، مبلغ آب بهاء به ظاهر از الگوی خاصی پیروی نکرده و بین ۷ تا ۲۷ ریال برای مصرف هر مترمکعب متفاوت بوده است؛ هر چند در بیشتر قبض ها، میانگین مبلغ پرداختی بین ۷ تا ۱۰ ریال برای مصرف هر متر مکعب آب بوده است. همچنین مبلغ دریافتی به حساب صندوق سازمان آب وابسته به شهرداری نجف آباد واریز می شده است. اضافه می شود سازمان آب و فاضلاب نجف آباد در تاریخ دوم خرداد ۱۳۷۱ تاسیس شده و پیش از آن کار آبرسانی به شهروندان از سال ۱۳۴۴ بر عهده شهرداری نجف آباد بوده است.

ادامه مطلب
پرستاری در دل سختی‌ها  » اصفهانیا
آخرین مطالب

1699204988 197 اهدای 6 قطعه قبض قدیمی آب بهاء به گنجینه و 



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments