انویدیا زمان برگزاری رویداد خود در CES 2024 را اعلام کرد

انویدیا زمان برگزاری اتفاقات خود در CES 2024 را خبرداد


انویدیا ارسال دعوت‌نامه‌های مطبوعاتی خود برای یک «سخنرانی اختصاصی» در نمایشگاه CES 2024 که  اغاز سال آینده میلادی برگزار می‌بشود را اغاز کرده است. چند روز پیش در گزارشی حرف های شده می بود که انویدیا به گمان زیادً در CES 2024 از کارت‌های گرافیک سری RTX 40 Super رونمایی می‌کند و اکنون این گزارش گمان وقوع آن را زیاد تر می‌کند.

بر پایه گزارش ورج، در دعوت‌نامه انویدیا هیچ اشاره‌ای به GeForce نشده است و مطابق آن، ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه (به زمان ایران) روز ۱۸ دی‌ماه ناظر برنامه این شرکت خواهیم می بود. این چنین این تاریخ یکی از شلوغ‌ترین روزهای نمایشگاه ۲۰۲۴ محسوب می‌بشود، به این علت می‌توان انتظار داشت که انویدیا اعلامیه بزرگی را برای آن آماده کرده باشد.

انویدیا زمان برگزاری اتفاقات خود در CES 2024 را خبرداد ۷

کارت‌های گرافیک سری RTX 40 Super انویدیا

تا بحال جزئیات بسیاری درمورد کارت‌های RTX 4080 و RTX 4070 Super آشکار شده است. مطابق شایعه ها، نسخه پرقدرت یعنی RTX 4080 Super به‌جای حافظه ۱۶ گیگابایتی که هم‌اکنون در مدل‌های RTX 4080 وجود دارد، ۲۰ گیگابایت حافظه خواهد داشت. این چنین انتظار می‌رود که هر دو کارت گرافیک دارای گذرگاه حافظه بالاتری نسبت به کارت‌های شبیه جاری باشند.

ادامه مطلب
تلسکوپ جیمز وب زیبایی ماورایی خوشه ستاره‌ای NGC 346 را به نمایش گذاشت

این چنین اگر انویدیا واقعاً این کارت‌های گرافیک را اراعه کند، برای اولین‌بار بعد از سری ۲۰ در سال ۲۰۱۹ ناظر نسخه‌های Super پردازنده‌های گرافیکی این شرکت خواهیم می بود.



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments