دردسرهای عظیم!

دردسرهای عظیم! » اصفهانیا


سپهر ستاری: لیگ قهرمانان آسیا امسال بعد از یک فصل تعطیلی مجدد اغاز شد و نمایندگان ایران هم در کنار دیگر تیم‌های آسیایی به میدان رفتند. این فصل که برای نخستین بار مطابق با تقویم لیگ قهرمانان اروپا برگزار شده، به واسطه وجود ستارگان مطرحی چون کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، نیمار، مارسلو بروزوویچ، انگولو کانته و الکساندر میتروویچ یکی از اختصاصی‌ترین دوره‌های لیگ قهرمانان محسوب می‌بشود. سرزمین عربستان در این دوره اندوخته‌گذاری قابل توجهی انجام داده و نمایندگان این سرزمین با بهترین تدارکات داخل مسابقات شده‌اند. تیم‌های ایرانی اما برخلاف رقبای عربستانی شرایط عجیبی را در این فصل توانایی کرده‌اند و هر کدام دچار اتفاقات مختلفی شدند.

حذف قهرمان بدون باخت!

استقلال به گفتن قهرمان لیگ بیست و یکم نخستین نماینده ایران در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا می بود ولی مشکلات مربوط به کسب مجوز حرفه‌ای و عدم پرداخت مطالبات آندرا استراماچونی علتشد قهرمان بدون باخت فوتبال ایران شانس شرکت در آسیا را از دست بدهد. آبی‌های پایتخت در شرایط به علت بدهی به سرمربی ایتالیایی مجوز وجود در آسیا را کسب نکردند که مدیران زمان این باشگاه از زمان‌ها قبل می‌دانستند که باید طلب استراماچونی را پرداخت کنند. با این حال پول استراماچونی پرداخت نشد تا هواداران استقلال زمان تماشای پرستاره‌ترین دوره لیگ قهرمانان را از دست بدهند. مسئله عجیبی که خشم هواداران استقلال را برانگیخت این می بود که تنها چند هفته سپس با دریافت وام طلب استراماچونی به طور کامل تسویه شد ولی این نوشته کمکی به کسب مجوز حرفه‌ای آبی‌پوشان نکرد.

ادامه مطلب
عکس العمل دبیر به محرومیت یک ساله گرایی » اصفهانیا

با دقت به حذف استقلال، تیم تراکتور توانست به گفتن نماینده چهارم ایران راهی پلی‌آف مسابقات بشود ولی تیم تبریزی هم با ناکامی روبه رو الشارجه از صعود به دور گروهی بازماند تا ایران با سه نماینده داخل مسابقات بشود.

حکم تاریخی AFC علیه سپاهان

سپاهان یکی از نمایندگان پرامید ایران در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌بشود که با ژوزه مورایس و چند ستاره نقل از شانس خوبی برای صعود به دور حذفی برخوردار است. زردپوشان اصفهانی اما در دور گروهی با یک اتفاق تاریخی روبه رو شدند و دیدار این تیم روبه رو الاتحاد در ورزشگاه نقش جهان برگزار نشد و با حکم AFC تیم عربستانی به برتری سه بر صفر رسید. نتیجه‌ای که تاثییر بسیاری روی شرایط جدول گذاشته و امکان پذیر در آخر دور گروهی به قیمت حذف سپاهان هم همه بشود.

ادامه مطلب
عکس‌| نیمار در لباس عربی؛ او هم عربستانی شد! » اصفهانیا

این حکم به علت نصب نمادهایی در ورزشگاه نقش جهان و عدم موافقت مسئولان سپاهان با تحول شرایط داده شد و علاوه بر نتیجه ۳-۰، باشگاه سپاهان به پرداخت مبلغ ۲۰۰ هزار دلار و محرومیت از میزبانی در دو بازی هم محکوم شد. یقیناً سپاهان این هفته با نتیجه ۹ بر صفر آلمالیق ازبکستان را ناکامی داد و با کسب ۷ امتیاز از ۴ بازی تا این مدت می‌تواند به دور حذفی برسد.

دردسرهای عظیم!

از خانه به‌دوشی نساجی تا میزبانی جنجالی پرسپولیس در آزادی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

نساجی که دو فصل پیش گفتن قهرمانی جام حذفی را کسب کرده می بود امسال برای نخستین بار در لیگ قهرمانان آسیا وجود اشکار کرد ولی هواداران پرشور این تیم به علت مشکلات ورزشگاه وطنی نتوانستند در قائمشهر تماشاگر لیگ قهرمانان آسیا باشند. نماینده مازندران درحالی به علت آماده نشده ورزشگاه خانگی خود در آزادی از رقیب ها میزبانی می‌کند که از زمان‌ها قبل اشکار می بود که این باشگاه باید ورزشگاهش را برای میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا آماده کند. شاگردان مهدی رحمتی با کسب ۳ امتیاز از ۴ بازی نخست زیاد سریع از مسابقات خداحافظی کردند ولی احتمالا اگر مسابقات خانگی نساجی در وطنی برگزار می‌شد شرایط برای این تیم فرق می‌کرد.

ادامه مطلب
قلعه‌نویی هم همانند مورینیو است؛ او خیانت نمی‌کند! » اصفهانیا

با وجود این که پرسپولیس و نساجی بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه آزادی میزبانی می‌کنند ولی این ورزشگاه هم شرایط مساعد ندارد و به خصوص کیفیت چمن آن علتانتقادات بسیاری شده است. این نوشته در بازی پرسپولیس و النصر کاملا خودش را نشان داد و بازیکنان تیم عربستانی به شدت از حالت چمن ناخشنود بودند. حالت چمن آزادی در آن بازی حتی به پرسپولیس هم ضربه بزرگی زد و دو ستاره این تیم یعنی مهدی ترابی و وحید امیری به علت صدمه دیدن در آن بازی زمان‌ها از مسابقات دور بودند.

دردسرهای عظیم!

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments