این ویتامین‌ها مصرف زیادشان باعث سرطان می‌شود

این ویتامین‌ها مصرف زیادشان علتسرطان می‌بشود


اصفهانیا به نقل از بهداشت نیوز، محققان دانشگاه کارولینسکا در سوئد دو ویتامین را کشف کرده اند که اگر در بدن بیشتر از حد حاضر باشند، می‌توانند علتایجاد سرطان شوند. به حرف های دانشمندان، مصرف بیشتر از حد ویتامین‌های C و E  می‌تواند به اندازه افتآن‌ها در بدن یا حتی زیاد تر، خطرناک باشد. افزایش محتوای این ویتامین‌ها در بدن می‌تواند تبدیل رشد رگ‌های خونی تازه بشود. این به نوبه خود می‌تواند علتاشباع بیشتر از حد بافت با اکسیژن و در نتیجه رشد سلول‌های سرطانی بشود.

پشتیبانی به درمان سرطان

محققان در آزمایشی جوندگان مبتلا به سرطان را بازدید کردند و به این نتیجه رسیدند که شدت رشد تومور مشابه با افزایش دوز آنتی اکسیدان‌ها که ویتامین‌ها هم از انواع آن می باشند افزایش می‌یابد. این بازدید، فرضیه آن‌ها در رابطه خطرات مصرف بیشتر از حد ویتامین‌ها را قبول کرد. بنا بر گزارش مجله تحقیقات بالینی، این یافته‌ها هم درمورد ویتامین‌های حاضر در غذا و هم درمورد ویتامین‌های حاضر در مکمل‌های غذایی صدق می‌کند.

ادامه مطلب
هواداران هنگ کنگی در ورزشگاه آزادی + عکس

پیش از این، کاندیدای علوم پزشکی، متخصص گوارش، سرگئی ویالوف در رابطه یک نادرست رژیم غذایی سخن بگویید کرد که می‌تواند علتایجاد سرطان بشود. این متخصص اصرار کرد: رژیم غذایی باید حاوی فیبر باشد که به جلوگیری از سرطان ریه، روده و پروستات پشتیبانی می‌کند.



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments