دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ریلمی ۱۱ پرو پلاس

گوشی ریلمی ۱۱ پرو پلاس با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در ایران معارفه شد |


شرکت ریلمی تلفنهای ریلمی ۱۱ پرو و ریلمی ۱۱ پرو پلاس را در ایران معارفه کرد. مراسم رونمایی از این تلفنها در تاریخ یک‌شنبه ۲۱ آبان و در سالن کوه نور هتل پارسیان اوین برگزار شد. در این مراسم ناظر وجود خبرنگاران، افراد اثرگذار در شبکه‌های اجتماعی، مدیران شرکای تجاری ریلمی و نمایندگان فروش این شرکت‌ها بودیم.

گوشی ریلمی ۱۱ پرو پلاس با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در ایران معارفه شد | ۲۲

ریلمی یکی از شرکت‌های نسبتا تازه دنیای موبایل محسوب می‌بشود که فعالیت خود را نزدیک به ۵ سال قبل به‌طور جدی اغاز کرد. این شرکت طی پنج سال قبل توانسته پیروزی‌های بسیاری را در دنیای موبایل به‌دست بیاورد و در برخی بازارهای جهانی بین ۵ برند برتر حوزه موبایل قرار بگیرد. تلفنهای ریلمی پیش از این در بازار ایران نیز دیده می‌شدند اما اکنون به‌نظر می‌رسد که ریلمی و شرکای تجاری‌اش تصمیم دارند فعالیت گسترده‌تری در ایران داشته باشند.

ادامه مطلب
آمار اپلیکیشن پرطرفدار ورزشی نشان داد: زنان «فوتبالی»تر شده‌اند_اصفهانیا
رویداد معرفی ریلمی ۱۱ پرو پلاس در بازار ایران
گوشی ریلمی ۱۱ پرو پلاس با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در ایران معارفه شد | ۲۳

ریلمی ۱۱ پرو و ریلمی ۱۱ پرو پلاس دو بین‌رده نسبتا تازه این شرکت می باشند که با تمرکز بر قابلیت‌های عکاسی حرفه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند و از تعداد بسیاری جهات همانند یکدیگر می باشند. از جمله ویژگی‌های مشترک این دو محصول می‌توان به چیپ مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۵۰، نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۹۵۰ نیتی، سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. تفاوت مهم بین این دو گوشی به دوربین‌ها و شدت شارژ برمی‌گردد. ریلمی ۱۱ پرو از دوربین مهم ۱۰۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی برای عکاسی منفعت می‌برد، درحالی‌که مدل پرو پلاس به دوربین مهم ۲۰۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی تجهیزشده است. حداکثر توان شارژ این دو گوشی نیز به‌ترتیب به ۶۷ و ۱۰۰ وات می‌رسد.

ادامه مطلب
انتخاب قالیشویی خوب در کرج
مشخصات ریلمی ۱۱ پرو پلاس
گوشی ریلمی ۱۱ پرو پلاس با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در ایران معارفه شد | ۲۴

دوربین مهم ریلمی ۱۱ پرو پلاس از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL HP3 منفعت گیری می‌کند و قابلیت‌هایی نظیر لرزشگیر اپتیکال حرفه‌ای و بزرگ‌نمایی ۲ تا ۴ برابری بدون کم شدن کیفیت را در اختیار شما می‌گذارد. امکانات فرد دیگر نظیر ProLight و Super NightScape ریلمی نیز توانایی عکاسی در شب با موبایل را بهبود خواهند داد. یقیناً برای تست این ویژگی‌ها در شرایط واقعی باید چشم به راه بازدید دقیق‌تر تلفنهای تازه ریلمی باشیم. ریلمی ۱۱ پرو پلاس در بازار ایران نزدیک به ۱۷ میلیون تومان قیمت دارد و رقبای سرسختی را در این بازه قیمتی پیش روی خود می‌بیند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
نقشه‌برداری امگا از کلاهک قطب جنوبی مریخ
تجربه استفاده از گوشی های ریلمی در رویداد معرفی ریلمی ۱۱ پرو پلاس در ایران
گوشی ریلمی ۱۱ پرو پلاس با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در ایران معارفه شد | ۲۵

از قسمت‌های دلنشین اتفاقات معارفه تلفنهای تازه ریلمی در بازار ایران می‌توان به قرعه‌کشی ۱۰ گوشی موبایل ریلمی بین حاضرین، توانایی نزدیک منفعت گیری از تلفنهای گوناگون ریلمی از سری ۱۱ و سری C، سخنرانی مدیران شرکای تجاری رسمی ریلمی در ایران یعنی لیان همراه و رادمان پاژ ارتباطات و اجرای موسیقی زنده توسط امید حاجیلی اشاره کرد.



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments