ملی‌پوشان لیاقت دارند بعد از چند سال کنار هم بودن نتایج خوبی بگیرند » اصفهان امروز آنلاین

ملی‌پوشان لیاقت دارند سپس از چند سال کنار هم بودن نتایج خوبی بگیرند » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین، علیرضا جهانبخش در حاشیه تمرین امشب تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: در دور اول بازی‌های مقدماتی جام جهانی هستیم، اما همه می‌دانند چه مقدار می‌تواند اثرگذار باشد، چون در دوره قبل خودمان کار را سخت کرده بودیم. بازیکنان این بار آماده می باشند تا قدم اول را خوب برداریم و با شرایط خوب بازی‌های مقدماتی جام جهانی را اغاز کنیم. این مسابقات می‌تواند آماده‌سازی خوبی برای جام ملت‌های آسیا باشد تا آن چیزی را که امیر قلعه‌نویی و کادر فنی تیم ملی می‌خواهند، اجرا کنیم و با آمادگی کامل به بازی‌های جام ملت‌های آسیا برویم.

وی در رابطه این که چه مقدار فضای تخریبی در تیم ملی می‌تواند کادر فنی و بازیکنان را دلسرد کند، تصریح کرد: باور دارم شرایطی که برای تیم ملی وجود دارد برای کل فوتبال سرزمین است. بازیکنان از نظر شخصیتی و توان فنی بسیار می باشند و سال‌ها است همدیگر را می‌شناسند. قطعاً این انتظار و خواهش را از اهالی رسانه دارم که می‌توانند اثرگذار باشند و از تیم ملی حمایتکنند. از مردم می‌خواهم از این بازیکنان حمایتکنند، چون لیاقت دارند بعد از سال‌ها کنار هم وجود داشتن نتایج خوبی بگیرند.

ادامه مطلب
یک ادعای جنجالی؛ استقلال از آسیا حذف می‌شود یا پرسپولیس؟ » اصفهانیا

وینگر تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه گفت: می‌دانیم فوتبال چه مقدار در زندگی مردم تأثیر می‌گذارد. قسمتی به تلاش ما بازیکنان بازمی‌گردد و تکه دیگر به افرادی است که انتقاد یا نظرات شخصی دارند. ما انتظار داریم پشتیبانی‌مان کنند. رفتن به فینال جام ملت‌های آسیا و قهرمانی برای همه فوتبال ایران است. تا جایی که فوتبال ایران را جستوجو کردم، متأسفانه شرایط زیاد به لحاظ برخورد و نگاه‌هایی که وجود دارد، مناسب نبوده است. اتفاقاتی که در باشگاه‌های‌مان نیز می‌افتد دلنشین نیست. بهترین‌های فوتبال در تیم ملی جمع شده‌اند، امیدوارم این ۴۰، ۵۰ روز همه کنار هم باشیم.

جهانبخش در آخر خاطر نشان کرد: امیدوارم مسئولان سرزمین فکر جدیدی راجع به تیم‌های سازنده قدیمی همانند پاس، شاهین، برق شیراز، شاهین بوشهر، دارایی، هما و … داشته باشند، چون این باشگاه‌ها بازیکن‌سازی می‌کردند. هنگامی اینجا (ورزشگاه پاس قوامین) آمدم بغضم گرفت، چون تیمی همانند پاس که قهرمان آسیا شد الان معلوم نیست کجاست. به‌گفتن عضو کوچک فوتبال خواهش می‌کنم جستوجو احیای باشگاه پاس، هما و … باشند. حیف است این تیم‌ها در عرصه فوتبال وجود ندارند.

ادامه مطلب
عکس| مطلب احساسی کامران قاسمپور برای جیدن کاکس » اصفهانیا
آخرین مطالب

۲۵۱۲۵۱



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments