سرویس رایگان ارتباط ماهواره‌ای اپل تا یک سال دیگر برای آیفون 14 تمدید شد

سرویس رایگان ربط ماهواره‌ای اپل تا یک سال دیگر برای آیفون ۱۴ تمدید شد


اپل امروز خبرداد که سرویس ربط ماهواره‌ای اضطراری خود را برای یک سال دیگر به‌طور رایگان در دسترس کاربران آیفون ۱۴ قرار خواهد داد. در ابتدا کاربران آیفون ۱۴ دو سال دسترسی به این سرویس را دریافت کرده بودند که در نوامبر سال ۲۰۲۴ منقضی می‌شد.

با وجود بیانیه اپل، خریداران آیفون ۱۴ اکنون دو سال دیگر (تا نوامبر ۲۰۲۵) به‌صورت رایگان به سرویس ربط ماهواره‌ای اپل دسترسی خواهند داشت. یقیناً تا این مدت اشکار نیست که بعد از همه شدن دوره رایگان، این سرویس با چه قیمتی اراعه می‌بشود. این چنین این تمدید دوره برای کاربران آیفون ۱۵ اظهار نشده است!

سرویس رایگان ربط ماهواره‌ای اپل تا یک سال دیگر برای آیفون ۱۴ تمدید شد ۱۲

«کایان درنس»، معاون غول فناوری در قسمت بازاریابی جهانی محصولات آیفون در این بیانیه می‌گوید:

«مطلب SOS از طریق ماهواره تا بحال علتنجات جان افرادی بسیاری در سراسر جهان شده است. از مردی که بعد از سقوط خودروی خود از صخره‌ای ۴۰۰ فوتی در لس آنجلس نجات یافت، تا نجات کوهنوردی گمشده در کوه‌های آپنینی ایتالیا، ما هم چنان داستان‌هایی را از مشتریانمان می‌شنویم که موفق به ربط با امدادگران اورژانس شده‌اند.

زیاد خوشحال هستیم که کاربران آیفون ۱۴ و آیفون ۱۵ می‌توانند دو سال دیگر به‌صورت رایگان از این سرویس پیشگامانه منفعت گیری کنند.»

ربط ماهواره‌ای آیفون ۱۴ و ۱۵

1700060778 487 سرویس رایگان ربط ماهواره‌ای اپل تا یک سال دیگر برای
سرویس رایگان ربط ماهواره‌ای اپل تا یک سال دیگر برای آیفون ۱۴ تمدید شد ۱۳

با وجود این ویژگی که در همه مدل‌های آیفون ۱۴ و آیفون ۱۵ حاضر است، کاربران می‌توانند در صورت نبوده است آنتن یا وای‌فای، مطلب‌های متنی خود را از طریق ماهواره به سرویس‌های اضطراری ارسال کنند. کاربران این چنین می‌توانند موقعیت مکانی خود را از طریق ماهواره در برنامه Find My به اشتراک بگذارند.

ادامه مطلب
اولین داروی رشد مجدد دندان در جهان، از شهریورماه در ژاپن آزمایش می‌شود

اپل می‌گوید کاربران با پشتیبانی این سرویس در شرایطی که هوای صاف وجود داشته باشد، می‌توانند مطلب‌ها را در کمتر از ۱۵ ثانیه ارسال و دریافت کنند. در این سرویس ابتدا از کاربر خواسته می‌بشود تا یک پرسشنامه مختصر را با اطلاعات موردنیاز تکمیل کنند و سپس رابط کاربری به او مشخص می کند که برای اتصال و ارسال مطلب اولیه گوشی خود را به کدام سمت آسمان بگیرد. مطلب اولیه شامل جواب‌های پرسشنامه کاربر درمورد موقعیت مکانی، ارتفاع، مقدار باتری آیفون و اطلاعات شناسه پزشکی او می‌بشود.



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments