قلعه‌نویی هم مثل مورینیو است؛ او خیانت نمی‌کند! » اصفهان امروز آنلاین

قلعه‌نویی هم همانند مورینیو است؛ او خیانت نمی‌کند! » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین، سردار آزمون در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ‌کنگ اظهار داشت: بازی سختی پیش رو داریم. هنگ‌کنگ دفاع فشرده‌ای روبه رو تیم ملی انجام می‌دهد و امکان پذیر این قضیه، کارمان را سخت کند. تمرکز بسیاری برای این مسابقه داریم و اجرای خواسته‌های کادر فنی در زمین، شرایط را برای ما آسان‌تر می‌کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: امیدوارم فردا سه امتیاز شیرین بازی را کسب کنیم و اولین برد خودمان را جشن بگیریم تا با روحیه کاملی در بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ وجود داشته باشیم.

مهاجم تیم ملی ایران با اشاره به برتری شاگردان حسین عبدی روبه رو برزیل در جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی فرمود: تیم نوجوانان کاری کرد کارستان و به اعضای این تیم تبریک می‌گویم. همه ما بچه‌های تیم ملی پشت بازیکنان تیم نوجوانان هستیم و حمایتخودمان را انجام می‌دهیم که این کار ماموریت ماست. امیدوارم این تیم در ادامه کار هم نتایج خوبی بگیرد.

ادامه مطلب
کنایه یک پرسپولیسی به تصمیمی که احمدی‌نژاد گرفت » اصفهان امروز آنلاین

آزمون درمورد تفاوت فوتبال ایران و هنگ‌کنگ، با دقت به ناکامی تیم امید کشورمان روبه رو هنگ‌کنگ در بازی‌های آسیایی هانگژو تصریح کرد: بازی‌های رده پایه زمین تا آسمان با رده بزرگسالان تفاوت دارد. تیم‌ها در قسمت پایه با برنامه خاصی داخل زمین خواهد شد و نسبتاً هم‌سطح می باشند. ایران و هنگ‌کنگ در این قسمت تفاوت بسیاری با هم ندارند.

وی در رابطه تفاوت تیم‌های ایران و هنگ‌کنگ او گفت: توانایی ما از بازیکنان هنگ‌کنگ زیاد تر است و احتمالا از این لحاظ برتر از حریف باشیم، اما مغرور نمی‌شویم و ما سخن‌مان را در زمین می‌زنیم. امیرخان (قلعه‌نویی) همیشه می‌گوید که اسامی در زمین فوتبال بازی نمی‌کنند و باید در زمین تلاش کنیم. ماموریت ماست که کارمان را به نحو احسن انجام بدهیم. اگر افغانستان، ژاپن یا هنگ‌کنگ روبه رو ما باشند، با آمادگی کامل داخل زمین می‌شویم و مقصد‌مان کسب سه امتیاز است.

ادامه مطلب
تعویض‌های اجباری کار ما را مقابل استقلال خراب کرد » اصفهان امروز آنلاین

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در جواب به این سوال که فضای داخلی این تیم را چطور می‌بیند و آیا مشکلی در جمع ملی‌پوشان تشکیل می‌بشود یا خیر، گفت: به سوال شما احترام می‌گذارم، اما امیدوارم هیچ‌زمان این سوال را از بازیکنان تیم ملی نپرسید، چون ما الان در رده باشگاهی نیستیم و برای تیم ملی کشورمان بازی می‌کنیم. هر یک از بازیکنان تیم ملی همانند من، مهدی طارمی و محمد قربانی ماموریت دارند به این تیم خدمت کند و همه وجود خودش را برای تیم ملی بگذارد.

آزمون با تمجید از صراحت قلعه‌نویی اظهار داشت: مربی هم قطعاً خودش و کشورش را زیاد زیاد تر از بازیکنان دوست دارد و به آن خیانت نمی‌کند. خدا را شکر الان فردی هدایت تیم ملی را بر مسئولیت دارد که زیاد رُک است و سخن‌ها را روبه رو انسان می‌زند. با مربیان بسیاری کار کردم، اما دو مربی من زیاد رُک بوده‌اند. یکی امیرخان و فرد دیگر ژوزه مورینیو. شک نکنید این چنین مربیانی به کشورشان خیانت نمی‌کنند.

ادامه مطلب
عکس| استایل جدید و خاص رامین رضاییان با زنجیر طلا » اصفهانیا

وی مجدداً به تمجید از بازیکنان تیم نوجوانان پرداخت و فرمود: امیدوارم نسل‌های آینده به‌طوری تمرین و بازی کنند که بتوانند جای ما را پُر کنند. من ۱۰ سال است که در تیم ملی به‌صورت ثابت بازی می‌کنم، اما بازیکنان تیم نوجوانان قطعاً بهتر از من می باشند. من نتوانستم در جام جهانی نوجوانان بازی کنم، اما این‌ها توانستند این چنین کاری کنند.

مهاجم ایرانی تیم رم ایتالیا در آخر تصریح کرد: من در سال ۲۰۱۸ برای اولین بار توانایی وجود در جام جهانی را کسب کردم، اما اینها (بازیکنان تیم نوجوانان ایران) در ۱۸ سالگی به این چنین توانایی‌ای می‌رسند. هر فردی بهتر از من یا بیرانوند یا دیگر بازیکنان تیم ملی باشد، قطعاً در ترکیب تیم ملی بازی می‌کند.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

۲۵۱۲۵۱

ادامه مطلب
عکس| یزدانی با دوبنده کشتی فیگور قهرمانی گرفت » اصفهانیا



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments