آیین اختتامیه سی‌ و پنجمین جشنواره تئاتر کرمانشاه برگزار شد

آیین اختتامیه سی‌ و پنجمین جشنواره تئاتر کرمانشاه برگزار شد » اصفهانیا


به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، سی‌ و پنجمین جشنواره تئاتر استان کرمانشاه با معارفه برگزیدگان به ایستگاه آخر رسید.

این اختتامیه عصر امروز جمعه (۲۶ آبان ماه) در تالار انتظار کرمانشاه با وجود پوریا جلالی سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، هاشم پور محمدی دبیر سی‌ و پنجمین جشنواره تئاتر استانی، علی صفدری معاون گسترش مدیریت و منبع های انسانی استانداری کرمانشاه، هیئت داوران جشنواره و جمعی از هنرمندان در عرصه تئاتر برگزار شد.

برگزیدگان در قسمت خیابانی

با رأی هیئت داوران حسین نادری برای بازی در نمایش «عاشقانه‌های زیرخاکی»، مجید اکبری برای بازی در نمایش «ماده هفت» و علی حسن نوری برای بازی در نمایش «نوشابه با طعم بیمارستان» به ترتیب به گفتن بازیگر نقش اول، دوم و سوم مرد انتخاب شدند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
برندگان بزرگترین جایزه فارسی داستان مختصر معارفه شدند » اصفهانیا

در قسمت بازیگری زن، مهسا کرانیان برای نمایش «ققنوس» و بهاره زاهد دوست برای نمایش «عاشقانه‌های زیر خاکی» با لیاقت تقدیر شدند و طیبه کاظم پور، بازیگر توانجو برای بازی در نمایش «ماده هفت» به گفتن بازیگر اول زن در قسمت خیابانی برگزیده شد.

در قسمت موسیقی معین کرمی برای نمایش «ققنوس» و مازیار اسدزاده برای نمایش «عاشقانه‌های زیر خاکی» با لیاقت تقدیر شدند و مهاجر احمدی برای نمایش «جایی برای گل سرخ» برگزیده شد.

در قسمت طراحی لباس سیامک گل منصوری برای نمایش «عاشقانه‌های زیر خاکی» با لیاقت تقدیر و گلنار اکبری برای نمایش «ماده هفت» برگزیده شدند.

در قسمت طراحی فضا سیامک گل منصوری برای نمایش «عاشقانه‌های زیرخاکی» با لیاقت تقدیر و گلنار اکبری و حسین نادری برای نمایش «ماده هفت» برگزیده شدند.

در قسمت نویسندگی حسین نادری برای نمایش «عاشقانه‌های زیرخاکی» و سید سروش پیمبری برای نمایش «جایی برای گل سرخ» با لیاقت تقدیر و مرتضی اسدی مرام برای نمایش «ماده هفت» برگزیده شدند.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

در قسمت کارگردانی شهریار انصاری برای نمایش «جایی برای گل سرخ» و حسین نادری برای نمایش «عاشقانه‌های زیرخاکی» با لیاقت تقدیر و گلنار اکبری برای نمایش «ماده هفت» برگزیده شدند.

ادامه مطلب
نجات گوسفند باردار از چاه 25 متری+گزارش تصویری

برگزیدگان در قسمت صحنه‌ای

با رأی هیأت داوران پژمان آقایی برای نمایش «گمشده» با لیاقت‌ تقدیر و علیرضا جم برای نمایش «ویابونیت»، محسن یار محمدی برای نمایش «لانگ شات» و پرویز کولیوند برای نمایش «کشتن گربه بابا فوتنن» به ترتیب اول، دوم و سوم شدند.

در قسمت بازیگری زن دنیا ارشادی و نیکا فخری برای نمایش «غسل آخر» و طیبه بهرامی برای نمایش «شتک خوانی بر خون» با لیاقت تقدیر، و سعیده امیری برای نمایش «غسل آخر»، عسل آرا برای نمایش «دایس» و میترا اسدی برای نمایش «ویابونیت» به ترتیب اول، دوم و سوم شدند.

در قسمت موسیقی مصطفی مراد پور برای نمایش «کشتن گربه بابا فونتن» برگزیده شد و در قسمت طراحی‌ لباس پگاه پور کاشفی با نمایش «شتک خوانی بر خون» دیپلم افتخار را از آن خود کرد.

ادامه مطلب
صفحه نخست روزنامه‌های امروز اصفهان چهارشنبه 15 آذر 1402 » اصفهانیا

در قسمت طراحی نور سید محمد حسینی برای نمایش «غسل آخر» با لیاقت تقدیر و علی صفری برای نمایش «ویابونیت» برگزیده شدند.

در قسمت طراحی صحنه بابک رعنایی برای نمایش «شتک خوانی بر خون» با لیاقت تقدیر و معصومه بساطی برای نمایش «غسل آخر» برگزیده شدند.

در قسمت نویسندگی علیرضا جم برای نمایش «ویابونیت»، فرهاد ارشاد برای نمایش «شتک خوانی بر خون» و نوید ایزدیار برای نمایش «لانگ شات» به ترتیب اول، دوم و سوم شدند.

در قسمت کارگردانی علیرضا جم برای نمایش «ویابونیت»، آرش منصوری برای نمایش «غسل آخر» و سعیده امیری و محسن یار محمدی برای نمایش «لانگ شات» به ترتیب اول، دوم و سوم شدند.

در قسمت خیابانی نمایش‌های ماده «هفت» و «عاشقانه‌های زیرخاکی» و در قسمت صحنه‌ای نمایش های «ویابونیت» و «غسل آخر» به جشنواره تئاتر منطقه‌ای معارفه شدند.

ادامه مطلب
بحران سازی تضمینی از صادق بوقی تا شفیعی کدکنی » اصفهانیا

چهار تاثییر «گمشده» از محمد اسدی مرام، «پست آخر» از آرش رسول زاده، «ققنوس» از مصطفی دهشت و «جایی برای گل سرخ» از شهریار انصاری توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه منتخب اظهار شدند.

تقدیر از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برای حمایتاز جشنواره تئاتر استانی

به گزارش خبرآنلاین، محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه، علی صفدری معاون گسترش مدیریت و منبع های انسانی استانداری کرمانشاه، علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مهدی محمدی مدیر کل حوزه استاندار، حمید خسروی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، حسن نوذری مدیر کل سازمان برنامه ریزی استان، محمد نبی احمدی رئیس دانشگاه رازی، محمد علی یار تبار معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرمانشاه، رضا پشتیبانی مدیر کل حوزه شهردار کرمانشاه، شورش فرامرزی مدیر کل املاک شهرداری و افشین آزادی رئیس سازمان بسیج هنرمندان تشکر شدند.

ادامه مطلب
چک کردن گوشی فرزند و همسر، بدترین کار است/ باید اجازه اشتباه و توبه به افراد بدهیم

از داوران قسمت نهایی سی‌ و پنجمین جشنواره تئاتر استان کرمانشاه، محمودرضا رحیمی، سعید اسدی و محمد لارتی تقدیر به عمل آمد.

در قسمت فرد دیگر از پیشکسوتان عرصه هنرهای نمایشی و این چنین هیئت انتخاب آثار تشکر شد.

عبدالحسین ظاهری، محمد حبیبیان، فیض الله فروغی، محمد کیانیان و منصور میخ‌بر به گفتن پیشکسوت و هدایت حیدری، محمد رضا زندی، سروش پیمبری، مرتضی اسدی مرام و سعید جمشیدی به گفتن هیئت انتخاب آثار در قسمت خیابانی و صحنه ای تشکر شدند.

از برنامه‌های جانبی اختتامیه جشنواره شاهنامه خوانی گروهی سفیران سیمرغ که شاهنامه را به زبان‌های کوردی و فارسی اجرا کردند.



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments