دو روی سکه طارمی؛ درخشان در تیم ملی و خاموش در پورتو! » اصفهان امروز آنلاین

دو روی سکه طارمی؛ درخشان در تیم ملی و خاموش در پورتو! » اصفهانیا


مهدی طارمی باز هم در تیم ملی درخشان ظاهر شد و در جریان پیروزی ۴ بر صفر روبه رو هنگ‌کنگ یک پاس گل به سردار آزمون داد و گل سوم را هم به‌ثمر رساند. طارمی در چند ماه تازه کارکرد متغیری در رده‌های ملی و باشگاهی داشته و هر چه مقدار که در تیم ملی خوب کار کرده، در لباس پورتو ناکام مانده است.

اختلاف معنادار آمار ملی و باشگاهی طارمی

از زمان اغاز فصل ۲۴-۲۰۲۳، مهدی طارمی ۱۶ بازی برای پورو انجام داده و در ۱۲۵۱ دقیقه بازی، آمار ۳ گل و ۳ پاس گل را به‌ثبت رسانده است. این یعنی او به ازای هر ۲۰۸ دقیقه بازی برای تیمش توانسته یک تاثیرگذاری روی گل‌ها داشته باشد.

ستاره ایرانی در همین زمان طی ۵ بازی برای تیم ملی، ۴ گل و ۲ پاس گل داشته و شرایط متغیری را توانایی کرده است. طارمی در تیم ملی تقریبا هر ۷۰ دقیقه یک‌بار روی گل‌ها تاثییر گذاشته و همان ستاره تاثیرگذاری بوده که از او انتظار می‌رود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
فوتبال ایران جای شفر نیست ؛ او حرفهایی خلاف امنیت ملی کشورمان زده و از براندازان حمایتکرده » اصفهانیا

کم شدن شگفت ستاره ایرانی در پرتغال

مهدی طارمی در شرایطی در تیم ملی شرایط خوبی دارد که در پورتو نتوانسته درخشش فصل‌های قبل را تکرار کند. او حتی در آخرین بازی تیمش پیش از فیفادی روبه رو ویتوریا گیمارش نیمکت‌نشین شد و در نیمه دوم زمان بازی اشکار کرد. اتفاقی که امکان پذیر در دیدارهای بعدی تیم پرتغالی هم تکرار بشود.

ستاره ایرانی پورتو در نقل‌وانتقالات تابستانی تا اغاز جدایی از این تیم هم پیش رفت و به‌نظر می‌رسد اتفاقات تابستان علتشده تمرکز ملزوم برای بازی در پورتو را نداشته باشد. در شرایطی که طارمی در آخرین سال قراردادش به سر می‌برد، از همین اکنون مجدد شایعه ها مربوط به جدایی او از پورتو در نقل‌وانتقالات زمستانی یا در آخر فصل هم به گوش می‌رسد. اخباری که احتمالا روی کارکرد نه‌چندان خوب طارمی هم تاثییر گذاشته باشد.

انتقال به اینتر جدی شد

مهدی طارمی در تابستان تا یک‌قدمی انتقال به میلان هم پیش رفت ولی در آخرین لحظه حضورش در روسونری منتفی شد و تصمیم گرفت در پورتو بماند. قرارداد او با پورتو در آخر فصل به آخر می‌رسد و تا این مدت کاری برای تمدید آن هم انجام نشده و باشگاه پرتغالی تنها در زمستان زمان دارد تا با فروش طارمی از ستاره ایرانی خود درآمدزایی کند.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

فابریزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی، شب قبل خبرداد که او گفت و گو انتقال طارمی به اینتر کاملا جدی شده و افعی‌ها در زمستان به جستوجو تحکیم خط دعوا خود می باشند و ستاره ایرانی هم یکی از گزینه‌های جدی آن‌ها محسوب می‌بشود.

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

ادامه مطلب
توضیحات جنجالی قربان‌زاده درمورد حذف استقلال از آسیا » اصفهانیا

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments