اقدام زیبای طارمی برای یک ملی‌پوش نوجوان » اصفهان امروز آنلاین

عمل زیبای طارمی برای یک ملی‌پوش نوجوان » اصفهانیا


تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان درحالی قرار است سه‌شنبه برای صعود به مرحله یک چهارم جام جهانی زیر ۱۷ سال روبه رو مراکش قرار بگیرد که در مرحله گروهی امتیازهایی برابر با انگلیس و برزیل کسب کرد و فقط به علت تفاضل گل کمتر نسبت به این ۲ غول فوتبال جهان، در رتبه سوم گروه C ایستاد.

از روز اغاز جام جهانی درخشش ملی‌پوشان نوجوان تعریف و تمجیدهای بسیاری را به همراه داشته و تعداد بسیاری از بزرگان فوتبال حمایتخود را از شاگردان حسین عبدی اظهار کرده‌اند.

در این بین سرمربی تیم کشورمان ضمن سپاس از همه انها، از مهدی طارمی، سپاس اختصاصی‌ای داشته خاطره جالبی را از عمل انسان‌دوستانه ستاره تیم ملی نقل کرده که مسیر یک بازیکن تیمش را به کل تحول داده است.

عبدی در او گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال او گفت: یک سپاس اختصاصی از مهدی طارمی دارم که احتمالا خودش راضی نباشد من این را بگویم اما بدانید که در یک تمرین که همزمان شده می بود با وجود تیم ملی بزرگسالان، یکی از بازیکنانم کفشش پاره شد. رفت بیرون تا آن را بچسباند و هنگامی برگشت او گفت آقا مهدی به من حرف های دو دقیقه بیا هتل المپیک. من گفتم طارمی با تو چه کار دارد؟ او گفت نمی‌دانم.

ادامه مطلب
پایان دو روز جنون‌آمیز با کریستیانو رونالدو » اصفهان امروز آنلاین
آخرین مطالب

او گفت: چون اجازه نمی‌دهم این بچه‌ها تنها جایی بروند و در زمان زمان اردو، خودم را مسئول همه چیز آنها می‌دانم. گفتم با سرپرست برو و برگرد. هنگامی برگشت بال درآورده می بود! طارمی دیده می بود که او مشغول چسب زدن به کفشش و غمگین است، به او یک جفت کفش با نام خودش داد. آن بچه آن شب با همان کفش‌ها خوابید و چنان انگیزه‌ای گرفت که الان فیکس تیم ماست. مهدی بزرگی خود را نشان داد به بچه‌ها بزرگی آموخت. او به یک نوجوان امید و آینده داد، فردی که ممکن می بود حتی خط بخورد اما اکنون فیکس تیم ملی است.

ادامه مطلب
عکس| بمب پرسپولیس رسما ترکید » اصفهانیا

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments