واکنش دبیر به محرومیت یک ساله گرایی

عکس العمل دبیر به محرومیت یک ساله گرایی » اصفهانیا


علیرضا دبیر درمورد محرومیت یک ساله محمدعلی گرایی کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی از سوی اتحادیه جهانی کشتی به علت پرتاب بطری آب به روی تشک کشتی در جریان مبارزه برادرش محمدرضا گرایی و حریف ژاپنی در جریان رقابت های جهانی صربستان، در شرایطی که برادرش شدیدا از نظر بدنی کم آورده می بود و در اغاز ناکامی قرار داشت اما این عمل او علتشد با وقفه چند دقیقه ای در مبارزه، محمدرضا گرایی نفس تاره کند و در نهایت حریف ژاپنی را ناکامی دهد، او گفت: ما در کشتی قوی هستیم اما در او گفت و گو دیپلماسی کشتی نه. من زیاد اهل خارج رفتن نیستم و در این ۴ سال ریاست فدراسیون کشتی فقط ۳ سفر خارجی رفتم. باید یک نفر در اتحادیه جهانی داشته باشیم. رای آوردن و لابی کردن برای ورود به اتحادیه جهانی سخت است چون آنجا او گفت و گو رفاقتی است و سیاسی نیست.

ادامه مطلب
عکس‌| من بازیکن مزخرفی هستم! » اصفهانیا

رییس فدراسیون کشتی افزود: من میتوانم این کار را انجام دهم و ظرفیت آن را هم دارم اما آدمی نیستم به این سرزمین و آن سرزمین بروم. نه روحیه اش را دارم و نه خوشم می آید. به همین علت جستوجو آدمی هستم که بیاید و برای این کار زمان بگذارد.

وی تصریح کرد: ما به این رای اعتراض می کنیم. فدراسیون کشتی را هم بابت این حرکت او جریمه کردند. حرکت او خوب نبوده است و با آن حرکت برادرش رضا به مدال برنز رسید اما خودش یک سال محروم شد. پلیس آنجا هم با او برخورد کرد و یک جریمه هم آنجا دادیم. خود ما هم به او گفتیم در لیگ کشتی نگیر. به هر حال یک درآمدی هم انجا می توانست داشته باشد.

دبیر در آخر او گفت: جستوجو این هستیم محرومیت او را کم کنیم. اگر یک آدم قوی در اتحادیه جهانی کشتی داشتیم زیاد به سود ما می بود.

ادامه مطلب
عکس‌| نیمار برد الهلال را از بیمارستان دید » اصفهان امروز آنلاین
آخرین مطالب

۲۵۷ ۲۵۱



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments