خبر جنجالی درباره مسی؛ لئو و همسرش در مسیر جدایی!

خبر جنجالی درمورد مسی؛ لئو و همسرش در مسیر جدایی! » اصفهانیا


لیونل مسی و همسرش آنتونلا، دوران پر تلاطمی را در زندگی مشترک خود سپری می‌کنند و به نظر می‌رسد در اغاز جدایی می باشند.

زوج همیشه همراه

در دنیای فوتبال، مسی و همسرش آنتونلا نماد یک زوج همیشه همراه و جدانشدنی محسوب می‌شدند. این ۲ وقتی که ۹ ساله بودند با یکدیگر آشنا شدند و در نهایت دوستی به ازدواج منجر شد و از آن زمان این زوج یکی از بهترین زوج‌های فوتبالی محسوب می‌شدند. با این حال سپس از گذشت ۱۵ سال و داشتن ۳ فرزند، حرف های شده این زوج در زندگی مشترک خود با مشکل رو به رو شده‌اند. گونسالو واسکس اولین خبرنگاری می بود که درمورد شرایط پیچیده حاکم بر زندگی مشترک این زوج سخن او گفت و بعد از آن رسانه‌های دیگر این نوشته را تکرار کردند.

حرکاتی که نشان دهنده جدایی می باشند

آخرین مطالب
ادامه مطلب
عکس‌| ستاره سپاهان علیه شایعه جنجالی! » اصفهانیا

یکی از روانشناسان در حوزه زبان بدن، گفتن کرده در تازه ترین ویدئویی که مسی به همراه همسرش در تیک تاک به اشتراک گذاشته، فاصله بین این ۲ کاملا مشهود است. این چنین در مراسم توپ طلا در یک صحنه آنتونلا تصمیم داشت مسی را ببوسد اما مسی اجازه این کار را به او نداد. بعد از دریافت جایزه از آنتونلا خواسته شد به همراه بچه‌ها بر روی صحنه برود اما او به روی صحنه نرفت و فقط بچه‌ها در کنار مسی روی صحنه حاضر شدند. از نظر این کارشناس زبان بدن، فاصله بین مسی و همسرش در عکس‌های سپس با وجود تلاش این ۲ برای نزدیک شدن به یکدیگر کاملا مشهود می بود.

بیشتر از یک هفته پیش هم آنتونلا عکسی به همراه همسرش در اینستاگرام قرارداد اما با عکس العمل یا کامنتی از سوی مسی همراه نشد و این نوشته در نوع خود شگفت به نظر می‌رسید.

دیگر نوشته، تحول عکس اینستاگرام مسی است. او همیشه مرد خانواده می بود و عکس اینستاگرام او یک عکس خانوادگی با همسر و فرزندانش می بود اما اخیرا عکس خود را به تنهایی همراه با همشتین توپ طلایش به گفتن عکس شناسه اینستاگرام قرار داده است.

مطابق حرف های واسکس، این شایعه ها توسط مسی تایید یا تکذیب نشده‌اند و توسط رسانه‌ها گفتن شده‌اند.

۲۵۸ ۲۵۸

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید



منبع

ادامه مطلب
عکس| قهرمانی دختر بدون دست هندی در مسابقات تیروکمان هانگژو » اصفهان امروز آنلاین

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments