عربستانی‌ها رونالدو و نیمار را مجانی خریدند! » اصفهان امروز آنلاین

عربستانی‌ها رونالدو و نیمار را مجانی خریدند! » اصفهانیا


برنامه «الکوره» عربستان دست به افشاگری بزرگ در عرصه انتقال کریستیانو رونالدو با اهمیت ترین خرید لیگ فوتبال عربستان زد.

رونالدو زمستان قبل راهی لیگ عربستان شد و به تیم النصر ملحق شد. در نقل و انتقالات تابستانی برای تاثییر رونالدو بیشتر از ۳۰ فوتبالیست مشهور راهی عربستان شدند.

سعد اللذیذ مسئول نقل و انتقالات فوتبال عربستان در برنامه «الکوره» حاضر شد و درمورد جذب ۳۰ فوتبالیست مشهور در ۴ باشگاه النصر، الهلال، الاتحاد و الاهلی پرداخت.

این مسئول بلندمرتبه سعودی در قسمت با اهمیت ترین انتقال لیگ عربستان یعنی جذب کریستیانو رونالدو درمورد این که هزینه جذب این اعجوبه فوتبال را چه فردی پرداخت کرد، او گفت: همه هزینه های انتقال رونالدو به دوش «برنامه ستارگان» می بود و النصر هیچ ریالی برای جذب این بازیکن هزینه نکرده است!

ادامه مطلب
روزنامه اصفهان امروز شماره 4908؛ 08 خرداد1403
آخرین مطالب

«برنامه ستارگان» از سوی صندوق اندوخته گذاری عربستان مامور شده می بود تا بازیکنان بزرگ فوتبال را برای ۴ باشگاه عربستانی به خدمت بگیرد.

النصر یکی از رقبای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است. سرخ پوشان قرار است هفته آینده در بازی برگشت راهی ریاض شوند تا روبه رو یاران رونالدو بازی کنند.

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

ادامه مطلب
کارت قرمز جنجالی مهاجم استقلالی بخشیده شد » اصفهانیا

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments