عزت‌اللهی: حضور قلعه‌نویی در تاشکند نقطه قوتی برای ماست

وجود قلعه‌نویی در تاشکند نقطه قوتی برای ماست » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین، سعید عزت‌اللهی در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان روبه رو ازبکستان در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت: در ابتدا آرزوی سلامتی دارم برای امیر قلعه‌نویی. ایشان با وجود کسالتی که داشت تیم را تنها نگذاشت و قطعاً حضورش می‌تواند نقطه قوتی برای تیم ملی باشد. همیشه سخت‌ترین بازی‌ها، اولین بازی است که برابر هنگ‌کنگ انجام دادیم. فردا نیز با ازبکستان بازی داریم که قابل احترام می باشند و بازی سخت و جذابی از آب در می‌آید. ما هم برای جنگیدن و دفاع از نام ایران بازی می کنیم.

وی در رابطه این که با الدور شومورودوف مهاجم تیم ملی ازبکستان در روستوف روسیه هم‌بازی بوده است، تصریح کرد: خوشحالم برای شومورودوف که نسبت به آن وقتی که با هم در روستوف بودیم در چند سال تازه پیشرفت خوبی داشته است و اکنون می‌تواند یکی از بهترین بازیکنان ازبکستان و آسیا باشد. شومورودوف از لحاظ شخصیتی بچه خوبی است و رابطه خوبی داریم. یکی از نکات قوت ازبکستان وجود مهاجم باتجربه‌ای همانند شومورودوف است، ولی ما هم تیم ملی ایران هستیم و همه بازیکنان ازبکستان را آنالیز کرده‌ایم و با همه وجود تلاش می‌کنیم نقطه نظرات کادر فنی را در زمین پیاده کنیم.

ادامه مطلب
چرا رونالدو پیراهنش را به ایرانی‌ها نداد؟ » اصفهان امروز آنلاین

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در عکس العمل به این سوال که ایران در زیاد تر بازی‌ها برنده دیدار با ازبکستان بوده است اما بازیکنان و کادر فنی تیم ملی از این تیم تعریف می‌کنند. آیا این تعریف‌ها برای مراعات دیپلماسی است یا یک تعارف ساده، او گفت: ما از زبان فوتبال سخن می‌زنیم. از لحاظ فوتبالی درست است ازبکستان را در این چند سال برده‌ایم، اما همیشه قابل احترام بودند و برابر ما جنگیدند. مردم ازبکستان نباید فراموش کنند تیم ملی کشورشان برابر تیمی باخته است که یکی از بهترین تیم‌های آسیاست، به این علت فکر نمی‌کنم زیاد جای شگفتی داشته باشد.

او همین طور گفت: ما به‌گفتن تیم ملی ایران تیم ازبکستان و بازیکنانش را تحسین کرده‌ایم. پیشرفت ازبکستان را دیده‌ایم و مردم‌شان نیز حس کرده‌اند. چند بازیکن ازبکستان در اروپا بازی می‌کنند و در درازمدت می‌توانند پیشرفت بسیاری داشته باشند. ما بازیکنان بزرگ بسیاری در تیم ملی ایران داریم و قطعاً توانایی آنها و کیفیت‌شان در زمین است که نتیجه را رقم می‌زنند، اما با این حال ازبکستان قابل احترام است و باید با همه توان روبه رو‌شان قرار بگیریم.

ادامه مطلب
عکس| پرسپولیس بهترین تیم آسیا بعد از عربستانی‌ها » اصفهان امروز آنلاین
آخرین مطالب

۲۵۱۲۵۱



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments