بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین - گلکسی A14

بهترین گوشی های سامسونگ از نظر کیفیت دوربین 📷 {آذر ۱۴۰۲}


سامسونگ سال‌های سال است که گفتن بزرگ‌ترین تولیدکننده تلفنهای هوشمند را با خود یدک می‌‌کشد و از این نظر، انتظارات زیاد بسیاری از کارکرد محصولات این شرکت کره‌ای می‌‌رود. سامسونگ زمان بسیاری را صرف گسترش و بهبود کیفیت و قابلیت‌های دوربین تلفنهای هوشمندش طی کرده تا نهایتاً به‌ نقطه‌‌ای آرمانی برای اراعه توانایی کم‌‌نقص به‌کاربرانش برسد. تعداد بسیاری از طرفداران تلفنهای سامسونگ در خرید گوشی به‌جستوجو داشتن بهترین توانایی از عکاسی و فیلم‌‌برداری می باشند؛ اما بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین کدامند؟

کیفیت دوربین گوشی‌‌های سامسونگ به‌نحوه قابل‌توجهی پیشرفت کرده و قابلیت‌های آن‌ها نیز گسترده‌تر از همیشه شده تا حتی با هزینه نسبتاً مقداری بتوانید عکس‌‌های و فیلم‌‌های خوش‌‌رنگ‌‌ولعابی را با منفعت گیری از آن‌ها به‌‌ثبت برسانید. سامسونگ در گلکسی‌‌های جدیدش از سری Galaxy A و Galaxy S نیز این رویه را با جدیت بیشتری پیش گرفته تا عاشقان عکاسی را بیش‌ازپیش مجذوب محصولاتش کند. در ادامه نگاهی به لیست بهترین گوشی های سامسونگ از نظر کیفیت دوربین داریم. اگر در رابطه لیست بهترین تلفنهای سامسونگ کنجکاو هستید نیز می‌‌توانید راهنمای خرید مرتبط با آن‌‌ها را در دیجیاتو بخوانید.

ادامه مطلب
مشخصات و قیمت گلکسی A35 پیش از معارفه رسمی لو رفت

بهترین گوشی های سامسونگ مناسب عکاسی

در این نوشته بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین را رده‌‌های قیمتی گوناگون به‌شما معارفه می کنیم. این تلفنها بهترین انتخاب‌‌‌‌ها از برند سامسونگ برای عکاسی و فیلم‌برداری نسبت به برچسب قیمتی خود می باشند.


بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین تا ۵ میلیون تومان

در این رده قیمتی، حداقل‌‌ها برای داشتن عکاسی و فیلم‌برداری رضایت‌‌‌‌قسمت در اختیارتان قرار می‌‌گیرد. به این علت بهترین گوشی اقتصادی سامسونگ چه در قسمت دوربین و چه در دیگر قسمت‌‌ها را به‌‌‌شما معارفه می‌‌کنیم.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
اپل روی ربات خانگی شخصی کار می‌کند_اصفهانیا

سامسونگ گلکسی A14 : توانایی عکاسی دلنشین در رده اقتصادی

بهترین گوشی های سامسونگ از نظر کیفیت دوربین 📷 {آذر ۱۴۰۲} ۲۷
مشخصات گلکسی A14
نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع PLS LCD با رزولوشن ١۰٨۰ در ٢۴۰٨ پیکسل
چیپست مدیاتک Helio G80
ترکیب رم و حافظه داخلی ۴/۶۴، ۴/١٢٨ و ۶/١٢٨ گیگابایتی
سیستم‌عامل اندروید ١٣ با پوسته One UI Core 5
دوربین مهم ٣ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی، ۵ مگاپیکسلی فوق‌عریض و عمق‌سنج ٢ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ١٣ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ شارژ سیمی ١۵ وات
وزن ٢۰١ گرم
قابلیت‌های جانبی تجهیزبه جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، حسگر تشخیص تاثییر‌انگشت و درگاه جداگانه کارت حافظه MicroSD

گلکسی A14 (بازدید دیجیاتو) بی‌شک بهترین گوشی اقتصادی سامسونگ برای عکاسی با هزینه کم‌‌تر از ۵ میلیون است. این گوشی زیاد تر می‌تواند مناسب افرادی باشد که به مدرن بودن و کیفیت بالای دوربین گوشی خود با هزینه نه‌چندان زیاد اهمیت خواهند داد. مجموعه دوربین‌‌‌های این گوشی شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با عملکردی قابل‌قبول است. در کنار آن نیز دوربین‌های فوق‌‌عریض ۵ مگاپیکسلی و عمق‌‌سنج ۲ مگاپیکسلی نیز به‌کار رفته‌اند که چندان قابل‌‌اتکا نیستند. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی گلکسی A14 نیز کیفیت عکس مناسبی برای ثبت تصاویر تکی و گروهی در شرایط گوناگون دارد. در ادامه بازدید ویدیویی گلکسی A14 را تماشا کنید:


بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین تا ۱۰ میلیون تومان

در ادامه نوبت به دومین قسمت از لیست بهترین گوشی های سامسونگ مناسب عکاسی می‌رسد. در این تکه کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری بهتری از محصولات این شرکت کره‌ای در دسترستان قرار می‌گیرد.


سامسونگ گلکسی A34 : دوربین‌های باکیفیت در بین‌رده‌ای اقتصادی

بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین -گلکسی A34
بهترین گوشی های سامسونگ از نظر کیفیت دوربین 📷 {آذر ۱۴۰۲} ۲۸
مشخصات گلکسی A34
نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن ١۰٨۰ در ٢٣۴۰ پیکسل و نرخ رفرش ١٢۰ هرتز
چیپست مدیاتک Dimensity 1080
ترکیب رم و حافظه داخلی ١٢٨/۶، ٨/١٢٨ و ٨/٢۵۶ گیگابایتی
سیستم‌عامل اندروید ١٣ با پوسته ۱.One UI 5
دوربین مهم ٣ گانه شامل دوربین عریض ۴٨ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، ٨ مگاپیکسلی فوق‌عریض و ماکروی ۵ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ١٣ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ شارژ سیمی ٢۵ وات
وزن ١٩٩ گرم
قابلیت‌های جانبی حسگر تشخیص تاثییر‌انگشت و درگاه کارت حافظه MicroSD

گلکسی A34 (بازدید دیجیاتو) بهترین گوشی بین رده سامسونگ برای عکاسی و فیلم‌برداری تا سقف ۱۰ میلیون تومان محسوب می‌بشود و در اکثر عرصه‌ها سخن‌های بسیاری برای گفتن دارد. بین‌رده اقتصادی کره‌ای‌ها با منفعت‌مندی از سیستم دوربین مهم سه‌‌‌گانه شامل حسگرهای ۵+۸+۴۸ مگاپیکسلی از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر کیفیت دوربین برداشت می‌‌بشود.

دوربین عریض ۴۸ مگاپیکسلی گلکسی A34 به لرزشگیر اپتیکال تجهیزشده تا میانه ثبت تصاویر و فیلم گرفتن تا حد امکان جلوی لرزش بگیرد. این دوربین کارکرد قابل‌تحسینی در گرفتن عکس‌‌ها دارد و احتمالا تنها در شرایط نوری ضعیف تا حدی ضعف از خود نشان دهد که در این بازه قیمتی اتفاق طبیعیست. دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی این بین‌‌‌رده اقتصادی در شرایط مناسب کارکرد مناسبی دارد و تنها در شب‌زمان نمی‌‌توان روی تصاویر آن حساب باز کرد. دوربین ماکروی ۵ مگاپیکسلی آن نیز کارکرد چندان تا‌ٔثیرگذاری ندارد و پشتیبانی شایانی در گرفتن عکس‌‌‌ها از فاصله نزدیک نخواهد کرد. گلکسی A34 برای گرفتن عکس‌‌‌های سلفی از حسگر ۱۳ مگاپیکسلی منفعت گیری می‌‌‌کند که کیفیت آن در حد و اندازه انتظارات است.


بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین تا ۱۵ میلیون تومان

با افزایش بودجه می‌‌توانید سراغ تلفنهای بهتری از سامسونگ در عرصه عکاسی و فیلم‌برداری بروید. در ادامه یکی از محبوب‌ترین تلفنهای نسل تازه گلکسی سامسونگ را معارفه می‌‌کنیم که از قضا یکی از بهترین گوشی های سامسونگ مناسب عکاسی به‌شمار می‌رود.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

سامسونگ گلکسی A54 : بین‌رده محبوب با مجموعه دوربین پرقابلیت

گلکسی A54
بهترین گوشی های سامسونگ از نظر کیفیت دوربین 📷 {آذر ۱۴۰۲} ۲۹
مشخصات گلکسی A54
نمایشگر ۶.۴ اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن ١۰٨۰ در ٢٣۴۰ پیکسل و نرخ رفرش ١٢۰ هرتز
چیپست اکسینوس ١٣٨۰
ترکیب رم و حافظه داخلی ۶/۱۲۸، ۸/۱۲۸، ۶/۲۵۶ و ۸/۲۵۶ گیگابایت
سیستم‌عامل اندروید ١٣ با پوسته ۱.One UI 5
دوربین مهم ٣ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، ١٢ مگاپیکسلی فوق‌عریض و ماکروی ۵ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ٣٢ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ شارژ سیمی ٢۵ وات
وزن ٢۰٢ گرم
قابلیت‌های جانبی حسگر تشخیص تاثییر‌انگشت و درگاه کارت حافظه MicroSD

سامسونگ گلکسی A54 (بازدید دیجیاتو) بین‌رده‌ای تازه از این کمپانی است که می‌توان لقب پرچمدار بین‌رده‌های سامسونگ را به آن داد. این نوشته در رابطه دوربین‌‌های این گوشی نیز صدق می‌‌کند. به‌لطف دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی منفعت‌مند از لرزشگیر اپتیکال، می‌‌‌توانید انتظارات بالایی از خروجی نهایی تصاویر آن داشته باشید. این دوربین در کنار ثبت رنگ‌ها به‌‌صورت زنده و پویا، جزئیات خوبی را به‌‌عکس می‌‌‌کشد و همه چیز در آن از شفافیت بالایی برخوردار است. دوربین فوق‌عریض گلکسی A54 با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی طبیعتاً کیفیت کم‌‌تری نسبت به دوربین عریض آن دارد؛ اما هم چنان برای عکس گرفتن با آن مشکلی سر راهتان قرار ندارد. دوربین ماکروی این گوشی نیز همانند دیگر نمونه‌‌‌های شبیه به‌کار رفته در بین‌‌‌رده‌های سامسونگ قابل‌اتکا نیست. کره‌ای‌ها در گلکسی A54 از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی باکیفیتی منفعت گیری کرده‌اند که از بهترین نمونه‌‌‌های تعبیه شده بین تلفنهای بین‌رده زیر ۱۵ میلیون تومان قرار می‌گیرد. در ویدیوی زیر بازدید گلکسی A54 را با شما به‌اشتراک گذاشته‌ایم:


بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین تا ۳۵ میلیون تومان

سامسونگ در بازه قیمتی ۱۵ تا ۳۵ میلیون تومان فقطً یک مدل گوشی هوشمند تازه دارد و به‌‌جز آن، دیگر مدل‌ها قیمت خرید چندانی ندارند و یا زمان بسیاری از معارفه آن‌‌‌ها قبل است. این مدل تازه‌داخل یکی از بهترین گوشی های سامسونگ برای عکاسی محسوب می‌بشود.


گلکسی S23 FE : دوربین پرچمداران با قیمت معقول

S23 FE
بهترین گوشی های سامسونگ از نظر کیفیت دوربین 📷 {آذر ۱۴۰۲} ۳۰
مشخصات سامسونگ گلکسی S23 FE
نمایشگر ۶.۴ اینچی Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسلی و نرخ رفرش ١٢۰ هرتزی
چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ / اگزینوس ۲۲۰۰
ترکیب رم و حافظه داخلی ۸/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایتی
سیستم عامل اندروید ۱۳ با پوسته One UI 5.1
دوربین مهم ۳ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال در کنار فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و تله فوتوی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۲ برابر اپتیکال
دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی
باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ سیمی ۲۵ وات
وزن ۲۰۹ گرم
قابلیت‌های جانبی تجهیزبه اسپیکر استریو، حسگر تشخیص تاثییر‌انگشت و حمایتاز ۵G

گلکسی S23 FE (بازدید دیجیاتو) تازه ترین گوشی سامسونگ است و آمده که به‌گفتن نسل تازه قاتلان پرچمدار سامسونگ، به‌گزینه‌ای مورد قیمت برای کاربران در رنج قیمتی بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان تبدیل بشود. یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این گلکسی تازه‌‌داخل دوربین‌های آن است. سامسونگ با تعبیه دوربین مهم سه‌گانه شامل حسگرهای ۸+۱۲+۵۰ مگاپیکسلی تا حد بسیاری از نیاز کاربران در قسمت عکاسی و فیلم‌‌برداری را پوشش داده است.

دوربین عریض گلکسی S23 FE با لرزشگیر اپتیکال و حسگر ۵۰ مگاپیکسلی توانایی ثبت تصاویری فراتر از حد انتظارات را دارد. تصاویر گرفته شده با دوربین مهم این گوشی چشم‌نواز و رضایت‌‌قسمت می باشند. به‌واقع در کم‌‌تر جایی حن عکاسی در روز و شب امکان دارد که به مشکلی میانه عکاسی با این گوشی برخورد کنید. دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی این قاتل پرچمدار سامسونگ نیز کارکرد مناسبی دارد و رنگ‌های آن تقریباً با دوربین عریض دستگاه یکسانند. دوربین تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی در گلکسی S23 FE نیز قابلیت زوم ۳ برابری بدون کم شدن کیفیت را به‌ارمغان می‌‌آورد تا با منفعت گیری از آن بتوانید تصاویر آشکار و شفافی را از سوژه‌های دورتر ثبت کنید. در ویدیوی زیر گلکسی S23 FE را مورد بازدید قرار داده‌ایم:


بهترین گوشی سامسونگ از نظر دوربین

در نهایت نوبت به پادشاه بهترین گوشی های سامسونگ از نظر کیفیت دوربین می‌‌رسد. هرچند که نزدیک به یک سال از معارفه این گوشی قبل، اما هم چنان بهترین سیستم دوربین تلفنهای سامسونگ به این دستگاه تعلق دارد.


سامسونگ گلکسی S23 Ultra : پادشاه دوربین سامسونگ

بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین - 
گلکسی اس ۲۳ اولترا
بهترین گوشی های سامسونگ از نظر کیفیت دوربین 📷 {آذر ۱۴۰۲} ۳۱
مشخصات گلکسی S23 اولترا
نمایشگر ٨.۶ اینچی از نوع Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن ١۴۴۰ در ٣۰٨٨ پیکسل و نرخ رفرش ١٢۰ هرتز
چیپست اسنپدراگون ٨ نسل ۲ سفارشی‌سازی شده
ترکیب رم و حافظه داخلی ٨/٢۵۶، ١٢/٢۵۶، ١٢/۵١٢ و ١٢/١٠٢۴ گیگابایت
سیستم‌عامل اندروید ١٣ با پوسته One UI 5
دوربین مهم ۴ گانه شامل دوربین عریض ۲۰۰ مگاپیکسلی در کنار پریسکوپ تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۱۰ برابر و تله فوتوی ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض
دوربین سلفی ١٢ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ شارژ سیمی ۴۵ وات / بی‌سیم ١۵ وات
وزن ٢٣۴ گرم
قابلیت‌های جانبی حسگر تشخیص تاثییر‌انگشت زیر نمایشگر اولتراسونیک و اسپیکر استریو

گلکسی اس ۲۳ اولترا (بازدید دیجیاتو) بهترین گوشی سامسونگ در قسمت دوربین است که بهترین توانایی عکاسی بین همه تلفنهای این شرکت کره‌ای را اراعه می‌دهد. سامسونگ از دوربین عریض ۲۰۰ مگاپیکسلی با حسگر بزرگ ISOCELL HP1، دوربین تله‌فوتو و پریسکوپ تله‌‌فوتوی ۱۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۳ و ۱۰ برابر بدون کم شدن کیفیت به‌‌همراه دوربین فوق‌‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی در این پرچمدار منفعت گرفته است. در ادامه می‌توانید ویدیوهای بازدید دوربین و بازدید خود این پرچمدار را تماشا کنید:


جمع‌‌بندی

تلفنهای سامسونگ از بهترین انتخاب‌ها برای عکاسی به‌شمار می‌آیند و تعداد بسیاری از کاربران نیز عکس‌‌‌ها و ویدیوهای زیاد خوبی را با این تلفنها می‌‌گیرند. هزینه‌ای که برای خرید تلفنهای سامسونگ می‌‌کنید ربط مستقیمی با کیفیت دوربین آن‌‌‌ها دارد. اگر به‌‌جستوجو بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین هستید، لیست بالا به‌‌شما پشتیبانی شایانی خواهد کرد.


سؤالات متداول

بهترین تلفنهای اقتصادی سامسونگ از نظر دوربین کدامند؟

گلکسی A14 و گلکسی A34 بهترین گوشی‌‌های اقتصادی سامسونگ در بازه قیمتی خود از نظر دوربین می باشند.

بهترین گوشی بین‌رده سامسونگ برای عکاسی و فیلم‌‌برداری کدام مدل است؟

گلکسی A54 از بهترین بین‌رده‌های سامسونگ با دوربین‌های باکیفیت محسوب می‌‌بشود.

بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین بین پرچمداران کدامند؟

گلکسی S23 FE ارزان‌‌‌ترین عضو خانواده گوشی‌‌های پرچمدر سامسونگ است که دوربین‌‌های گسترش یافتهای را در اختیارتان قرار می‌‌‌دهد. بهترین گوشی هوشمند سامسونگ در قسمت دوربین نیز گلکسی S23 اولتراست. این گوشی برترین توانایی از عکاسی و فیلم‌برداری را بین همه تلفنهای سامسونگ به‌ارمغان می‌آورد.



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments