به دنبال تسهیل زندگی اقتصادی مردم

به جستوجو تسهیل زندگی اقتصادی مردم


همکاری اوزون‌کارت با اراعه‌دهندگان خدمات اعتباری اغاز شد و در اولین قدم، اوزون‌کارت و ازکی‌وام قرارداد همکاری منعقد کردند. مقصد از این همکاری تجمیع همه پتانسیل‌های مالی همانند وام، کد تخفیف و… برای کاربران است تا افراد راحت‌تر بتوانند از این خدمات منفعت گیری کنند.

اوزون‌کارت یکی از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی گلرنگ است که با در اختیار داشتن هزاران نقطه خرید در سرتاسر سرزمین، تلاش دارد در قالب یک تسهیلگر پرداخت (payment facilitator) در استاندارد جهانی عمل کند. مقصد آنها این است که بتوانند کلیه پتانسیل‌های مالی همانند اعتبار، تسهیلات مالی، موجودی کیف پول‌های متفاوت، بن‌کارت‌های گوناگون، کدهای تخفیف و کوپن‌ها در لحظه خرید از پذیرندگان گوناگون را برای کاربران تجمیع و به سادگی قابل خرج کنند.

«سیامک راثی‌پور» مدیر گسترش کسب و کار اوزون‌کارت در او مباحثه با دیجیاتو به چرایی همکاری با اراعه‌دهندگان خدمات اعتباری و مالی اشاره کرد و او گفت:

«ازکی‌وام به گفتن اولین اراعه‌دهنده خدمات اعتباری در اوزون‌کارت، این امکان را برای کاربران خود مهیا می‌کند تا بتوانند تسهیلات دریافتی از ازکی‌وام را با دیگر دارایی‌های مالی خود در اوزون‌کارت تجمیع کرده و در شبکه گسترده پذیرندگان با بیشتر از سه هزار نقطه پذیرفتن، به طور آنلاین و آفلاین خرج کنند.»

به حرف های وی اراعه‌دهندگان خدمات مالی اعتباری با اتصال به زیرساخت اوزون‌کارت، نه تنها نیازمند ربط مستقیم با پذیرندگان نخواهند می بود، بلکه عملیات مربوط به تسویه‌های مالی، مغایرت‌گیری، یکپارچه‌سازی نرم‌افزاری فی‌مابین آن‌ها و پذیرندگان توسط اوزون‌کارت تسهیل خواهد شد.

ادامه مطلب
باید با آزمایش‌های متعدد فناوری ساخت پرتاب‌گرهای گوناگون را تثبیت کنیم

راثی‌پور با گفتن این که اوزون‌کارت امکانات متنوعی را در اختیار کاربران خود می‌گذارد اظهار داشت این کار جهت می‌بشود تا هم اراعه‌دهندگان خدمات مالی و هم پذیرندگان، بستر مناسبی جهت اراعه خدمات خود داشته باشند. او با اشاره به این که در حال رایزنی با دیگر فعالان این صنعت می باشند تا از آنها در بستر نوین خدمات مالی خود میزبانی کنند به دیجیاتو او گفت: «به زودی چندین اراعه‌دهنده خدمات اعتباری نقل سرزمین نیز به بستر اوزون‌کارت خواهند پیوست.»

مدیر گسترش کسب و کار اوزون‌کارت ابراز امیدواری کرد که در برهه وقتی مختصر بتوانند پذیرای همه اراعه دهندگان خدمات پرداخت باشند. او پافشاری کرد آنها در مجموعه اوزون‌کارت، در نقش payfac بازار مالی ایران، لذت‌قسمت‌تر کردن و آسان‌تر کردن زندگی اقتصادی عموم جامعه را مأموریت جمعی خود می‌دانند و بر این باور می باشند که وجود هر چه زیاد تر اراعه‌دهندگان خدمات و سرویس‌های مالی و اعتباری، این مهم را دست یافتنی‌تر خواهد کرد.

ادامه مطلب
قیمت بیت کوین برای اولین‌بار در دو سال قبل از 60 هزار دلار عبور کرد



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments