خلاف سیاست‌های ابلاغی صداوسیما به شبکه‌ها بود » اصفهان امروز آنلاین

خلاف سیاست‌های ابلاغی صداوسیما به شبکه‌ها می بود » اصفهانیا


پیمان جبلی، رییس صداوسیما به اظهارات مجری تلویزیون درمورد حسن روحانی عکس العمل نشان داد. رئیس سازمان صداوسیما او گفت: صداوسیما ده‌ها شبکه در تلویزیون و رادیو دارد که قسمت عمده‌ای از آن‌ها برنامه زنده است، به هرحال طبیعت برنامه‌های زنده است که بعضی اوقات اوقات چه مجری و چه مهمان و کارشناس برنامه امکان پذیر در برنامه زنده‌ مواضع، نکات و یا ادبیاتی را به کار ببرند که چه به لحاظ سیاست‌های کلان رسانه و چه به لحاظ اصول حرفه‌ای رسانه مورد تایید نباشد.

رئیس سازمان صداوسیما اصرار کرد: نباید این اتفاقات رخ دهد، قطعا و یقیناً مواردی که کارشناسان و مهمانان این مواضع را بگیرند، چون عضو بدنه صداوسیما نیستند، این‌ها موضع رسانه ملی نیست. مواردی هم که بعضی اوقات اوقات مجریان چه با ادبیات ناشایست و چه با مطرح موضوعاتی که اخلاقاً پرداختن به آنها درست نیست به اختصاصی در رابطه افرادی که روی آنتن نیستند که از خودشان دفاع کنند، به لحاظ اخلاقی اتفاق خوبی نیست.

ادامه مطلب
دولت موقت کدام قراردادهای ایران و آمریکا را لغو کرد؟ » اصفهانیا

وی خاطرنشان کرد: ما به شدت حساسیت داریم، من به شخصه خودم حتی قبلاً اصرار و به همه شبکه‌ها ابلاغ کردم که اگر موارد استثنایی اتفاق بیفتد (چون زیاد مواردش اندک است) هر مورد خاصی هم باشد ما جداگانه تذکر می‌دهیم و هم یادآوری می‌کنیم، اگر در حدی باشد که توبیخ کنیم، توبیخ هم می‌کنیم.

جبلی در جواب به این که اگر فردی که نام او در برنامه‌های زنده آمده بخواهد از خود در صداوسیما دفاع کند آیا آنتن زنده به وی داده می‌بشود، فرمود: بستگی به مورد ما بازدید می‌کنیم تا اخلاقاً این حق را به فردی که به او تعریضی شده است بدهیم. مواردی که مقدور بشود و مورد توافق قرار گیرد، انجام می‌بشود؛ چون بعضی اوقات اوقات فرد روبه رو شرایطی را می‌گذارد که احتمالا روی آنتن قابل تحقق نباشد اما مواردی که بشود این کار انجام می‌بشود.

ادامه مطلب
گیفت عید غدیر 1403
آخرین مطالب

وی در خصوص این‌که نمونه بارز این اتفاق را در رابطه ثبت‌نام رئیس دولت‌های یازدهم و دوازدهم در انتخابات خبرگان مشاهده کردیم که مجری صداوسیما در جایگاه شورای نگهبان قرار گرفت و مطالبی گفت، او گفت: این از جمله مواردی می بود که خلاف سیاست‌های رسانه‌ای ابلاغ شده به شبکه‌ها است.

۲۴۵۲۴۵



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

ادامه مطلب
افتتاح مطرح گسترش گمرک اختصاصی فولاد مبارکه

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments