سردار: بازوبند ایران افتخار و آرزویم بود

بازوبند ایران افتخار و آرزویم می بود » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین، تیم ملی فوتبال ایران روز قبل در دومین بازی خود از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی روبه رو ازبکستان قرار گرفت و در حالی که با دو گل از حریف خود پیش می بود، نهایتاً کار را با نتیجه تساوی به آخر رساند.

اتفاق جالبی که در دیدار روبه رو ازبکستان رقم خورد کاپیتانی سردار آزمون می بود. صدمه دیدن علیرضا جهانبخش و نشستن احسان حاج‌صفی روی نیمکت علتشد که سردار آزمون برای اولین بار بازوبند کاپیتانی تیم ملی فوتبال ایران را بر بازو ببندد.

ستاره تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه رم ایتالیا اکنون در صفحه اینستاگرام خود به این اتفاق عکس العمل نشان داده و درمورد اولین توانایی کاپیتانی‌اش در تیم ملی نوشته است: “هنگامی فوتبال را به طور حرفه‌ای اغاز کردم، چند آرزوی بزرگ داشتم. اولین و مهمترینش، پوشیدن پیراهن پرافتخار تیم ملی می بود که خدا را شکر سال‌ها سپس نصیبم شد. وجود در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا اهداف بعدی‌ام می بود که این اتفاقات هم برایم رقم خورد. روبه رو ازبکستان اما بازوبند مورد قیمت کاپیتانی تیم ملی را بر بازو بستم. افتخاری دیگر برای من که از لحظه لحظه‌ی حضورم در تیم ملی لذت می‌برم. می‌دانستم این بازوبند پیش‌تر بر بازوی چه بزرگانی بسته شده و چه خوشحالم که این اتفاق را هم در تاشکند توانایی کردم. کاپیتانی جزء اهداف من نبوده است اما نمی‌توانم بگویم که هیچ زمان آرزوی بستن بازوبند را نداشتم. این بازوبند با این که مسئولیت مرا سنگین‌تر کرد اما یک اتفاق مثبت در زندگی ورزشی‌ام می بود. خدا را شکر برای اولین بار از ابتدای بازی توانایی‌اش کردم و از این بابت خوشحالم و ممنون از همه بازیکنانی که بهم مطمعن کردند.”

ادامه مطلب
دغدغه هواداران سپاهان را فهمیدن می‌کنم

۲۵۱۲۵۱



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments