بلک فرایدی یا جمعه سیاه در تکنولایف

بلک فرایدی یا جمعه سیاه در تکنولایف


بلک فرایدی یا جمعه سیاه اتفاقات بزرگی است که در ایالات‌متحده اتفاق می‌افتد. این مراسم برای فروشگاه‌ها و فروشندگان زمان زیاد بزرگی است تا اجناس خود را به فروش برسانند؛ این چنین برای افرادی که تصمیم خرید کالای دیجیتال، لوازم خانگی، لباس و دیگر اقلام مورد نیاز را دارند بهترین زمان خرید با کمترین قیمت در طی سال است. یکی از اتفاقات دلنشین در این مراسم این است که برخی افراد از شب قبل پشت در برخی فروشگاه‌ها صف می‌بندند تا قبل از به آخر رسیدن اجناس بتوانند خرید مناسبی داشته باشند.

اکنون که با مفهوم کلی درمورد بلک فرایدی و ماهیت آن آشنا شده‌اید، تصمیم داریم درمورد نحوه برگزاری این اتفاقات در تکنولایف و زمان زمان آن سخن بگویید کنیم. بلک فرایدی طی سال‌های تازه در ایران ترویج اشکار کرده و پررنگ‌تر شده و فروشگاه‌های بسیاری هر ساله از این زمان برای اراعه تخفیف به مشتریان منفعت گیری می‌کنند.

ادامه مطلب
سامسونگ پرظرفیت‌ترین تراشه حافظه تاریخ را معارفه کرد + عکس

بلک فرایدی در تکنولایف از ۳۰ آبان ۱۴۰۱ اغاز شد و تا ۷ آذر ۱۴۰۲ ادامه دارد. مقصد از طویل بودن این بازه وقتی این است که همه مشتریانی که تصمیم خرید دارند بتوانند در اسرع زمان با خیالت راحت خرید خود را انجام بدهند و کالای مورد نیازشان را تهیه کنند. در تکنولایف دسته بندی‌های بسیاری همانند کالای دیجیتال، لوازم خانگی، کنسول، پاور بانک، وسایل سرمایشی و گرمایشی، مودم، کیس گیمینگ و لوازم صوتی تصویری وجود دارد که در بلک فرایدی روی همه این کالاها تخفیف قابل‌توجهی اعمال می‌بشود تا کاربران بتوانند توانایی خرید لذت‌بخشی داشته باشند؛ این چنین در صورتی که از دسته بندی‌های موبایل، تبلت و لوازم جانبی تا سقف ۱۰ میلیون تومان خریدی صورت گیرد هزینه ارسال منظور نمی‌بشود و کالا رایگان ارسال خواهد شد.

در بین تخفیف‌هایی که روی دسته بندی‌های گوناگون اعمال می‌بشود قسمت فرد دیگر نیز قرار دارد که روزانه یک کالای خاص در آن قرار می‌گیرد و شامل بیشترین تخفیف ممکن می‌بشود.

ادامه مطلب
آیا مدل‌های هوش مصنوعی جاری قابلیت ادراک دارند؟
آخرین مطالب

در صورتی که تصمیم خرید کالایی در این بازه رمانی دارید به شما نظر می‌کنیم تا سری به وبسایت تکنولایف بزنید و از تخفیف‌های بی‌نظیر آن منفعت گیری کنید.



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments