شکوری: روحیه ما در ضربات پنالتی از مراکشی‌ها پایین‌تر بود

روحیه ما در ضربات پنالتی از مراکشی‌ها پایین‌تر می بود » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین، آرشا شکوری بعد از برگشت تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان از جام جهانی زیر ۱۷ سال، اظهار داشت: به هرحال جام جهانی بزرگ‌ترین تورنمنت است که هر تیم و بازیکنی به وجود در آن افتخار می‌کند. این اتفاق نه برای ما بلکه برای فوتبال ایران زیاد خوب می بود تا زیاد تر در دنیا شناخته شویم.

وی درمورد این که از برتری روبه رو برزیل تا ناکامی برابر مراکش در ضربات پنالتی چه مسیری برای این تیم طی شد، او گفت: بازی‌ها واقعا فشرده می بود. برزیل و انگلیس جزء بهترین‌های دنیا می باشند که بازی کردن روبه رو آنها زیاد سخت است. ۲ دیدار متوالی برابر آنها شرایط سختی تشکیل کرد. بازی آخر هم یک اتفاق می بود و اگر کار به ضربات پنالتی نمی‌کشید، قطعا آن اتفاق تلخ نمی‌افتاد.

ادامه مطلب
دو روی سکه طارمی؛ درخشان در تیم ملی و خاموش در پورتو! » اصفهانیا

دروازه‌بان تیم ملی نوجوانان در خصوص این که گل خوردن در دقیقه ۹۴ بازی با مراکش چه مقدار در از بین رفتن روحیه تیم برای ضربات پنالتی تاثییر گذاشت، گفت: گل خوردن دقیقه ۹۰ برای خستگی و نداشتن تمرکز در دقایق آخر می بود. واقعا به همه بچه‌ها سختی آمده می بود و روحیه ما هم پایین‌تر آمد. مراکشی‌ها برای زدن ضربات پنالتی آماده‌تر بودند.

شکوری درمورد این که با دقت به وجود استعدادیاب‌های برتر فوتبال جهان در اندونزی آیا کارکرد خودش نیز تحت نظر قرار گرفت، جواب داد: تلاش کردم زیاد تر تمرکزم روی بازی‌ها باشد و بعد از مسابقات به این مسائل فکر کنم. جام جهانی تورنمنت بزرگی است و تلاش کردم از هرکس توانایی وجود در این بازی‌ها را داشت پشتیبانی بگیرم و منفعت گیری کنم.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
آنگولا؛ بدون تماشاگر! » اصفهان امروز آنلاین

وی درمورد الگوی خودش در پست دروازه‌بانی ، او گفت: تلاش دارم از همه نکات خوب را یاد بگیرم.

۲۵۱۲۵۱



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments