واکنش سرپرست تیم ملی به حرکت طارمی درباره بازوبند کاپیتانی

عکس العمل سرپرست تیم ملی به حرکت طارمی درمورد بازوبند کاپیتانی » اصفهانیا


مهدی محمد نبی، سرپرست تیم ملی فوتبال در حاشیه برگشت این تیم از تاشکند درمورد کارکرد تیم بزرگسالان، او گفت: فوتبال هنر منفعت گیری از زمان‌ها و موقعیت‌هایی است که در جریان بازی به دست می‌آید. تیم ملی در این زمان ۱۰ بازی انجام داده است که ۸ برد و ۲ مساوی داشته است. نیمه اول نسبت به نیمه دوم کارکرد تیم متفاوت می بود و توضیحات فنی را امیر قلعه‌نویی داده است. این یک توانایی خوب برای مسابقات جام ملت‌ها می بود تا با تمرکز بیشتری بازی را به آخر برسانیم.

نبی درمورد این که به نظر می‌رسد تیم ملی ایران به رویارویی به حریف سختی همانند ازبکستان احتیاج داشت، اظهار داشت: با همین تیم در فینال کافا بازی کردیم و توانایی‌ای داشتیم اما این توانایی سنگین‌تر می بود.

ادامه مطلب
عکس‌| غول آفریقایی به جستوجو قرارداد با کی‌روش » اصفهانیا

وی درمورد برنامه‌ریزی برای اغاز اردوی تیم ملی برای جام ملت‌ها، یادآور شد: هفته آینده جلسه‌ای با امیر قلعه‌نویی و مهدی تاج داریم تا تقویم تیم ملی طوری تنظیم بشود تا تیم سریعتر جمع بشود. بازی با اندونزی هم قرار است، دیدار دوستانه نهایی باشد.

سرپرست تیم ملی فوتبال درمورد حواشی به وجود آمده بر سر بازوبند کاپیتانی در بازی با ازبکستان و این که طارمی بازوبند را قبول نکرد، تصریح کرد: ما ایرانی‌ها اهل تعارف هستیم و تعارف زیاد می‌کنیم.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
پیام تبریک و قدردانی وزیر ورزش و جوانان از کاروان «فرزندان ایران»

نبی درباه این که در کل کارکرد تیم ملی را در فاصله دو ماه تا اغاز جام ملت‌ها چطور برسی می‌کند، او گفت: باید بازیکنان در مسیر حرفه‌ای قرار بگیرند. بازیکنان هنگامی قرار کنار هم قرار می‌گیرند، همدل می باشند و با هم زندگی می‌کنند. در کل مسیر خوبی را ادامه خواهند داد و امیدوارم که در اردوهای بعدی جبران کنند.

وی درمورد این که بعد از تساوی با ازبکستان، مننتقدان اغاز به انتقاد از قلعه‌نویی کرده‌اند، اذعان کرد: آنها نباید بی‌انصافی کنند. خواهید دید همین تیم ازبکستان در جام ملت‌های آسیا حریف چه تیم‌هایی خواهد شد. این نوع نگاه به تیم ملی بی‌معرفتی است و امیدوارم به راه راست هدایت شوند!

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

ادامه مطلب
ادگار داویدز مهمان اختصاصی تمرین تیم‌ملی » اصفهانیا

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments