مقابله با «بیکاری» در کرمانشاه از طریق گفتمان سازی

مقابله با «بیکاری» در کرمانشاه از طریق گفتمان سازی » اصفهانیا


به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، ظهر امروز پنج‌شنبه (۲ آذر ماه) مراسم آیین نکوداشت خیرین ٨٠٠ سری جهیزیه استان کرمانشاه با کمیته امداد، بسیج سازندگی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرمانشاه برگزار شد.

حبیب الله آسوده معاون گسترش شراکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در این مراسم اظهار کرد: ما مردمی بی مانند و دارای حرکت عقلانی، حس و عاطفه معنوی، شور و شعور انقلابی داریم که مصداق آن‌ها خیریه ها و مسئولین خیریه ها می باشند که بدون هیچ ماموریت و تکلیفی، برای استان دغدغه مند می باشند.

او گفت: ما می‌خواهیم با بسیج کردن مسئولین خیریه، گروه‌های جهادی و سلامت هر فرد که برای ایران اسلامی و مردم آن کار می کند تلاش کنیم که جوانی برای نوشته اقتصادی پشت نوبت ازدواج نماند.

ادامه مطلب
صفحه نخست روزنامه‌های امروز اصفهان سه شنبه 5 دی 1402 » اصفهانیا

معاون گسترش شراکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: نباید اجازه دهیم در استان کرمانشاه کودکی برای مسائل اقتصادی ترک تحصیل کند.

وی فرمود: حداقل کاری که می توانیم برای مستأجران کنیم گفتمان سازی با صاحب خانه ها است تا اجاره کمتری بگیرند.

این مقام مسئول نقل کرد: بیماران زمین گیر آثار اجتماعی و روانی در خانواده تشکیل می‌کنند لذا باید پشتیبانی کنیم فقط درد بیماری داشته باشد و در درد اقتصادی ما کنارشان باشیم.

ادامه مطلب
تحول چهره بازیگر «خانه به دوش» سپس از ۲۰ سال در آلمان / عکس » اصفهانیا

او همین طور گفت: با قرض الحسنه، بانک‌های گوناگون و کمیته امداد می‌توان ربا در استان را افت داد و باید با بیکاری که ریشه اکثر مفاسد اجتماعی است از طریق گفتمان سازی مقابله کنیم.

او گفت: ما در جمهوری اسلامی ایران مبانی و باور صحیح، منطقی و عقلانی داریم که در دین اسلام است و ولی فقیه جمهوری اسلامی ایران فردی بی مانند است که او را در بیرون از مرزهای این سرزمین بی نظیر ترین رهبر جامعه بشریت ما می‌دانند.

لزوم پیوند ٢ قسمت دولتی و انتفاعی با خیریه ها

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه اظهار کرد: مبنای نظام اسلامی بر شراکت حداکثری مردم در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است که در سخنان امام (ره) و مقام معظم رهبری هم بر آن پافشاری شده است.

ادامه مطلب
اولین مرکز پرتودهی از قطب‌های 12گانه در استان اصفهان

او گفت: در سال ۱۹۷۰ ضلع سومی در کنار ادبیات اقتصاد دنیا برای اقتصاد تعریف شد که علاوه بر مباحث نظام دولت و قسمت انتفاعی قسمت غیرانتفاعی و خیریه ها هم اضافه شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: قسمت غیرانتفاعی و خیریه از نظر منفعت‌وری، تشکیل ناخالص داخلی کشورها و گسترش انسانی زیاد تاثیرگذار بوده‌اند برای مثال خیریه هایی که در حوزه سلامت و مدرسه سازی می باشند در ۲ دهه تازه نقش مؤثری داشته اند.

وی او گفت: در آخرین برسی هایی که در سال ۲۰۱۸ انجام شد کشورهایی همانند اندونزی و استرالیا کشورهای برتر در حوزه فعالیت‌های خیریه بودند و در این برسی سرزمین ما رتبه بیستم را کسب کرد.

این مقام مسئول افزود: احتمالا علت به دست آوردن رتبه بیستم این باشد که ما یک نظام منسجم و واحدی برای ثبت رویدادهای خیر و احسان نداشتیم.

ادامه مطلب
اولین چهره از شهید مهدی زین‌الدین انتشار شد » اصفهانیا

طاهری فرمود: اگر می‌خواهیم فعالیت‌های غیرانتفاعی، خیر و احسان گسترش اشکار کند باید ۲ قسمت دولتی و انتفاعی به پشتیبانی قسمت خیریه ها همراه شوند.

او همین طور گفت: قسمت انتفاعی همان قسمت صنعتی و تولیدی و اندوخته‌ای است که باید به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند و قسمت دولتی نیز باید ضمن حذف بروکراسی ها تلاش کند که ما بتوانیم قسمت مؤسسات خیریه را به سمت هم افزایی و به حداقل رساندن هم پوشانی ها ببریم.

طاهری اذعان کرد: باید تلاش بشود از فضای رسانه‌ای در تعمیق گسترش خیر و احسان و موسسات خیریه به درستی منفعت گیری بشود و در نهایت بتوانیم از خلاقیت ها، نوآوری ها، تکنولوژی و فناوری برای تعمیق و گسترش خیر و احسان منفعت گیری کنیم.



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments