1958019

ماجرای بزرگ‌ترین جنجال قضاوت لیگ برتر » اصفهانیا


در حالی که بازی دو تیم پیکان و آلومینیوم اراک، با گل زودهنگام حامد پاکدل به سود سرمه‌ای پوشان میدان در حال پیگیری می بود، اما دو سوت جنجالی و قابل تامل از سوی مطلب حیدری، اتمسفر آرام این جدال حساس را به میدانی پر از حاشیه و جنجال تبدیل کرد، به طوریکه نیمه اول مسابقه ۶۸ دقیقه طول کشید و ۲۳ دقیقه اتلاف زمان داشت. هنگامی ثانیه به ثانیه آن اعتراض، درگیری، جنجال ، قهر و برگشت مجدد به مستطیل سبز می بود.

و اما جنجال مسابقه اینطور اغاز یافت، ادامه اشکار کرد و به آخر رسید:

اخراج شگفت، لیموچی قرمز شد:
در نخستین ثانیه‌های زمان‌های تلف شده نیمه اول، مهدی لیموچی بازیکن شماره ۷ آلومینیوم، در صحنه‌ای تصمیم باز بعد گرفتن توپ را از علی اکبر رنجبر، بازیکن پیکان داشت که کف پای او به ران بازیکن مهمان برخورد کرد. گرچه صحنه‌های تلویزیونی نشان می‌داد، این ضربه از شدت کافی برخوردار نبوده اما حیدری با تصمیمی دلنشین دقت، لیموچی را با کارت قرمز جریمه و از زمین مسابقه اخراج کرد. صحنه‌ای که نیمکت آلومینیوم اراک آن را باور نمی‌کرد و اعتراض شدت به اولین تصمیم او گفت و گو برانگیز قاضی میدان داشت.

ادامه مطلب
با رای کمیته انضباطی؛ بازی تراکتور ۳

گل مساوی، آفساید در دقیقه ۴۵+۴:
چند ثانیه سپس از اغاز مجدد بازی، یک ضربه کرنر از سمت راست برای اراکی به دست آمد و میلاد فخرالدینی عمل به ارسال آن کرد و مهران موسوی با ضربه سر زیبایی، گل تساوی را به ثمر رساند. با این حال محمدصالح عرب آبادی، پشتیبانی داور دوم بازی همان لحظه پرچم خود را بالا آورد و با اظهار آفساید مرتضی تبریزی، گل آلومینیوم را رد کرد. تصمیمی که آتش اختلافات را روشن نمود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
عکس| هادی چوپان آمادگی‌اش را به رخ کشید! » اصفهانیا

1958021

اغاز اعتراضات موسوی و تبریزی:
بعد از این تصمیم، سیدمهران موسوی و مرتضی تبریزی به گفتن دو عاملی که نقش تعیین کننده داشتند، به سمت پشتیبانی داور رفتند تا علت مردود شدن گل را جویا شوند. در همین جهت، همه بازیکنان آلومینیوم و پیکان خود را به گوشه سمت راست زمین رساندند تا حقیقت را جویا شوند.

1958022

خشم نیمکت آلومینیوم، باز هم ما:
با این تصمیم اما همه مربیان، بازیکنان ذخیره و عوامل اجرایی آلومینیوم اراک خود را به کنار خط رساندند و با پرس و جو و یقیناً وضعیتی متعجب فقط به جستوجو علت مردود شدن گل تساوی بودند تا دقیق فهمید شوند که چه اتفاقی رخ داده است. اما گویا از شنیدن هیچ جوابی قانع نمی‌شدند و باور داشتند حقشان پایمال شده است.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

1958023

یک درگیری شگفت با ورود گلر اسبق:
در حالی که مربیان آلومینیوم در حال او گفت و گو و او گفت و گو با داوران و ناظر مسابقه بودند، یک درگیری شگفت رقم خورد. محمد ناصری، گلر پیکان به شدت خود را به کنار خط رساند و با مجتبی حسینی و مجید محافظت‌کار، سرمربی و مربی آلومینیوم که سال قبل در پیکان وجود داشتند، دچار شد. در حالی که مجتبی حسینی تصمیم داشت، جواب او را بدهد اما نیمکت نشینان آلومینیوم جلوی مربی خود را گرفتند و سرپرست پیکان نیز، ناصری را از متن درگیری دور کرد تا با کارت قرمز جریمه نشود.

ادامه مطلب
شگفتی بزرگ تاجیکستان؛ تاریخ‌سازی یاران هنانوف در جام ملت‌های آسیا

1958024

وی ای آر با موبایل، ببین آقای داور:
در این میانه، فیلمبردار باشگاه آلومینیوم به شدت خود را به کنار دست مجتبی حسینی رساند، تا فیلم این صحنه جنجالی را به او نشان دهد. حسینی سپس با دقت، فیلم را از روی موبایل نگاه کرد و سپس چند قدم به سمت داوران مسابقه برداشت و باور داشت که گل آن‌ها در شرایط کاملا سالمی به ثمر رسیده است.

1958025

همه داخل زمین:
در این لحظه، او گفت و گو و جدل به قدری بالا گرفت که همه داخل زمین بودند. عوامل پیکان به جستوجو محافظت از تک گل خود و اراکی به جستوجو درست اظهار شدن گلی که داخل دروازه ناصری کرده بودند. مسئله دلنشین دقت این است که همه اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل آلومینیوم نیز از جایگاه اختصاصی خود را به زمین مسابقه رسانده بودند و در حال او گفت و گو با داور و ناظر مسابقه بودند.

ادامه مطلب
عکس| زیرخاکی مهدوی‌کیا و کاظمیان با محمدرضا شریفی‌نیا! » اصفهانیا

1958026

بولت ذوب آهنآخرین معترض، میثم مجیدی:
مجیدی که اکنون عضوی از هیئت مدیره آلومینیوم است، شخصا با وجود در زمین او گفت و گویی را با مطلب حیدری انجام داد و به جستوجو علت رد شدن گل می بود. در این میانه با تصمیم مجتبی حسینی و یقیناً میلاد فخرالدینی، بازیکنان آلومینیوم همه به کنار زمین رفتند و اظهار کردند حاضر به ادامه بازی نیستند. تصمیمی که به گوش حیدری هم رسید. با این حال اما بعد از پادرمیامی میثم مجیدی، بازیکنان آلومینیوم حاضر به ادامه مسابقه شدند.

1958027

بولت ذوب آهنتصمیم نهایی و نیمه‌ اول ۶۸ دقیقه‌ای:
در نهایت و در حالی که ۲۳ دقیقه از ۴۵ دقیقه نیمه اول قبل می بود، بازیکنان آلومینیوم در زمین مسابقه حاضر شدند و نیمه‌ اول در حالی که ۶۸ دقیقه قبل می بود، سرانجام با سوت مطلب حیدری آخر یافت.

ادامه مطلب
عکس| مربی تراکتور با گریه استعفا داد! » اصفهانیا

1958028

1958029

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments