چرا پرواز پرسپولیس به عربستان لغو شد؟ » اصفهان امروز آنلاین

چرا پرواز پرسپولیس به عربستان لغو شد؟ » اصفهانیا


قرار می بود کاروان تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز عازم عربستان بشود تا روز دوشنبه در ریاض به مصاف النصر برود، اما این پرواز لغو شد تا سرخ‌پوشان در اغاز این دیدار حساس برای سفر به عربستان هم چنان بلاتکلیف باشند.

با پیگیری‌های صورت گرفته اشکار شد که علت لغو پرواز پرسپولیس به عربستان ایرلاینی بوده که سرخ‌پوشان تصمیم منفعت گیری از آن را داشتند. چرا که مطابق قوانین سرزمین عربستان فقط پروازهایی برخی خطوط هوایی از ایران مجوز فرود در فرودگاه‌های این سرزمین را دارند که طبق معمول هم پرواز حجاج را انجام خواهند داد و ایرلاین‌های دیگر مجوز فرود ندارند. سفر کاروان پرسپولیس هم قرار می بود با ایرلاینی انجام بشود که مجوز فرود در عربستان را نداشت.

به نظر می‌رسد مسؤولان باشگاه پرسپولیس به علت ارزان‌تر بودن این ایرلاین برای پرواز چارتر، از این شرکت هواپیمایی تصمیم منفعت گیری داشتند.

ادامه مطلب
عکس| برنده توپ طلای فوتبال زنان 2023 مشخص شد » اصفهان امروز آنلاین

مسئله دلنشین اینجاست که ساعت ۳ بامداد امروز از سوی طرف عربستانی به پرسپولیسی‌ها اظهار شده که آنها قادر به فرود در عربستان با این ایرلاین نیستند.

بعد از این اتفاق مسؤولان باشگاه پرسپولیس به تکاپو افتادند تا بتوانند یک ایرلاین دیگر که مجوز فرود در فرودگاه‌های عربستان را دارد، جانشین این پرواز کنند.

سایت باشگاه پرسپولیس هم در این باره نوشت: رایزنی‌های مسوولان باشگاه ادامه دارد تا مجوز ملزوم، صادر گردد تا کاروان پرسپولیس بتواند با پرواز چارتر خود راهی عربستان بشود.

باید دید با شرایط به وجود آمده در نهایت کاروان پرسپولیس چه وقتی راهی عربستان خواهد شد اما چیزی که اشکار است این است که برنامه تمرینی پرسپولیسی‌ها با این شرایط دچار تغییرات بسیاری شده است.

ادامه مطلب
عکس‌| ملاقات خاص عابدزاده با یک ژاپنی! » اصفهانیا

پیش از این پرسپولیس در دیدار رفت روبه رو النصر و یاران رونالدو با ۲ گل مغلوب شد.

۲۵۷ ۲۵۱

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments