روی عملکرد گوشی تأثیر نمی‌گذارد!

روی کارکرد گوشی تأثیر نمی‌گذارد!


چند روز پیش برخی کاربران گزارش دادند که در صفحه‌نمایش تلفنهای پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو آن‌ها برآمدگی‌های کوچکی تشکیل شده است. این برآمدگی‌ها در جای‌جای صفحه‌نمایش گوشی‌ به‌وجود می‌آید و کاربران از این بابت دلواپس بودند. گوگل اکنون اظهار کرده است که این مشکل بر کارکرد یا عمر گوشی تأثیری نمی‌گذارد.

برخی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی و یوتوب، تصاویر و ویدیوهایی انتشار کرده‌اند که نشان‌دهنده ابراز برآمدگی‌های کوچکی روی نمایشگر پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو است. یقیناً به نظر می‌رسد این برآمدگی‌ها بر کارکرد گوشی تأثیری نگذاشته‌ و فقط در شرایط نوری خاصی قابل مشاهده می باشند. بر پایه این گزارش، گوگل اظهار کرده است که این برآمدگی‌ها دلواپس‌کننده نیستند و مشکلی برای گوشی تشکیل نمی‌کنند.

جواب گوگل به ابراز برآمدگی‌ها در پیکسل ۸

سخنگوی گوگل درمورد برآمدگی روی نمایشگر پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو حرف های است:

«تلفنهای پیکسل ۸ صفحه‌نمایش جدیدی دارند. هنگامی که صفحه‌نمایش خاموش است یا درحال منفعت گیری نیست و در شرایط نوری خاص، برخی از کاربران امکان پذیر آثاری را از اجزای دستگاه ببینند که همانند برجستگی‌های کوچک به نظر می‌رسند. این برجستگی‌ها هیچ تأثیری بر کارکرد یا دوام پیکسل ۸ ندارد.»

باتوجه به حرف های‌های گوگل، این مشکل فقطً یک امر ظاهری است و بر کارکرد و عمر گوشی تأثیری نمی‌گذارد. بااین‌حال، مطمئناً کاربران با مشاهده برآمدگی روی تلفنهایی که تا این مدت عمری از آن‌ها نگذشته، حس خوبی نخواهند داشت. تا این مدت نمی‌توان با مطمعن او گفت که این مشکل در همه تلفنهای پیکسل ۸ ابراز اشکار می‌کند یا خیر، چون برخی کاربران این چنین برآمدگی‌هایی مشاهده نکرده‌اند. عده‌ای از دارندگان پیکسل ۸ توانسته‌اند به‌خاطر ابراز این مشکل از گوگل گوشی تازه بگیرند.

ادامه مطلب
گوگل صدها کارمند قسمت حقیقت افزوده و دستیار صوتی خود را اخراج کرد

برآمدگی‌های نمایشگر پیکسل ۸، تنها مشکلی نیست که گوگل اخیراً با آن دست‌وپنجه نرم کرده است. اخیراً یک باگ نرم‌افزاری علتخرابی تلفنهای پیکسل با اندروید ۱۴ شده می بود که گوگل آن را رفع کرد.



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments