سامره:‌ ضربان قلب نکونام 180 بود و هیچ بی احترامی به فیلم بردار نکرد

سامره:‌ ضربان قلب نکونام ۱۸۰ می بود و هیچ بی احترامی به فیلم بردار نکرد


علی سامره در رابطه غیبت جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی با ذوب‌آهن و درگیری او با یکی از تصویربرداران کنار زمین اظهار داشت: به بازیکنان، کادر فنی و تماشاگران حاضر در ورزشگاه خسته نباشید می‌گویم. جواد نکونام بعد از بازی در شرایط معمولی قرار نداشت که بخواهد سخن بگویید کند. بهتر است الان سخن نزند چون به عمد برنامه‌ریزی می‌کنند تا این چنین اتفاقاتی رخ بدهد. آیا می‌توانید فقط یک نمونه از این فیلم‌برداری را در بازی‌های دیگر ببینید که فیلم‌بردار با سرمربی یک تیم این طرف و آن طرف برود؟

او گفت: آیا فیلم‌بردار در بازی‌های قبلی داخل محوطه کادر فنی می‌آمد. این کار خودش نوعی بی‌احترامی است و نمی‌دانم از کجا باب شده. اگر ادعا می‌کنید در بازی‌های سپاهان و پرسپولیس هم بوده نادرست است. بار دیگر بازی را ببینید. این رسمش نیست که شیطنت کنید کاری به شخص ندارم اما آن فیلم‌بردار در آن محوطه چه می‌کند؟

مدیر تیم فوتبال استقلال تصریح کرد:‌ اگر جواد نکونام یک قدم پایش از خط محوطه فنی خود کنار بگذارد، داور چهارم و ناظر بازی سریع می‌پرند و یقیه او را می‌گیرند که چرا یک قدم بیرون آمده‌ای؛ این فیلم‌بردار با اجازه چه فردی جستوجو نکونام و با دوربین در حلق وی می بود. کجای دنیا این چنین چیزی را می‌بینید.

ادامه مطلب
داور عراقی دربی، مجدد در تهران » اصفهانیا

سامره در عکس العمل به این نوشته که این فیلم‌بردار در جریان بازی این چنین کاری انجام نداد، او گفت: خیر، اگر او مرد باشد و دوربین‌های فیلم‌برداری از بالا گرفته باشند مطمعن دارم صحت سخن‌های من را قبول می‌کنید. یکبار پشت نکونام آمد و این فیلم‌بردار را برگرداندم. هنگامی این نوشته را به جلال مرادی ناظر بازی گفتیم دقت نکرد و رفت. اگر پروتکل این می بود که تصویربردار به آن منطقه بیاید چرا فرار کرد؟ هنگامی هم به هواداران و مربیان ما بی‌احترامی می‌کند …

آخرین مطالب
ادامه مطلب
جنگ ستارگان در قطر! » اصفهانیا

وی در عکس العمل به این نوشته که تصویربردار بی‌احترامی نکرد، گفت: به او چه ربطی دارد که بگوید شانس آوردید که نباختید.

مدیر تیم فوتبال استقلال در جواب به این سوال که هنگامی سخن از قانون و ضوابط می‌زند آیا در همین قانون آمده که سرمربی تیم در نشست خبری قبل و سپس از بازی شرکت نکند، گفت: از نظر من نشست قبل از بازی الکی است. یک قانون نادرست گذاشته‌اند. پرواز ما هم به شکلی می بود که خسته و کوفته به اصفهان آمدیم. نکونام هم باید در جلسه فنی شرکت می‌کرد. قطعاً حالت تیم زیاد مهم‌تر از توضیح دادن در رابطه بازی‌ای است که تا این مدت برگزار نشده. این یک قانون من درآوردی است تا تبلیغات کنند. قانون را عوض کنید. همین امروز هنگامی سخن از قانون می‌زنید چرا باید تصویربردار بیاید و کنار ما بایستد. در جریان بازی همین کار را انجام داد.

ادامه مطلب
یک سپاهانی علیه پرسپولیس حکم گرفت » اصفهانیا

سامره در رابطه اظهارنظر این تصویربردار مبنی براینکه نکونام به او فحاشی کرده است، او گفت: اصلاً فحاشی نبوده است. احتمالا او هزار جور سخن دیگر هم بزند. اگر نکونام فحاشی کرده آن را پخش کنید. ضربان نکونام بالای ۱۸۰ می بود و شرایط عادی نداشت اما به وی بی‌احترامی کردند. هر دفعه موردی برای ما درست می‌کنند. ۲-۳ هفته قبل مجریان تلویزیون به این گیر دادند که چرا استقلال قانون را مراعات کرده است. امروز هم مدل دیگرش می بود که در اصفهان دیدیم.

وی در خصوص هدفون کشیدن جواد نکونام گفت: او چندبار تصویربردار را صدا زد که نشنید یا خودش را به نشنیدن زد. به هر حال هنگامی بی‌احترامی می‌کند و خارج از محوطه می‌آید باید انتظار هر برخوردی را داشته باشد. بروید یقه فردی را بگیرید که به خودش اجازه داده داخل محوطه مربیان بیاید. هنگامی به آن منطقه می‌آید یعنی به ما بی‌احترامی کرده و در این حالت ما هم بی‌احترامی می‌کنیم. این بی‌احترامی متقابل است.

ادامه مطلب
کودتا در پرسپولیس؛ درویش می‌رود تا یحیی بماند! » اصفهانیا

مدیر تیم فوتبال استقلال در جواب به این سوال که آیا ارجاع پرونده استقلال به کمیته انضباطی برای مراعات نکردن سقف قرارداد روی تمرکز آنها در جریان این بازی تأثیر گذاشت، گفت: صددرصد. اگر می‌خواستیم قانون را مراعات نکنیم سه ماه قبل این کار را می‌کردیم. کارهایی که همه تیم‌ها انجام داده‌اند. یک تیمی هم که می‌خواهد درست کار او را انجام بدهد به حدی برایش شیطنت می‌کنند، روی مخش می‌روال و در فضای مجازی برایش حاشیه درست می‌کنند که ناخودآگاه تمرکزش از بین می‌رود. یک وقتی باید این بساط را جمع کنند.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

سامره در خصوص این که باید یکجا تکلیف شکایت کردن تیم‌ها از یکدیگر اشکار بشود، او گفت: این را باید سازمان لیگ و کمیته انضباطی اشکار کنند. همانگونه که با قوت جلو آمدند و انها گفتند برخی تیم‌ها تخلف کرده و از آنها امتیاز کسر کردند همین الان در رابطه استقلال هم نظرشان را بگویند نه این که سه ماه در رابطه تیم ما او گفت و گو کنند. مگر دیوانه‌ایم که بعد از چهار ماه مربی خود را امروز روی نیمکت بیاوریم؟ یا گوستاوو بلانکو را بعد از دو ماه و نیم، دو هفته قبل به روی نیمکت بیاوریم.

ادامه مطلب
عکس| کامنت بازیگر انگلیسی برای مهدی قایدی! » اصفهانیا

وی در عکس العمل به ادعای یک خبرنگار اصفهانی مبنی براینکه اولین کسی بودم که نکونام را در رسانه ملی جواد لالیگایی لقب دادم اما امروز از این کار خود پشیمان شدم چون حس می‌کنم او هیچ چیزی از لالیگا نمی‌داند حاضر به پاسخگویی نشد و میکسدزون را ترک کرد.

۲۵۷ ۲۵۱



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments