واکنش سردار به شایعه جدایی از رم

عکس العمل سردار به شایعه جدایی از رم » اصفهانیا


سردار آزمون در نقل و انتقالات تابستانی قبل طی یک انتقال دلنشین و پر سر و صدا از بایرلورکوزن جدا شد و به رم پیوست. این انتقال در حالی رقم خورد که احتمالا هیچ‌کس آن را پیش‌بینی نمی‌کرد و گمان می‌شد که آزمون یا در لورکوزن بماند و یا راهی زنیت سن پترزبورگ بشود.

همان گونه که پیش‌بینی می‌شد آزمون با دقت به ترافیک بالای خط دعوا رم و وجود بازیکنانی نظیر لوکاکو، بلوتی و دیبالا اغاز سختی را در این تیم توانایی کرد اما این مهاجم ایرانی با کیفیتی که از خود اراعه داد کم کم توسط ژوزه مورینیو به بازی گرفته شد و قبل از مسابقات ملی تازه توانست اولین گلش را هم برای جالوروسی به ثمر رساند.

با دقت به برگشت تامی آبراهام و بالاتر رفتن ترافیک خط دعوا رم گاتزتا دلو اسپورت در گزارش تازه خود مدعی شد که گمان جدایی ستاره ایرانی از این تیم افزایش یافته و بولونیا نیز به سردار آزمون علاقه نشان داده است. این نشریه این چنین مدعی شد که سرمربی ایتالیایی بلونیا یعنی تیاگو موتا نیز علاقه بسیاری به سردار آزمون دارد و از سران این باشگاه خواست کرده که برای جذب او عمل کنند.

ادامه مطلب
از جام‌های طلایی تا سریال استعفاها؛ ۴ سال پرافتخار یحیی در پرسپولیس

اکنون پیگیری‌های ما حکایت از آن دارد که سردار آزمون هیچ علاقه‌ای به ترک باشگاه رم ندارد. ستاره ایرانی در عکس العمل به این شایعه ها جواب کوتاهی به خبرنگار “افتاب وطن” داد و او گفت: “نه اصلا درست نیست. این‌ها همه شایعه می باشند و من قطعا در رم خواهم ماند.”

۲۵۱۲۵۱



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments