سنگ‌تمام مورینیو برای سردار آزمون پس از پیروزی

سنگ‌همه مورینیو برای سردار آزمون بعد از پیروزی » اصفهانیا


رم در بازی هفته سیزدهم سری A به مصاف اودینزه رفت و در بازی‌ خانگی با گل‌های جانلوکا مانچینی، پائولو دیبالا و استفان الشعراوی ۳-۱ پیروز شد.

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، بعد از بازی در گفتگو با میکروفون DAZN در رابطه گل تساوی اودینزه و کارکرد تیمش او گفت:”بله، دریافت گل تقصیر ماست. بازی را نبستیم اما خوشبختانه و به لطف کارکرد خودمان عکس العمل خوبی نشان دادیم. نیمکت امروز خوب می بود و بازیکنان بسیاری بودند که می‌توانستند به تیم پشتیبانی کنند و به خوبی هم پیش رفت.”

مورینیو درمورد این که بعد از گل سوم تیمش یکی از توپ جمع‌کن‌ها را در بغل گرفت، او گفت:”برای گلی که سرنوشت بازی را اشکار کرد، خوشحالی کردم. بعد از معاوضه‌ها مقداری استحکام را در دفاع از دست دادیم، حتی در دقیقه ۸۵ سازماندهی دفاعی ما مطمعن به نفس خوبی به من نمی‌داد. گل سوم به نوعی پرونده بازی را بست و در آن لحظه آرام شدم. نشاط بعد از گل با یک توپ جمع کن خوشبختانه این یک کودک می بود و نه یک پلیس یا یک زن، او اولین کسی می بود که در مقابلم دیدم.”

ادامه مطلب
عکس| حمایتدلنشین گل‌محمدی از نعمتی » اصفهانیا

مورینیو درمورد این که سردار آزمون، پائولو دیبالا و روملو لوکاکو روی گل دوم اثرگذار بودند اما از ابتدای بازی کنار هم وجود نداشتند، این چنین او گفت:”تیم مقداری نامتعادل می بود، فقط به این علت که ماهیت بازی پائولو و آزمون دارای نظم و سازماندهی دفاعی عالی نیست. آزمون مشخصات بازیکنی را دارد که من دوستش دارم، اما او تا این مدت برخی آیتم‌ها برای تبدیل شدن به “بازیکن مورینیو” در فاز انتقال به دفاع را در اختیار ندارد. او کیفیت دیوانه کننده‌ای دارد و امروز می‌خواهم بگویم که بازیکنان خوبی روی نیمکت داشتم.”

آخرین مطالب
ادامه مطلب
توقف پرتغالــــــــی‌ها پای قله » اصفهانیا

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments