رونمایی از نسخه جدید iOS نوبیتکس

رونمایی از نسخه تازه iOS نوبیتکس


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

پلفترم مبادله رمزارز نوبیتکس از نسخه تازه نرم‌افزار iOS خود رونمایی کرد. در این نسخه، آخرین قابلیت‌های نوبیتکس برای انجام معامله های امن، آسان و سریع در دسترس کاربران آیفون و آیپد قرار گرفته است. بخشی از این قابلیت‌ها همانند خواست‌گذاری OCO، نمودار عمق بازار، هشدار قیمت و مدیریت دارایی‌ها در پرتفوی، توانایی دقیق و بهتری را برای انجام معامله های کاربران فراهم می‌کند که یقیناً پیش از این در نسخه سایت و نرم‌افزار اندروید نوبیتکس در دسترس بودند و اکنون به نسخه iOS هم راه یافتند.

آخرین امکانات نوبیتکس برای درآمدزایی از دارایی‌های رمزارزی راکد همانند استیکینگ هم به این نسخه تازه اضافه شده است. استیکینگ از جمله سرویس‌های نوبیفای نوبیتکس است که از زمستان پارسال معارفه شد و این امکان را به کاربر می‌دهد با قفل کردن دارایی خود و در ازای شراکت در بهبود کارکرد شبکه بلاکچین، پاداش دریافت کند. کیف‌پول نوبیفای هم برای مدیریت بهتر دارایی‌های حاضر در پروژه‌هایی همانند استیکینگ و ییلد فارمینگ به نسخه iOS نوبیتکس آمده است.

ادامه مطلب
چرا با وجود درآمد سرشار دولت از واردات ماشین، هم چنان این رویه کند پیش می‌رود؟_اصفهانیا
آخرین مطالب

گفتنی است از امروز کاربران حرفه‌ای‌ دنیای رمزارزها می‌توانند از قابلیت فروش تعهدی نوبیتکس در آیفون و آیپد هم منفعت گیری کنند. این ویژگی دلنشین امکان دریافت سود از شرایط نزولی بازار را برای کاربران فراهم می‌کند. این چنین امکان برداشت امن، دفترچه آدرس‌ها، واریز شناسه‌دار و… دیگر ابزارها و امکاناتی می باشند که به بهبود توانایی کاربری و افزایش امنیت دارایی کاربران پشتیبانی می‌کنند. آخرین نسخه iOS نوبیتکس را می‌توانید از این آدرس دریافت کنید.

ادامه مطلب
همراه بانک صادرات برای ایفون، همراه بانک مهر و همراه بانک گردشگری



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments