هواوی برای رقابت با اپل احتمالاً روی هدست واقعیت ترکیبی خود کار می‌کند

هواوی برای رقابت با اپل به گمان زیادً روی هدست حقیقت ترکیبی خود کار می‌کند


مطابق گزارش‌های منتشرشده، انگارً هواوی نیز در حال کار روی هدست حقیقت ترکیبی خود است تا با اپل ویژن پرو رقابت کند. درست همانند Vision Pro اپل، هدست آینده هواوی نیز یک دستگاه پوشیدنی سطح بالا خواهد می بود که اکنون بری جزئیات آن آشکار شده است.

بر پایه گزارش گیزموچاینا، غول فناوری چین در حال گسترش یک هدست حقیقت ترکیبی است که این چنین از یک چپست پرچمدار منفعت خواهد برد. منفعت گیری از پردازنده سطح بالا علتمی‌بشود تا این هدست یک توانایی همه‌جانبه‌تر را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

ویژگی‌های هدست حقیقت ترکیبی هواوی

هواوی برای رقابت با اپل به گمان زیادً روی هدست حقیقت ترکیبی خود کار می‌کند ۷

این چنین انتظار می‌رود تا هواوی برای این دستگاه از مکانیزم خنک‌کننده قدرتمندی منفعت گیری کند که دغدغه مهم این دسته از محصولات یعنی اتلاف حرارتی را رفع می‌کند.

در ادامه این گزارش این چنین اشاره شده که هدست حقیقت ترکیبی هواوی دارای یک ماژول باتری خارجی خواهد می بود، درست همانند اپل ویژن پرو. به جز موارد اشاره‌شده هیچ جزئیات فرد دیگر در رابطه این دستگاه آشکار نشده است.

ادامه مطلب
بزرگ‌ترین نقشه سیاه‌چاله‌های پرجرم و فعال جهان انتشار شد_اصفهانیا
آخرین مطالب

در همین حال، آنر که قبلاً زیرمجموعه هواوی بوده است نیز انگارً روی یک هدست حقیقت‌ ترکیبی کار می‌کند. این کار مشخص می کند که برندهای چینی تصمیم دارند تا به‌زودی وجود فعالی در صنعت محصولات پوشیدنی پریمیوم داشته باشند و در این عرصه بهتر با اپل رقابت کنند.

زمان اراعه، دیگر مشخصات و ویژگی‌های این دستگاه هم چنان نامشخص است. از نظر قیمت نیز با دقت به این که حرف های‌شده هدست حقیقت ترکیبی هواوی با ویژن پرو اپل رقابت خواهد کرد، می‌توان انتظار داشت که دستگاه چینی قیمت رقابتی‌تری داشته باشد. به این علت همانند هدست اپل با یک دستگاه نزدیک به ۳۵۰۰ دلاری روبه رو نخواهیم می بود! هرچند مطابق گزارش‌های قبلی غول کوپرتینویی نیز در حال ساخت نسخه ارزان‌تری از هدست خود است که برای کاربران عمومی روانه بازار می‌بشود و اولین نسخه زیاد تر برای گسترش‌دهندگان ساخته شده است.

ادامه مطلب
ویدیوی قاب منتسب به آیفون 16، طراحی این گوشی را قبول می‌کند + ویدیو_اصفهانیا



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments