عکس دیده نشده از سریال کمدی جدید / نویسنده ساعت خوش سریال می‌سازد

عکس دیده نشده از سریال کمدی تازه / نویسنده ساعت خوش سریال می‌سازد


سریال‌های کمدی تلویزیون از «نون‌خ» که در چابهار و سیستان و بلوچستان مشغول فیلمبرداری‌اند و حمیدرضا آذرنگ و سعید آقاخانی می‌کوشند اتفاقات جدیدی را خلق کنند. سریال «زیرخاکی» که کم و بیش خبرهایی به گوش می‌رسد مهیای اغاز تشکیل خواهد شد و چند سریال دیگر که مشغول فیلمبرداری‌اند.

در بین این سریال‌ها «بدل» علی مسعودی هم در تلاش است خودش را به آنتن نزدیک کند. تصویری از شهرام قائدی در کنار هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی و اصغر حیدری گویای اتفاقات دلنشین و داستان با نشاطی که موقعیت‌های کمدیِ امروزی را خلق می‌کند.

یقیناً این سریال بازیگران فرد دیگر هم دارد از جمله ساعد هدایتی که با بازی در سریال‌های مهران مدیری زیاد تر شناخته می‌بشود این روزها در «بدل» تلویزیون نیز بازی می‌کند و سپس از زمان‌ها «دنگ و فنگ روزگار» و «ارثیه پدری» برمی‌گردد. یا اشکان اشتیاق که این روزها سریال «دردسرهای عظیم» او از تلویزیون مجدد پخش می‌بشود و آخرین کارهای او به «بوتیمار» و «پلاک ۱۳» برمی‌گردد اکنون قرار است با این سریال مجدد به آنتن نوروزی برگردد.

ادامه مطلب
شروین حاجی‌پور به ۳ سال و ۸ ماه حبس محکوم شد » اصفهانیا

در این راستا چند بازیگر تازه هم معارفه خواهد شد که از جمله آن می‌توان به فرزانه سهیلی و پریسا مقتدی اشاره کرد. سریال «بدل» ماجرای تحول انسان را در فضایی طنز به نمایش درمی‌آورد.

علی مسعودی که نویسندگی مجموعه ساعت خوش در دهه هفتاد را هم در کارنامه دارد همچون کارهای دیگر خودش «بدل» را هم به نگارش درآورده و در ۲۶ تکه آماده پخش خواهد شد.

با وجود این که مهدی نقویان این سریال را به گفتن سریال طنزِ تلویزیون معارفه کرده و سریالی همچون «نون‌خ۵»، «رستگاری» که سریال نوروز و ماه رمضان به حساب می‌آید از گوشه و کنار هم مجموعه‌های فرد دیگر نقل خواهد شد که به آنتن نوروز و رمضان خواهند رسید.

ادامه مطلب
قاچاق سوخت؛ بازی سوداگران با جان مسافران

باید دید تصمیم تلویزیون با تحول در نظام پخش برای چیدمانِ ترکیب نوروزی خود دو سریال طنز هر شبی و یک سریال ماورایی (رستگاری) و یک سریال فاخر در شبکه‌های یک و سه سیما به طور دو روز آخر هفته (پنجشنبه و جمعه) پخش درنظر می‌گیرد یا ترکیب به طوری دیگر انتخاب می‌بشود؟

۲۲۰

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments