مایکروسافت همچنان روی توسعه استور بازی‌ها برای پلتفرم موبایل کار می‌کند

مایکروسافت هم چنان روی گسترش استور بازی‌ها برای پلتفرم موبایل کار می‌کند


سال قبل در جریان خرید استودیو «اکتیویژن بلیزارد»، سازنده بازی‌های Call of Duty توسط مایکروسافت، حرف های‌شده می بود که غول ردموندی می‌خواهد یک استور بازی ایکس باکس برای موبایل بسازد. اکنون «فیل اسپنسر»، رئیس ایکس باکس قبول کرده که مایکروسافت هم چنان در حال پیش‌بردن اهداف خود در این عرصه است.

به نقل از بلومبرگ، رئیس ایکس‌باکس در کنفرانس کمیک CCXP برزیل قبول کرد که مایکروسافت «در حال مذاکره» با شرکای خود برای راه‌اندازی استور بازی‌های موبایلی است که می‌تواند به‌زودی راه‌اندازی بشود. اسپنسر در سخن بگویید‌های خود حرف های است:

«این [برنامه] قسمت مهمی از استراتژی ما است و امروزه به‌طور فعال روی آن کار می‌کنیم و نه به تنهایی، بلکه در حال سخن بگویید با شرکای فرد دیگر هستیم که مایلند انتخاب‌های بیشتری برای نحوه کسب درآمد از طریق موبایل داشته باشند… فکر نمی‌کنم این کار چندین سال طول بکشد و سریعتر ناظر آن خواهیم می بود.»

وجود بازی های ایکس باکس در بیشترین پلتفرم‌های ممکن

مایکروسافت هم چنان روی گسترش استور بازی‌ها برای پلتفرم موبایل کار می‌کند ۱۲

او در ادامه می‌گوید:

ادامه مطلب
وویجر 1 بعد از ماه‌ها اختلال، مجدد به زمین داده‌های قابل‌فهمیدن ارسال کرد_اصفهانیا
آخرین مطالب

«ما در رابطه امکان انتخاب سخن بگویید کرده‌ایم و امروز در تلفنهای موبایل شما حق انتخابی وجود ندارد. برای مطمعن از این که ایکس باکس نه‌تنها امروز، بلکه در ۱۰، ۲۰ سال آینده نیز قابل منفعت گیری باشد، باید وجود قدرتمندی در تعداد بسیاری از دستگاه‌ها داشته باشیم.»

علاوه بر این، ورج اخیراً در گزارش جداگانه‌ای اشاره کرده که اکتیویژن بلیزارد نیز حتی پیش از این که توسط مایکروسافت، شرکت مالک ایکس باکس خریداری بشود، به جستوجو ساخت استور بازی‌های خود برای اندروید بوده است.

ادامه مطلب
مهندس مایکروسافت خطرات هوش مصنوعی تشکیل عکس را گزارش می‌کند
1701511655 128 مایکروسافت هم چنان روی گسترش استور بازی‌ها برای پلتفرم موبایل
مایکروسافت هم چنان روی گسترش استور بازی‌ها برای پلتفرم موبایل کار می‌کند ۱۳

هرچند گوگل از نظر فنی اجازه می‌دهد تا استورهای اپلیکیشن و بازی شخص ثالث (همانند کافه‌بازار و مایکت) در اندروید نصب شوند، اما به‌طور کلی این کار را پیشنهاد نمی‌کند، چون کاربران باید گزینه بارگذاری جانبی (سایدلودینگ) را فعال کنند.

در همین حال، اپل امکان نصب استورهای شخص ثالث را فراهم نکرده و در طول چند سال قبل با شکایات بسیاری در این رابطه روبرو شده است. یقیناً قوانین تازه اتحادیه اروپا امکان پذیر به‌زودی غول سازنده آیفون را به اراعه سایدلودینگ یا همان نصب برنامه و بازی‌ها از استورهایی جز اپ استور ناچار کند.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments