احتمال لغو بازی پرسپولیس و الدحیل وجود دارد؟ » اصفهان امروز آنلاین

گمان لغو بازی پرسپولیس و الدحیل وجود دارد؟ » اصفهانیا


تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۹:۳۰ سه‌شنبه آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را روبه رو الدحیل قطر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند.

آلودگی هوای تهران از صبح امروز این شائبه را تشکیل کرده که در صورت تداوم یا افزایش این آلودگی گمان ضعیفی برای لغو بازی وجود دارد.

یک کارشناس برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال گقت: در دستورالعمل برگزاری مسابقات هیچ شاخصی برای آلودگی که تبدیل لغو بازی بشود ذکر نشده اما تصمیم‌گیری در این موارد را جزء شرایط فورس ماژور برداشت کرده است.

در این حالت در صورتی که وزارت بهداشت کشورمان به این جمع‌بندی برسد که حالت در حالت فورس ماژور قرار داشته و به هیچ گفتن شرایط برگزاری مسابقه در آن روز وجود ندارد، باید این نوشته را به ناظر بازی اظهار کند و او نیز باید آن را با AFC در بین بگذارد.

ادامه مطلب
خبر تازه وزارت جهادکشاورزی درمورد فروش دام زنده/ فروش گوسفند با کارت ملی حقیقت دارد؟
آخرین مطالب

در این باره مازیار غلامی رئیس اداره کل هواشناسی استان تهران با اشاره به آلودگی هوا اظهار کرد: با دقت به استقرار جوی پایدار و عدم وزش باد قابل احتیاط، شرایط برای انباشت ذرات آلاینده هوا و افزایش غبار مهیا است.

وی او گفت: روال افت کیفیت هوای استان و افزایش غلظت آلاینده ها در نواحی شهری و پرتردد به اختصاصی از امشب تا صبح چهارشنبه مورد انتظار می‌باشد.

اکنون به جز مدارس ابتدایی استان تهران، مدارس دیگر مقاطع تحصیلی باز بوده و ادارات نیز فعال می باشند. اگر همین روال ادامه یابد، قطعا بازی پرسپولیس و الدحیل در زمان مقرر برگزار می‌بشود.

ادامه مطلب
عکس| استوری عیسی آل کثیر به زبان عربی کنار عبدالکریم حسن » اصفهانیا

۲۵۸ ۲۵۸

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments