قدوس نزدیک بود ستاره انگلیس شود! » اصفهان امروز آنلاین

قدوس نزدیک می بود ستاره انگلیس بشود! » اصفهانیا


سامان قدوس نزدیک به یک سال و هفت ماه وجود در ترکیب برنتفورد را توانایی نکرده می بود و آخرین بار در هفته بیست و چهارم فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ برتر انگلیس روبه رو تاتنهام از ابتدا به زمین رفت، اما هفته قبل روبه رو آرسنال این طلسم و روال طویل زمان برای او آخر اشکار کرد و امشب هم بعد از صدمه دیدن کریستوفر آیر در زمان گرم کردن، در دیدار برابر لوتون هم مجدد به کار گرفته شد.

هافبک ایرانی برنتفورد که یک فصل و نیم قبل و بعد از دیدار روبه رو تاتنهام، دو بار در رقابت‌های سال قبل جام اتحادیه و جام حذفی انگلیس در جمع ۱۱ نفر مهم قرار گرفته می بود، در دیدار اخیرشان برابر آرسنال به طلسم غیبت در ترکیب تیمش در رقابت های لیگ برتر آخر داد و در اتفاقی غیرمنتظره، در پست وینگ‌بک راست به زمین رفت که امشب هم به‌گفتن دفاع کننده راست برابر لوتون منفعت گیری شد.

ادامه مطلب
پسرخاله حسن یزدانی در لیست خرید پرسپولیس! » اصفهانیا

تیم فوتبال برنتفورد در شرایطی که سامان قدوس را در ترکیب اولیه و سمت راست خط دفاعی داشت، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در ورزشگاه اختصاصی خود روبه رو تیم رده هفدهمی لوتون قرار گرفت تا یکی از دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس را برگزار کند که در نیمه اول موفق نشد در گلزنی موفق کار کند.

قدوس که بخاطر فاصله گرفتن از دروازه حریف، زیاد تر روی ارسال از کناره‌ها می‌توانست شانس خود را برای ثبت نخستین پاس گل فصل امتحان کند، در فاز دفاعی هم موفق کار کرد و توانست یکبار در دقیقه ۲۶ مانع از نفوذ خطرناک کیدوزی اوگبونه، ملی پوش ایرلندی لوتون بشود و اجازه شکل‌گیری دعوا جدی روی دروازه تیمش را ندهد و یقیناً یک موقعیت خطرناک هم با پاس چیپ خود از پشت محوطه جریمه به وجود آورد.

ادامه مطلب
عکس| زیر چشم ستاره رئال بادمجان سبز شد! » اصفهانیا
آخرین مطالب

قدوس که سال قبل ۱۵ بار وجود تعویضی در لیگ برتر انگلیس را توانایی کرده و در هشت مسابقه این فصل هم به‌گفتن یار جانشین به زمین رفته و یک گل به ثمر رسانده می بود، تلاش داشت امشب روبه رو لوتون در پست جدیدش خودنمایی کند که یقیناً شانسی هم به دست نیاورد.

نیل موپای در دقیقه ۴۹ با زمان طلبی در شلوغی محوطه جریمه لوتون توانست برنتفورد را به گل اول رساند، اما ملی‌پوش ایرانی هم در دقیقه ۵۳ نزدیک می بود تیمش را صاحب دومین گل کند و اگر سیو دیدنی دفاع کننده لوتون از روی خط دروازه اتفاق نمی‌افتاد، گل دوم بازی به ثبت می‌رسید.

ادامه مطلب
عکس| علی پروین:هیچ زمان عضو دستگاه‌های امنیتی نبوده‌ام » اصفهانیا

بن می، دفاع کننده پیشتاخته برنتفورد در دقیقه ۵۶ گل دوم بازی را روی توپ ارسالی از کرنر به ثمر رساند که چهار دقیقه بعد از آن، سامان قدوس مجدد شانس خود برای گلزنی را روی یک ریباند امتحان کرد، اما ضربه محکم این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت تا گلر حریف مجدد بازی را از سر بگیرد.

سامان قدوس در دقیقه ۶۹ سومین زمان خوب خود را به دست آورد و تلاش داشت این بار موقعیت‌سازی کند که پاس خطرناک او به محوطه جریمه لوتون توسط دفاع کننده این تیم دفع شد و در دقیقه ۷۷ هم این ملی‌پوش ایرانی از ترکیب بیرون رفت.

برنتفورد که ثانیه‌هایی قبل از معاوضه قدوس و یقیناً بدون تاثیرگذاری این بازیکن یک گل دریافت کرده می بود، گل سوم را در دقیقه ۸۱ توسط باپتیستا به ثمر رساند و در نهایت به برتری ۳ بر یک خانگی دست یافت تا ۱۹ امتیازی بشود و موقتا در رتبه دهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار بگیرد.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

برنتفورد در شرایطی با نمایش تاثیرگذار و ۷۷ دقیقه‌ای سامان قدوس موفق به کسب پیروزی شد که طی دو هفته قبل لیگ برتر انگلیس دو ناکامی داشت ولی امشب توانست به این روال آخر بدهد.

ادامه مطلب
آخر اعتصاب بازیکنان پرسپولیس » اصفهانیا

۲۵۷ ۲۵۱



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments