رادوشویچ: کسانی که به من فحش می‌دهند پرسپولیسی نیستند

افرادی که به من فحش خواهند داد پرسپولیسی نیستند » اصفهانیا


بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس طی شکایتی با حکم فیفا، بخشی از مطالبات خود را دریافت کرده می بود و با پیگیری‌های باشگاه و عمل های ملزوم، کلیه مطالبات این بازیکن از سوی فیفا پرداخت شد و تائید پرداخت آن نیز اخذ شد.

چندی پیش باشگاه پرسپولیس خبرداد با تسویه مالیات این بازیکن، در تلاش است تا هر چه سریعتر برگه مالیاتی وی را به فیفا اراعه و پرونده این بازیکن را ببندد.

از همین رو بوژیدار رادوشویچ در گفتگویی در خصوص پرداخت مطالباتش توسط باشگاه پرسپولیس فرمود: باشگاه بدهی من را پرداخت کرده اما نوشته دیگر در این خصوص پرداخت مالیات من است که تا این مدت هیچ کاری در این خصوص صورت نگرفته است.

او گفت: همه چیز در قراراداد من و باشگاه آمده و به آن چیزی که در قرارداد آمده باید پایبند باشیم. او گفت و گو مالیات نیز یک قضیه مهم است. بخاطر این نوشته در کشورم دچار مشکل شده‌ام و من را به فرار مالیاتی متهم کرده‌اند و این برای من دردسرساز خواهد شد. فکر می‌کنم همه چیز اشکار است و باید مطابق قرارداد و قانون انجام بشود.

ادامه مطلب
لیست مدارس پسرانه گلپایگان با آدرس و شماره تلفن
آخرین مطالب

سنگربان اسبق پرسپولیس در خصوص حواشی روزهای تازه و استوری جنجالی خود فرمود: برخی به من دشنام خواهند داد و سخن‌های زشتی را گفتن می‌کنند. فکر نکنم آنها هواداران پرسپولیس باشند و کاملا اشکار است که این نوشته از کجا آب می‌خورد. من ۶ سال با همه توان در خدمت پرسولیس بودم و در این زمان مشکل بسیاری در این باشگاه پا بر جا می بود. همه می‌دانند که زمان‌ها می بود که من ماه‌ها هیچ دریافتی نداشتم و پولی به من پرداخت نمی‌شد و در آن شرایط من در پرسپولیس ماندم. لطف هواداران همیشه شامل حال من بوده و آنهایی که فحاشی می‌کنند را هوادار پرسپولیس نمی‌دانم.

ادامه مطلب
عکس‌| سردار آزمون علیه صداوسیما؛ این می بود فرهنگ‌سازی؟ به شعور ما توهین شد!

رادوشویچ خاطرنشان کرد: وقتی هم که من از باشگاه جدا شدم فقط و فقط بخاطر بی‌احترامی‌هایی می بود که به من می‌شد اما با این وجود برای دریافت مطالباتم باز هم شرایط باشگاه را قبول کردم تا راحت‌تر باشند؛ درحالی که می توانستم زیاد راحت خواست پول کنم و با دقت به حکم فیفا این امکان وجود داشت که پول خود را یکجا بگیرم اما حس کردم که بهتر است این پول را بخاطر هواداران پرسپولیس در مقاطع گوناگون دریافت کنم و باشگاه نیز این پول را قسطی به من داد در صورتی که همان موقع می‌توانستم پول را یکجا بگیرم و باشگاه را تحت سختی قرار دهم. اکنون پیگیر حق خود هستم چون نوشته مالیات برای من مشکل ساز شده و اصول حرفه‌ای این است به قرارداد خود پایبند باشیم.

ادامه مطلب
بازوبند ایران افتخار و آرزویم می بود » اصفهانیا

سنگربان اسبق پرسپولیس در خصوص بازی حساس این تیم با الدحیل نیز فرمود: من در پرسپولیس روزهای خوبی را داشتم و برای آنها در بازی حساس با الدحیل آرزویی پیروزی می‌کنم. این تیم همیشه مدعی است و به خوبی این نوشته را ثابت کرده است. ما از بازی با الدحیل خاطرات شیرینی را در آزادی داریم. یقین هستم باز هم این تیم را ناکامی می‌دهیم و پرسپولیس به دور بعدی صعود خواهد کرد.

۲۵۸ ۲۵۸

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments