فرهاد مجیدی به دنبال یک استقلالی؛ بمب زمستانی در اتحاد کلباء!

فرهاد مجیدی به جستوجو یک استقلالی؛ بمب زمستانی در اتحاد کلباء!


اللهیار صیادمنش در فصل جاری حالت عجیبی را توانایی می‌کند و بعد از دو صدمه دیدن متوالی که نگذاشت به ترکیب هال‌سیتی برسد و در رقابت‌های چمپیونشیپ انگلیس بدرخشد، اکنون چهار مسابقه متوالی است که کاملاً از ترکیب فاصله گرفته و حتی مجدد در فهرست قرار نگرفته است. اتفاق اسبق فوتبال ایران که در دور برگشت فصل ۲۲-۲۰۲۱ وجود قرضی در هال‌سیتی داشت و در ۱۲ مسابقه چمپیونشیپ انگلیس یک گل به ثمر رساند و بعد از آن انتقالش به این باشگاه از فنرباغچه را با رقم ۴ و نیم میلیون یورویی قطعی کرد، سال قبل در ۱۹ بازی دو گل زد و دو پاس گل داد، اما در این فصل اوضاع عجیبی برای او رقم خورده است.
صیادمنش از ابتدای فصل ۲۴-۲۰۲۳ در سه مسابقه روبه رو لسترسیتی، ساوتهمپتون و وست‌بروم به‌گفتن بازیکن ذخیره به زمین رفته که جمعاً در این سه دیدار ۳۴ دقیقه در زمین بوده ولی همین زمان کم هم دیگر به او نمی‌رسد! ستاره ۲۲ ساله ایرانی که اشکار است استعدادهایش در حال هدر رفتن در هال‌سیتی است، بعد از این که در دقیقه ۸۳ دیدار هفته پانزدهم چمپیونشیپ انگلیس روبه رو وست‌بروم به زمین رفت، در دو دیدار پیاپی برابر هادرسفیلد و سوانزی به‌طور کامل روی نیمکت نشست و حتی یک دقیقه شانس بازی به‌دست نیاورد و در دو هفته بعدی هم از فهرست خارج شد!
صیادمنش که خبر جدیدی مبنی بر صدمه دیدن او انتشار نشده، اکنون انگارً با آمادگی کامل حتی به فهرست نفرات هال‌سیتی در چمپیونشیپ انگلیس نمی‌رسد و فرصتی برای نمایش توانمندی خود ندارد. اللهیار بعد از غیبت در فهرست دیدار روبه رو روترهام، شنبه هم در مسابقه با واتفورد که تیمش هم دو بر یک ناکامی خورد، در لیست بازیکنان هال‌سیتی قرار نگرفته می بود تا روزگار عجیبی را پشت سر بگذارد.

ادامه مطلب
گل دوم استقلال خوزستان به پرسپولیس درست نبوده است! » اصفهانیا

هرچه هست، صیادمنش به گفتن یکی از ستاره‌های آینده فوتبال ایران به حساب می اید که بدون شک با یک انتقال بهتر و یقیناً سبک زندگی بهتر که او را از صدمه دیدن دور کند، می‌تواند به اوج برگردد و مجدد خودش را به ترکیب تیم ملی هم رساند، مهاجمی که در زمان مارک ویلموتس به ترکیب مهم تیم ملی ایران نزدیک شد و توانست روبه رو سوریه در ورزشگاه آزادی گل هم بزند. او اکنون زمان‌ها است از تیم ملی فاصله گرفته و امیر قلعه‌نویی هم نظر مساعدی روی وجود او در جام ملت‌های آسیا ندارد.
جدایی اللهیار از هال‌سیتی در زمستان قطعی است و اکنون از امارات خبر می‌رسد که اتحاد کلباء با مربیگری مجیدی جستوجو راهی برای جذب این مهاجم است؛ مهاجمی که از یک تیم اماراتی دیگر هم نظر دارد. مجیدی در نقل و انتقالات تابستانی مهدی قایدی را با قراردادی قرضی از شباب الاهلی جذب کرد و اکنون هم در پی شکار دومین مهاجم اسبق استقلال است.
انتقال به اتحاد کلباء می‌تواند برای صیادمنش که در هال‌سیتی مورد منفعت گیری قرار نمی‌گیرد، انتقال مناسبی باشد. چند تیم نقل ایرانی نیز شرایط اللهیار را رصد می‌کنند اما به نظر می‌رسد مهاجم ۲۲ ساله آملی فعلاً علاقه‌ای به برگشت و بازی در لیگ ایران ندارد. یقیناً اگر نظر مهمی از اروپا به دست صیادمنش برسد، دور از انتظار است او حتی به لیگ امارات هم منتقل بشود. در نقل و انتقالات زمستانی باید چشم به راه انتشار کردن اخبار بیشتری در رابطه آینده صیادمنش باشیم. ستاره‌ای که وقتی مورد دقت ویسنت کمپانی برای انتقال به برنلی قرار داشت اما اکنون روزگار تلخی را سپری می‌کند.

ادامه مطلب
خبر خوش از اردوی پرسپولیس درباره ستاره مصدوم » اصفهان امروز آنلاین

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments