متقاضیان دریافت کارت سرمایه‌گذاری از امروز ثبت‌نام کنند

متقاضیان دریافت کارت اندوخته‌گذاری از امروز ثبت‌نام کنند


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

آخرین جزییات و زمان ثبت‌نام نخستین کارت اندوخته‌گذاری بانکی اظهار شد. بر پایه این گزارش متقاضیان دریافت کارت بانکی نکسو از امروز زمان دارند با مراجعه به سامانه ثبت‌نام این کارت، تقاضای خود را به‌صورت غیرحضوری ثبت کنند.

نحوه ثبت‌نام و دریافت کارت اندوخته‌گذاری نکسو

کارت تازه بانکی نکسو، نخستین کارتی است که امکان اندوخته‌گذاری و دریافت سود روزشمار را فراهم کرده است. متقاضیان دریافت این کارت از طریق کلیک روی لینک ثبت‌نام کارت نکسو می‌توانند به‌‌صورت آنلاین ثبت‌نام کرده و کارت خود را رایگان در آدرس مورد نظرشان دریافت کنند.

ادامه مطلب
مدیریت پروژه با میزیتو | پلتفرم مدیریت پروژه فارسی چه ویژگی‌هایی دارد؟

گفتنی است نکسو نخستین کارت بانکی سرزمین است که با اتصال خودکار به صندوق‌ درآمد ثابت هدیه، دریافت سود روزشمار را برای دارندگان این کارت مقدور کرده است. با اهمیت ترین مزیت کارت نکسو اندوخته‌گذاری امن و یقین در کنار کسب بازدهی ثابت و روزشمار است.

امکانات کارت تازه بانکی نکسو

گروه مالی فارابی شرایط منفعت گیری از خدمت جدیدی را برای مشتریان شبکه بانکی فراهم کرده است. این خدمت تازه تحت گفتن کارت اندوخته‌گذاری نکسو معارفه شده و هر فردی که از کارت بانکی منفعت گیری می‌کند، می‌تواند با ثبت‌نام آنلاین و بدون مراجعه حضوری، نسبت به دریافت رایگان این کارت عمل کند. 

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

یکی از مزایایی که دریافت کارت نکسو را دلنشین کرده، امکان دریافت سود روزشمار ۲۳ تا ۲۶.۱ درصد است. با دقت به گسترش زیرساخت فنی و مالی کارت نکسو توسط فارابی، مشتری هیچ‌وقفه‌ یا پیچیدگی خاصی در منفعت گیری این کارت توانایی نمی‌کند و به‌سادگی می‌تواند از نکسو در خرید آنلاین، خرید از دستگاه‌های کارتخوان، کارت‌ به کارت،‌ انتقال پایا و ساتنا و… منفعت گیری کند. برخی از امکان کارت نکسو به شرح زیر است:

  • امکان دریافت سود روزشمار ۲۳ تا ۲۶.۱ درصد
  • امکان انتقال وجه (کارت به کارت، پایا و ساتنا) و این چنین خرید آنلاین
  • تخصیص شماره کارت و شبای حساب به نام دارنده کارت
  • اتصال حساب بانکی به حساب‌ بازار اندوخته
ادامه مطلب
چین به ساخت قطارهایی با شدت 1000 کیلومتربرساعت نزدیک‌تر شد

چطور کارت نکسو دریافت کنیم؟

ثبت نام و صدور کارت نکسو به طور آنلاین و با کلیک روی لینک ثبت‌نام کارت نکسو انجام می‌بشود؛ به این علت به راحتی می‌توانید با داخل کردن اطلاعات، کارت نکسو را درب منزل خود دریافت کنید. برای دریافت سود نیز ملزوم است از طریق سامانه یکپارچه فارابی‌زون در صندوق هدیه فارابی اندوخته‌گذاری کنید. دقت کنید ظرفیت ثبت‌نام این کارت محدود است و تحویل آن نیز به متقاضیان، بر پایه برتری ثبت‌نام انجام می‌بشود.

تفاوت کارت نکسو با کارت‌های بانکی قدیمی

همان گونه که می‌دانید، سود بانکی محدودیت‌های بسیاری دارد و نمی‌توان آن را به‌گفتن یک زمان اندوخته‌گذاری در نظر گرفت. نهایت سودی که بتوانید از کارت‌های بانکی دریافت کنید، بین ۱۰ تا ۱۵ درصد است. باید دقت داشته باشید این سود هم تنها به‌صورت ماه‌شمار لحاظ می‌بشود. یعنی اگر طی یک ماه ۱۰۰ میلیون تومان در حساب‌ بانکی‌تان داشته باشید و فقط یک روز این دارایی به یک میلیون تومان افت یابد، بانک به کمترین مانده حساب شما در یک ماه سود پرداخت می‌کند. در واقع سودی که شما دریافت می‌کنید، فقط مربوط به همان یک میلیون تومان است و بابت همه روزهایی که پول بیشتری در حساب بانکی‌تان حاضر داشتید، هیچ سودی به شما تعلق نمی‌گیرد.

ادامه مطلب
رونمایی از نسخه تازه iOS نوبیتکس

اما گروه مالی فارابی برای نخستین بار با منفعت گیری از ابزارهای پیشرفته مالی در بازار اندوخته توانسته راه‌کار مناسبی تحت گفتن کارت نکسو معارفه کند. این کارت تازه بانکی هم قابلیت‌های کارت‌های معمول را دارد و هم امکان اندوخته‌گذاری را برای دارندگان آن فراهم می‌کند.

به‌باور کارشناسان، نکسو را می‌توان یکی از موفق‌ترین پل‌های واسط بازار اندوخته و سیستم بانکی سرزمین در نظر گرفت که با منفعت گیری از راه حلهای نوین اندوخته‌گذاری، امکان کسب سود روزشمار را برای دارندگان این کارت فراهم کرد.

متقاضیان منفعت گیری از کارت نکسو کافیست از طریق این لینک ثبت‌نام و به هر مقدار که می‌خواهند دارایی خود را به صندوق اندوخته‌گذاری درآمد ثابت هدیه فارابی منتقل کنند. بعد از آن هر ریال موجودی مشتری به چرخه اندوخته‌گذاری داخل شده و فرایند پرداخت سود روزشمار اغاز می‌بشود. دقت داشته باشید این اندوخته‌گذاری هیچ وقفه یا اختلالی در دسترسی مشتری به موجودی حساب بانکی تشکیل نمی‌کند و در هر لحظه از شبانه‌روز می‌توان همانند کارت‌های معمولی بانکی، از کارت نکسو منفعت گیری کرد.

ادامه مطلب
عید امسال، اولین عیدی رو از کیف پول من بگیر_اصفهانیا

اگر جهت منفعت گیری یا فعال‌سازی کارت نکسو به راهنمایی نیاز دارید، در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید با کارشناسان مرکز حمایتفارابی با شماره ۱۵۶۱(بدون پیش‌شماره) در ربط باشید.



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments