اعلام بودجه لازم برای بازسازی استادیوم آزادی » اصفهان امروز آنلاین

اظهار بودجه ملزوم برای بازسازی استادیوم آزادی » اصفهانیا


مهیار عسگریان مدیرعامل شرکت گسترش و نگهداری اماکن ورزشی سرزمین درمورد حالت بازسازی ورزشگاه آزادی، گفت: جا دارد سپاس اختصاصی‌ای از مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور و تیم مدیریتی او داشته باشم. وقتی که بازسازی آزادی استارت خورد و مطالبات مردم این می بود که آزادی مجدد به چرخه برگردد چون مدتی از چرخه خارج شده می بود، تقریبا بودجه سال بسته شده می بود و بودجه‌ای برای بازسازی وجود نداشت. با نگاه اختصاصی مخبر و تیم مدیریتی او و جلساتی که با سازمان برنامه گذاشتند قرار شد در ۳ فاز اعتبار مضاعفی به ما بدهند. او گفت و گو اعتبارات او گفت و گو محدودیت منبع های است، مخبر با نگاه اختصاصی‌ای که به این نوشته داشت در فاز اول صد میلیارد تومان بودجه تخصیص داد، سکوها به پایان رسیده است. من چندین دفعه گفتم در کار اجرایی کم و کاستی وجود دارد مهم این است که تکه پر لیوان را ببینیم و کاری انجام شده باشد و برای ادامه راه پشتیبانی کنیم که کار صورت بگیرد.

ادامه مطلب
عکس‌| پاسخ کنایه‌آمیز بالوتلی به انتقادات زلاتان » اصفهان امروز آنلاین

مدیرعامل شرکت گسترش و نگهداری اماکن ورزشی در ادامه گفت: فشردگی بازی‌های لیگ جهت شد تا برای نصب سکوها با تاخیر روبه رو شویم به علت این که هر بازی که برگزار می‌کنیم کارگاه را جمع و مجدد تجهیز می‌کنیم و این جهت می‌بشود که زمان را از دست بدهیم. ماه‌های قبل هر چهار پنج روز یک بازی داشتیم و این مساله جهت می‌شد کارگاه را جمع و مجدد تجهیز کنیم. امیدوارم تعهدی که سازمان لیگ به ما داده از دی یک ماه زمین را در اختیار بگیریم تا سکوهایی که نیاز به تجهیزات خاصی دارند و نمی‌توانیم از جزثقیل‌های حاضر منفعت گیری کنیم را نصب و فاز دوم را با حمایتمخبر و تیم مدیریتش و با تخصیص بودجه اغاز و صندلی‌ها را خریداری، نصب و به منفعت برداری برسانیم.

ادامه مطلب
عکس| تبریک اختصاصی AFC برای تولد علی دایی » اصفهانیا

عسگریان در جواب به این سوال که روال بازسازی استادیوم آزادی چه وقتی به پایان می‌رسد؟ اظهار داشت: اگر سازمان لیگ استادیوم را به ما تحویل بدهد و بودجه صندلی‌ها تامین بشود قبل از سال قطعا منفعت‌برداری می‌بشود.

وی او گفت: آزادی در حال بازسازی هست و در جریان بازسازی بازی‌ها نیز برگزار می‌بشود و نشاط را به جامعه می‌آورد. می‌توانستیم همانند دیگر کشورها زمان برگزاری بازی‌ها آزادی را تعطیل کنیم اما کمکی که مجموعه تیم‌های مدیریتی دولت به ما دادند جهت شد تا هم‌زمان دو سوم از استادیوم را زیر بار و یک سوم زیر بار بازسازی ببریم.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
بیوگرافی محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز

وی در آخر درمورد مقدار اعتبارات پیش‌بینی شده برای بازسازی آزادی او گفت: کل بازسازی تقریبا هزار و صد تا دویست میلیارد تومان بودجه نیاز دارد که در فاز اول قرار می بود ۳۰۰ میلیارد تومان سازمان برنامه و بودجه در اختیار ما قرار دهد که تقریبا صد میلیارد را دریافت کردیم.

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments