شرایط فروش زوتی DL5

شرایط فروش زوتی DL5 از سوی پارس ماشین اظهار شد + جدول آذرماه ۱۴۰۲


شرکت پارس ماشین در آذرماه ۱۴۰۲، شرایط فروش زوتی DL5 که ماشین وارداتی این شرکت محسوب می‌بشود را خبرداد. این شرایط اختصاصی افرادی است که در اسفندماه سال قبل نسبت به ثبت‌نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه عمل کرده بودند. برتری‌بندی متقاضیان خودروهای وارداتی بر پایه لیست وزارت صمت انجام شده است. از این رو برخی از متقاضیان که در نوبت دریافت ماشین وارداتی بودند، اکنون پیامک خبر‌رسانی را از سوی پارس ماشین دریافت کرده‌اند.

شرایط فروش زوتی DL5 از نوع پرداخت کامل وجه با موعد تحویل سریع است. این ماشین تنها با رنگ سفید اراعه شده است. این چنین خودروهای این بخشنامه طی ۳۰ روز کاری به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

شرایط فروش زوتی DL5 در آذرماه ۱۴۰۲:

ماشین قیمت (تومان) رنگ‌های حاضر موعد تحویل
زوتی DL5 ۱,۰۵۹,۹۶۶,۰۰۰ سفید ۳۰ روزه

زوتی DL5 محصول وارداتی پارس ماشین است که با قیمت تقریبی یک میلیارد تومان معادل ۲۰ هزار دلار، لقب ارزان‌ترین ماشین وارداتی به بازار کشورمان را تا بحال در اختیار دارد. این ماشین یک کراس‌اوور جمع‌وجور به حساب می‌آید. خودروهایی نظیر ام وی ام X55 پرو، هایما S5، چانگان CS35 پلاس و تیگارد X35 رقبای زوتی DL5 را راه اندازی خواهند داد.

ادامه مطلب
تفاوت قیمت خودروهای وارداتی در ایران و امارات + جدول

نسخه‌های وارداتی زوتی DL5 به ایران از پیشرانه ۱.۵ لیتری چهارسیلندر توربوشارژر منفعت می‌برند که حداکثر ۱۴۴ اسب‌بخار قوت و ۲۱۵ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس اتوماتیک CVT نیز ماموریت انتقال قوت را در این ماشین برعهده دارد. مصرف سوخت ترکیبی این کراس‌اوور نیز ۷.۲ لیتر به ازای صد کیلومتر گفتن شده است. زوتی DL5 با دارا بودن فاصله محوری ۲.۶ متر، یک کراس‌اوور شهری است که خانواده‌های کوچک و مشتریان جوان مشتریان مقصد آن را راه اندازی خواهند داد.

شرایط فروش زوتی DL5 از سوی پارس ماشین اظهار شد + جدول آذرماه ۱۴۰۲ ۷

درزمینه امکانات رفاهی و ایمنی،‌ زوتی DL5 در محدوده متوسط بازار قرار می‌گیرد. این ماشین به دو کیسه هوا به‌همراه سیستم کنترل پایداری و ترمز کمکی تجهیزاست. کروز کنترل، دوربین و سنسور پارک عقب، سیستم چندرسانه‌ای به‌همراه نمایشگر و تهویه مطبوع نیمه‌خودکار تجهیزات رفاهی این کراس‌اوور را راه اندازی خواهند داد.

ادامه مطلب
هابل تصویری از کهکشان میزبان یک اختروش ثبت کرد_اصفهانیا



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments