برانکو به پرسپولیس برمی‌گردد؟

برانکو به پرسپولیس برمی‌گردد؟ » اصفهانیا


سپس از ناکامی شب قبل تیم پرسپولیس روبه رو الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا انتشار کردن یک شایعه علتشد تا او گفت و گو برگشت برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس مجدد نقل بشود، اما پیگیری‌ها مشخص می کند نه مذاکره‌ای با این مربی از سوی پرسپولیس صورت گرفته و نه این که این مربی کروات اکنون برنامه‌ای برای برگشت به پرسپولیس دارد.

برانکو که در سال‌های تازه به گفتن سرمربی تیم ملی عمان فعالیت می‌کند، این روزها در تدارک آماده‌سازی تیمش برای وجود در جام‌ ملت‌های آسیاست.

برانکو در روزهای تازه سفری به ابوظبی داشت تا محل برگزاری اردوی تیم ملی عمان پیش از جام ملت‌های آسیا را هماهنگ کند. این در حالی است که او در پی فراهم کردن چند بازی تدارکاتی برای عمانی‌ها است تا وجود پررنگ‌تری در جام ملت‌های آسیا داشته باشد.

ادامه مطلب
عکس| حرف‌های احساسی فردوسی‌پور پس از کسب جایزه ویژه » اصفهان امروز آنلاین

برخلاف شایعه ها، باشگاه پرسپولیس هیچ مذاکره‌ای رسمی یا غیررسمی با برانکو انجام نداده و به نظر می‌رسد نقل کردن نام این مربی کروات در این شرایط زیاد تر برای آرام کردن فضای هواداری این باشگاه است و در شرایط جاری یحیی گل محمدی کار خود را در پرسپولیس ادامه خواهد داد مگر این که اتفاق غیرقابل پیش‌بینی رخ بدهد.

در همین جهت اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به زودی راه اندازی جلسه خواهند داد تا در خصوص شرایط پیش آمده تصمیماتی اتخاذ کنند.

ادامه مطلب
عکس| حرکت خشن مدافع نساجی روی نیمار؛ خطر خانه‌نشینی ستاره برزیلی!

با وجود شایعاتی که مبنی بر برکناری سرمربی پرسپولیس نقل شده اما، این باشگاه هیچ برنامه‌ای برای تحول کادر فنی در شرایط جاری ندارد و سرخ‌پوشان هم چنان کار را با یحیی گل محمدی ادامه خواهند داد.

۲۵۱۲۵۱



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments