رکوردشکنی فروش روز اول با «ویلای ساحلی»

رکوردشکنی فروش روز اول با «ویلای ساحلی» » اصفهانیا


تازه ترین ساخته کیانوش عیاری موفق شد تا در نخستین روز نمایش خود، ۹۲۵۰ مخاطب داشته و گیشه‌اش را از ۵۱۰ میلیون تومان عبور دهد. فروش روز نخست برای ۲ فیلم پرفروش پساکرونایی سینمای ایران یعنی فسیل، ۳۶۰ میلیون با ۹۲۰۰ مخاطب (نخستین نمایش در روز پنج‌شنبه) و هتل با ۴۱۵ میلیون و ۷۴۰۰ مخاطب بوده است.

بدین‌ترتیب ویلای ساحلی موفق شد تا در نخستین قدم، بیشترین فروش و استقبال مخاطب روزانه سینمای ایران طی ۴ سال تازه را به نام خود ثبت کند.

این اتفاق در شرایطی رقم خورده که درگاه‌های اینترنتی فروش بلیت این فیلم از اواخر شب سه‌شنبه و تنها ساعاتی پیش از نخستین اکران این فیلم باز شد و نخستین نمایش آن، در تعداد بسیاری از شهرستان‌ها و مراکز استان‌ها اغاز نشده می بود.

انتظار می‌رود ویلای ساحلی به علت منفعت‌مندی از بازیگرانی چون رضا عطاران و پژمان جمشیدی، مخاطبان عام تعداد بسیاری را به خود جذب کند. کارگردانی کیانوش عیاری و حتی وجود مختصر کیومرث پوراحمد در یکی از سکانس‌های فیلم نیز می‌تواند مشوق خوبی برای استقبال دوستداران سینمای اجتماعی و مخاطبان خاص سینما باشد. تحلیل‌های قدرتمندی وجود دارد که این فیلم بتواند در مقام شگفتی اکران امسال، به رکورد حدودا ۳۰۰ میلیاردی فیلم فسیل برسد.

ادامه مطلب
جاری سازی استراتژی » اصفهان امروز آنلاین
آخرین مطالب

ویلای ساحلی، نخستین همکاری رضا عطاران و پژمان جمشیدی به‌گفتن دو مهره پول‌ساز این‌سال‌های سینمای ایران است.

داستان این فیلم در رابطه ویلایی است که مالک آن چند ماهی به خارج سرزمین می‌رود و در این بین، دو مرد دچار، به جستوجو آن می باشند تا با اجاره ویلا به مسافران گوناگون، درآمدی به جیب بزنند؛ ورود هر مسافر به ویلا به اتفاقی تازه منجر می‌بشود.

رضا عطاران، پژمان جمشیدی، ریما رامین‌فر، فرگل فربخش، یوسف خسروی، علی پناهی و شووار کریم‌زاده، بازیگران این فیلم می باشند. ویلای ساحلی با پخش فیلمیران و سرگروهی پردیس ایران‌مال به روی پرده رفته است.

ادامه مطلب
شهرام ناظری:‌ به علت اتفاقات ناخوشایند، ۵ سال کنسرت برگزار نکردم

۲۲۰

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments