آموزش ابزار هوش مصنوعی ساخت زیرنویس Captions + لینک دانلود

آموزش ابزار هوش مصنوعی ساخت زیرنویس Captions + لینک دانلود


ابزارهای هوش مصنوعی نقش پررنگی در زندگی ما اشکار کرده‌اند و به روشهای مختلفی می‌توان از آن‌ها پشتیبانی گرفت. تا بحال ابزارهای هوش مصنوعی بسیاری برای ویرایش ویدیو معارفه شده‌اند و ما می‌خواهیم ابزار هوش مصنوعی ساخت زیرنویس Captions را به شما معارفه کنیم و نحوه کار با آن را آموزش دهیم. گفتنی است این ابزار از زبان فارسی حمایتمی‌کند.

ساخت زیرنویس با ابزار هوش مصنوعی Captions

هوش مصنوعی Captions در وهله اول به‌گفتن ابزاری برای ساخت خودکار زیرنویس ویدیوها طراحی شده است. نحوه کار با این قابلیت نیز زیاد ساده است و درهمین‌حال طیف گسترده‌ای از تنظیمات گوناگون به شما اراعه می‌بشود که از طریق آن‌ها می‌توانید به‌گفتن یک تولیدکننده محتوا ویدیوهای خود را با زیرنویس کاربردی‌تر کنید.

آموزش ابزار هوش مصنوعی ساخت زیرنویس Captions + لینک دانلود ۲۸

ما برای آزمایش این قابلیت از ویدیو مربوط به مصاحبه تازه «ایلان ماسک» منفعت گیری کرده‌ایم که در آن، ماسک به شرکت‌هایی که خرید تبلیغات ایکس را متوقف کرده بودند، دعوا کرده می بود. بعد از آپلود ویدیو، ادیتور مربوط به تشکیل زیرنویس در دسترس شما قرار می‌گیرد. این چنین چندین استایل و حالت متفاوت وجود دارد که می‌توانید زیرنویس ویدیوهای خود را بر پایه آن‌ها نمایش دهید.

ادامه مطلب
تخمینی تازه درمورد سیارک‌های منظومه شمسی_اصفهانیا
1702054285 310 آموزش ابزار هوش مصنوعی ساخت زیرنویس Captions لینک دانلود
آموزش ابزار هوش مصنوعی ساخت زیرنویس Captions + لینک دانلود ۲۹

مسئله قابل‌دقت این که ابزار ساخت زیرنویس هوش مصنوعی Captions از زبان فارسی نیز حمایتمی‌کند. برای تست زبان فارسی مدل از قسمت کوتاهی از ویدیو «راهنمای خرید گوشی از سه تا پنجاه میلیون تومان» کانال یوتوب دیجیاتو منفعت گیری کرده‌ایم. هرچند در عرصه زبان فارسی نقص‌های قابل‌انتظاری وجود دارد، اما از طریق ادیتور داخلی خود ابزار می‌توانید زیرنویس‌ها را به‌طور کامل ویرایش کنید. به این علت برای تشکیل زیرنویس فارسی نیز تا حدی به شما پشتیبانی خواهد کرد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
شرایط فروش کرمان موتور به روش نقد و اقساط اظهار شد [خرداد 1403]_اصفهانیا
1702054285 526 آموزش ابزار هوش مصنوعی ساخت زیرنویس Captions لینک دانلود
آموزش ابزار هوش مصنوعی ساخت زیرنویس Captions + لینک دانلود ۳۰

درنهایت با انتخاب گزینه Export که در گوشه سمت راست صفحه وجود دارد، می‌توانید خروجی خود را به‌گفتن ویدیو تحویل بگیرید.

افت حجم و ادیت ویدیو با هوش مصنوعی

ابزار افت حجم ویدیو Captions نیز می‌تواند ویدیوهای شما را بر پایه تنظیمات مورد نظر خودتان کم‌حجم‌تر کند. برای آزمایش این قابلیت از یک ویدیو با حجم ۲۱۸ مگابایت منفعت گیری کردیم و در بهترین حالت کیفیتی، حجم آن به ۱۹۶ مگابایت رسید. مقدار افت کیفیت ویدیو، رزولوشن و فریم‌ریت از جمله تنظیماتی می باشند که می‌توانید تحول دهید.

1702054285 985 آموزش ابزار هوش مصنوعی ساخت زیرنویس Captions لینک دانلود
آموزش ابزار هوش مصنوعی ساخت زیرنویس Captions + لینک دانلود ۳۱

سومین قابلیت جاری این ابزار هوش مصنوعی Eye Contact نام دارد که با پشتیبانی آن می‌توانید در‌صورتی‌که در یک ویدیوی خاص فراموش کرده‌اید به دوربین نگاه کنید، تماس چشمی خود با دوربین را اصلاح کنید!

ابزار هوش مصنوعی Captions تا بحال برای سیستم‌عامل iOS انتشار شده است و از طریق نسخه وب و مک می‌توانید به‌صورت بتا از آن منفعت گیری کنید. برای اندروید نیز این ابزار به‌زودی اراعه خواهد شد. نسخه iOS را از طریق باکس زیر می‌توانید دریافت کنید:

undefined
سازنده:
Captions
قیمت:
رایگان
دسته بندی:
undefined
سیستم عامل:
iOS
حجم:
۱۴۸ مگابایت
زبان:
undefined



منبع

ادامه مطلب
دانلود بازی موبایلی Torque Burnout_اصفهانیا

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments