مشخصات و قیمت ردمی 13R 5G

ردمی ۱۳R 5G معارفه شد؛ مشخصات + قیمت


ردمی در سکوت خبری از تازه ترین گوشی هوشمند خود در چین رونمایی کرد: ردمی ۱۳R 5G. این گوشی هوشمند به نمایشگر ۹۰ هرتزی، تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس و دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی تجهیزشده است.

مشخصات و قیمت ردمی ۱۳R 5G

ردمی برای این گوشی هوشمند جدیدش از یک نمایشگر ۶.۷۴ اینچی IPS LCD با برش قطره‌ای منفعت گیری کرده که توسط شیشه گوریلا گلس محافظت می‌بشود. این نمایشگر رزولوشن اچ‌دی پلاس، رفرش ریت ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۴۵۰ نیت دارد.

قوت ردمی ۱۳R 5G توسط تراشه دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس فراهم می‌بشود که آن را ۴ گیگابایت رم LPDDR4x و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 همراهی می‌کنند.

انرژی این گوشی هوشمند توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی فراهم می‌بشود که از شارژ سریع ۱۸ واتی حمایتمی‌کند. این دستگاه به‌طور پیش‌فکر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 را اجرا می‌کند و روی فریم آن سنسور تاثییر انگشت قرار گرفته است.

ادامه مطلب
سرویس رایگان ربط ماهواره‌ای اپل تا یک سال دیگر برای آیفون 14 تمدید شد
آخرین مطالب

در قسمت دوربین با سنسور مهم ۵۰ مگاپیکسلی مواجه هستیم. این چنین برای ثبت تصاویر سلفی به دوربین ۵ مگاپیکسلی دسترسی دارید. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به حمایتاز دو سیم‌کارت، پورت USB-C، درگاه کارت حافظه و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد. این چنین ابعاد آن برابر ۱۶۸ در ۷۸ در ۸.۰۹ میلی‌متر است و وزن آن به ۱۹۲ گرم می‌رسد.

قیمت ردمی ۱۳R 5G برابر ۱۴۰ دلار است و در رنگ‌های مشکی، بنفش و سبز به فروش می‌رسد. این گوشی هوشمند درحقیقت ری‌برند ردمی ۱۳C 5G محسوب می‌بشود.

ادامه مطلب
محققان برای اولین‌بار مدل مینیاتوری مغز را با سد خونی خاص آن رشد دادند



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments